quote:
quote:
Ik was een minuut trager, dus geen poging gedaanquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moest je sneller zijn dan 17 seconden
van wie dan ?quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:56 schreef Berend_Brokkenpap het volgende:
Die Madonna is toch oma inmiddels?
quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:56 schreef Prisha het volgende:
hahahahahaha
(mens die om haar eigen grap lacht...awkward)
Simon in een Duncanbroekquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Till is verliebt op Simon, maar op wie niet ook
Klomp.quote:
quote:
En of ze daar ook Nederlands internet hebbenquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Moeten we eerst het klimaat checken
Shala lie shala la.quote:
Ksssst!quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:59 schreef spapaars het volgende:
Met alle nummers die op iets lijken die we al kennen, moet ik het nog zien met de jankende Duncan.
Geniaal goed was die.quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Veel te warm veur jullie.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ga mee!quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hoe erg is dat.quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ksssst!
Ik ga nooit meer voor jou tolken.
Ja dat welquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:00 schreef TillyB het volgende:
[..]Ja dat is wel een dingetje, maar ze hebben wel airco's
Ook zo'n kut nummer.quote:
Gaat tegenvallen of hij moet die mic in finale harder zetten.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:59 schreef spapaars het volgende:
Met alle nummers die op iets lijken die we al kennen, moet ik het nog zien met de jankende Duncan.
Van mij hoeft het niet persequote:Op donderdag 16 mei 2019 23:03 schreef Five4Nine het volgende:
Hi, een goede avond.
Zal ik nu iets meer zeggen dan gisteren?
Was je er gisteren niet dan ?quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:03 schreef Five4Nine het volgende:
Hi, een goede avond.
Doe maar niet.quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:03 schreef Five4Nine het volgende:
Hi, een goede avond.
We gaan zo ver mogelijk van Eilat vandaanquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:03 schreef Ghostbuster het volgende:
n het noorden van Israël veelal richting de 30-32 graden gemiddeld, maar in de woestijngebieden is 36 tot 38 graden hartje zomer heel normaal. Aan de Dode Zee is het in juli overdag gemiddeld zelfs 40 graden Celsius en kan het gerust nog enkele graden warmer worden op de warmste dagen.
Airco? Welke airco?quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:02 schreef TillyB het volgende:
[..]
NouIk kan beter met GB want jij zou de airco stand veel te koud vinden
de puntentellig?\\ga ik niet volgen hoor... ik zie het welquote:
Tempo aanpassen, dagritme aanpassen, veel water drinken, ik zie geen probleem!quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:03 schreef Ghostbuster het volgende:
n het noorden van Israël veelal richting de 30-32 graden gemiddeld, maar in de woestijngebieden is 36 tot 38 graden hartje zomer heel normaal. Aan de Dode Zee is het in juli overdag gemiddeld zelfs 40 graden Celsius en kan het gerust nog enkele graden warmer worden op de warmste dagen.
Geen punten, gewoon 10 namenquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:04 schreef FANN het volgende:
[..]
de puntentellig?\\ga ik niet volgen hoor... ik zie het![]()
Ducan was wal goed en die ene ook... maar ik ben zijn naam al weer vergeten
Ik haat airco's op het moment.quote:
30 en 90 graden tot een Celsius van 50 graden tot een absoluut minimum van -20 fahrenheit is wel echt vervelend.quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Ooit moet je die auto uit!quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:04 schreef TillyB het volgende:
[..]
In de auto waar we vrouwtjes en mannen gaan checken
Echt niet.quote:
Ook afgeveegd?quote:
Nee skat.. geen punten tellingquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:04 schreef FANN het volgende:
[..]
de puntentellig?\\ga ik niet volgen hoor... ik zie het wel![]()
Ducan was wal goed en die ene ook... maar ik ben zijn naam al weer vergeten
quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb een handicapkaart parkeer bij de lobby
Man man man, zoveel moois te zien in Israel!quote:
Heit.quote:
Dat zeg ik!quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:07 schreef D. het volgende:
[..]
Het is 'hij is niet door', of 'wij zijn door'
vrachtwagen aan briefjes mee uit de SC voor de klaagmuurquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Man man man, zoveel moois te zien in Israel!
was dat je leukerd toch?quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:07 schreef Prisha het volgende:
Azerbeidjan
Nog helemaal niets van de eerste optredens
Je mag wel mee dan droppen we je op de golanhoogtequote:Op donderdag 16 mei 2019 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Man man man, zoveel moois te zien in Israel!
quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
vrachtwagen aan briefjes mee uit de SC voor de klaagmuur
Een ordner vol van Mo.quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:08 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je mag wel mee dan droppen we je op de golanhoogtehalen we je aan het eind van de reis weer op
Hoe hoog is dat? Ik ben acrofobischquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:08 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je mag wel mee dan droppen we je op de golanhoogtehalen we je aan het eind van de reis weer op
Petzi ben jij het?quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:10 schreef Five4Nine het volgende:
Veel van jullie kunnen mijn eerlijke mening vaak niet accepteren omdat toch vaak iets te dicht bij de werkelijkheid komt heb ik zo het idee.
Dat moeten jullie gewoon zo laten want ik hou niet op mijn posten zoals ik tot nu toe hier altijd gepost heb.![]()
Succes met jullie leven die blijkbaar wat anders is dan mijn mijn leven. Ik post hier zo nu en dan in de avond met een vrijwel altijd positief bericht.
Veel van jullie lezen hier de gehele dag niets anders dan..... niets.
Begin je leven buiten die fucking computer eens te ontdekken denk ik dan![]()
NO OFFENCE! Serieus. Zo denk ik er over als ik veel berichten in vooral reacties lees op comments van mij.
Succes met je lichaamquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:10 schreef Five4Nine het volgende:
Veel van jullie kunnen mijn eerlijke mening vaak niet accepteren omdat dat toch vaak iets te dicht bij de werkelijkheid komt heb ik zo het idee.
Dat moeten jullie gewoon zo laten want ik hou niet op mijn posten zoals ik tot nu toe hier altijd gepost heb.![]()
Succes met jullie leven die blijkbaar wat anders is dan mijn mijn leven. Ik post hier zo nu en dan in de avond met een vrijwel altijd positief bericht.
NO OFFENCE! Serieus. Zo denk ik er over als ik veel berichten in vooral reacties lees op comments van mij.
Ik heb ervaring in over hekken klimmenquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Deissy krijgt een last minute gazastrook, skere
we hebben bijna elke jaar metgedaanquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Only one, are you ready.
En het is niet Oostenrijk.
Met z'n vieren niet gezelliger?quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ervaring in over hekken klimmen
te weinig gejodel dit jaarquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
we hebben bijna elke jaar metgedaan
Ja hoor twijgjequote:Op donderdag 16 mei 2019 23:12 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Mijn lichaam..... haha.
Ik eet jou bierbuik op met mijn lichaam.
quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:12 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Mijn lichaam..... haha.
Ik eet jou bierbuik op met mijn lichaam.
Ik rijd toch!quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:13 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hoe moeten we dan uphooken met Israëliërs als de hele achterbank al vol zit
Ja en D. wilde er ook bij dan is er toch geen plek meer. Of we moeten GB in de kofferbak gooien..quote:
Gewoon op schoot, bietje inschikken, lekker knus.quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:13 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hoe moeten we dan uphooken met Israëliërs als de hele achterbank al vol zit
En wij vanaf 2014 elk jaar.quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:13 schreef mario390 het volgende:
oostenrijk vanaf 2013 niet meer in finale
Mja ze zijn wel klein meestalquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:14 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Gewoon op schoot, bietje inschikken, lekker knus.
We kunnen ook een dakkoffer mee nemen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:14 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja en D. wilde er ook bij dan is er toch geen plek meer. Of we moeten GB in de kofferbak gooien..
dat zei ik tochquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:12 schreef Lyza666 het volgende:
Wel ontzettend slechte broek, die Zweed.
GB met z'n rolstoel aan de trekhaak binden. Kan zat met z'n gehandicaptenkaart.quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:14 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja en D. wilde er ook bij dan is er toch geen plek meer. Of we moeten GB in de kofferbak gooien..
Met twee van die loergaatjes en een toeter zodat ie kan seinen wanneer je moet stoppenquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We kunnen ook een dakkoffer mee nemen.
Tweepersoonsquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We kunnen ook een dakkoffer mee nemen.
Nou ik ben niet de handigste rolstoelrijder op aarde, die 5 x per jaar dat ik het doequote:Op donderdag 16 mei 2019 23:16 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
GB met z'n rolstoel aan de trekhaak binden. Kan zat met z'n gehandicaptenkaart.
Makkelijk parkeren aan de Gazastrook.quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:16 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik kan voor een dubbeldekker zorgen met cocktailsquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:14 schreef TillyB het volgende:
[..]
Waar gaan we heen?quote:
Ach NL mist ook weleens EK en WK.quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:13 schreef mario390 het volgende:
oostenrijk vanaf 2013 niet meer in finale
Niet om adem te halen?quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:16 schreef TillyB het volgende:
[..]
Met twee van die loergaatjes en een toeter zodat ie kan seinen wanneer je moet stoppen
Met je bek op de trekhaak en goed vasthouden aan de bumper. Dat kun je best.quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik ben niet de handigste rolstoelrijder op aarde, die 5 x per jaar dat ik het doe
Dat kannie want daar is geen aircoquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:16 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik mag niet mee van Tilquote:
quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:17 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Met je bek op de trekhaak en goed vasthouden aan de bumper. Dat kun je best.
yepquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:17 schreef Berend_Brokkenpap het volgende:
[..]
Ach NL mist ook weleens EK en WK.
Heb je enig idee hoe vol die is?quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Makkelijk parkeren aan de Gazastrook.
Hadden we een missie?quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:16 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja jezus wat is dit 40+ meet in israelZo gaat onze missie naar de klote!
quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:18 schreef TillyB het volgende:
[..]
We gaan gewoon op de scooter fak hun allemaal
We hebben toch een invalideparkeerkaart.quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:17 schreef Berend_Brokkenpap het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoe vol die is?
Het was een zeer slecht liedquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:18 schreef mario390 het volgende:
ik het befürchtet onze lied is te rustig vor esc
jahquote:
Het was gewoon ontzettend slecht Mario.quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:18 schreef mario390 het volgende:
Als het maar zonder helm is.quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:18 schreef TillyB het volgende:
[..]
We gaan gewoon op de scooter fak hun allemaal
Zoek je verkering?quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:19 schreef Five4Nine het volgende:
Ghostbuster
Zou jij serieus eens een foto van jezelf willen posten? Niet omdat ik mijzelf knapper zal vinden nadat ik jou foto heb gezien maar gewoon dat ik weet wie jij ben.
Stuur hem desnoods prive naar mij. Ik hou hem voor mijzelf.
Want jij hebt wel zo een irritant grote mond dat je voor mij jezelf voordoet als superman dat ik echt benieuwd ben geworden wie jij nu precies bent eigenlijk.
Blijf uit mijn DM !!!!!quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:19 schreef Five4Nine het volgende:
Ghostbuster
Zou jij serieus eens een foto van jezelf willen posten? Niet omdat ik mijzelf knapper zal vinden nadat ik jou foto heb gezien maar gewoon dat ik weet wie jij ben.
Want jij hebt wel zo een irritant grote mond dat je voor mij jezelf voordoet als superman dat ik echt benieuwd ben geworden wie jij nu precies bent eigenlijk.
Volgend jaar Tiroler alpenlied.quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:18 schreef mario390 het volgende:
quote:
Briketten bij D. op schootquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar heb je de barbecue ook lekker vlot aan.
dat lied is niet schlecht maar wat moelijkquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Het was een zeer slecht liedmijn freund scheld er al maanden over
Dat is wel de vaste mafketel al, grappige mannetje beetje onzeker nogquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:20 schreef Disana het volgende:
Wil ik naar bed, komt er een mafketel opdagen. What to do what to do.
Mooiquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:20 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ok. Alleen een dikke pens en geen zelfvertrouwen buiten je toetsenbord. Ik weet genoeg.
quote:
Ik zie 'm voor het eerst. Hij heeft niet zoals Petzi zijn goede tijden?quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat is wel de vaste mafketel al, grappige mannetje beetje onzeker nog
Kroepoekiequote:Op donderdag 16 mei 2019 23:19 schreef Five4Nine het volgende:
Ghostbuster
Mwha je moet ze willen zien denk ikquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie 'm voor het eerst. Hij heeft niet zoals Petzi zijn goede tijden?
zal ik een liedje voor je zingen?quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:20 schreef Disana het volgende:
Doe je moeder jonguhquote:
Nog even wachtenquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:20 schreef Disana het volgende:
die heeft ze vakerquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zal ik dan maar doen. Bedankt voor dit wijze advies.
quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:24 schreef TillyB het volgende:
Kga weer even op klauwpauze, hoor morgen wel of ik nog mee mag.
Alexander dan?quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh je bedoelt Griekenland 2005. Dank je wel voor het liedje.
Lachen hë. Koekekbakker.quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:24 schreef TillyB het volgende:
Vertel mij watquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:25 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Lachen hë. Koekekbakker.
Wanneer ben je voor het laatst buiten geweest buiten dat je een boodschap gedaan hebt? Autisme is een probleem in deze maatschappij.
Alsjeblieft, geen songfestival meer. Mijn oren fluiten nog na.quote:
Ik geniet van je verhalen.Hoest met je vinger?quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:10 schreef Five4Nine het volgende:
Veel van jullie kunnen mijn eerlijke mening vaak niet accepteren omdat dat toch vaak iets te dicht bij de werkelijkheid komt heb ik zo het idee.
Sterkte met de klauwtjens.quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:24 schreef TillyB het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |