Dat is wel de vaste mafketel al, grappige mannetje beetje onzeker nogquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:20 schreef Disana het volgende:
Wil ik naar bed, komt er een mafketel opdagen. What to do what to do.
Mooiquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:20 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ok. Alleen een dikke pens en geen zelfvertrouwen buiten je toetsenbord. Ik weet genoeg.
quote:
Ik zie 'm voor het eerst. Hij heeft niet zoals Petzi zijn goede tijden?quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat is wel de vaste mafketel al, grappige mannetje beetje onzeker nog
Kroepoekiequote:Op donderdag 16 mei 2019 23:19 schreef Five4Nine het volgende:
Ghostbuster
Zou jij serieus eens een foto van jezelf willen posten? Niet omdat ik mijzelf knapper zal vinden nadat ik jou foto heb gezien maar gewoon dat ik weet wie jij ben.
Stuur hem desnoods prive naar mij. Ik hou hem voor mijzelf.
Want jij hebt wel zo een irritant grote mond dat je voor mij jezelf voordoet als superman dat ik echt benieuwd ben geworden wie jij nu precies bent eigenlijk.
Mwha je moet ze willen zien denk ikquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie 'm voor het eerst. Hij heeft niet zoals Petzi zijn goede tijden?
zal ik een liedje voor je zingen?quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:20 schreef Disana het volgende:
Doe je moeder jonguhquote:
Nog even wachtenquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:20 schreef Disana het volgende:
die heeft ze vakerquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zal ik dan maar doen. Bedankt voor dit wijze advies.
quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:24 schreef TillyB het volgende:
Kga weer even op klauwpauze, hoor morgen wel of ik nog mee mag.
Alexander dan?quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh je bedoelt Griekenland 2005. Dank je wel voor het liedje.
Lachen hë. Koekekbakker.quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:24 schreef TillyB het volgende:
Vertel mij watquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:25 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Lachen hë. Koekekbakker.
Wanneer ben je voor het laatst buiten geweest buiten dat je een boodschap gedaan hebt? Autisme is een probleem in deze maatschappij.
Alsjeblieft, geen songfestival meer. Mijn oren fluiten nog na.quote:
Ik geniet van je verhalen.Hoest met je vinger?quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:10 schreef Five4Nine het volgende:
Veel van jullie kunnen mijn eerlijke mening vaak niet accepteren omdat dat toch vaak iets te dicht bij de werkelijkheid komt heb ik zo het idee.
Dat moeten jullie gewoon zo laten want ik hou niet op mijn posten zoals ik tot nu toe hier altijd gepost heb.![]()
Succes met jullie leven die blijkbaar wat anders is dan mijn mijn leven. Ik post hier zo nu en dan in de avond met een vrijwel altijd positief bericht.
Veel van jullie lezen hier de gehele dag niets anders dan..... niets.
Begin je leven buiten die fucking computer eens te ontdekken denk ik dan![]()
NO OFFENCE! Serieus. Zo denk ik er over als ik veel berichten in vooral reacties lees op comments van mij.
Sterkte met de klauwtjens.quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:24 schreef TillyB het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |