quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
vrachtwagen aan briefjes mee uit de SC voor de klaagmuur
Een ordner vol van Mo.quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:08 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je mag wel mee dan droppen we je op de golanhoogtehalen we je aan het eind van de reis weer op
Hoe hoog is dat? Ik ben acrofobischquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:08 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je mag wel mee dan droppen we je op de golanhoogtehalen we je aan het eind van de reis weer op
Petzi ben jij het?quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:10 schreef Five4Nine het volgende:
Veel van jullie kunnen mijn eerlijke mening vaak niet accepteren omdat toch vaak iets te dicht bij de werkelijkheid komt heb ik zo het idee.
Dat moeten jullie gewoon zo laten want ik hou niet op mijn posten zoals ik tot nu toe hier altijd gepost heb.![]()
Succes met jullie leven die blijkbaar wat anders is dan mijn mijn leven. Ik post hier zo nu en dan in de avond met een vrijwel altijd positief bericht.
Veel van jullie lezen hier de gehele dag niets anders dan..... niets.
Begin je leven buiten die fucking computer eens te ontdekken denk ik dan![]()
NO OFFENCE! Serieus. Zo denk ik er over als ik veel berichten in vooral reacties lees op comments van mij.
Succes met je lichaamquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:10 schreef Five4Nine het volgende:
Veel van jullie kunnen mijn eerlijke mening vaak niet accepteren omdat dat toch vaak iets te dicht bij de werkelijkheid komt heb ik zo het idee.
Dat moeten jullie gewoon zo laten want ik hou niet op mijn posten zoals ik tot nu toe hier altijd gepost heb.![]()
Succes met jullie leven die blijkbaar wat anders is dan mijn mijn leven. Ik post hier zo nu en dan in de avond met een vrijwel altijd positief bericht.
Veel van jullie lezen hier de gehele dag niets anders dan..... niets.
Begin je leven buiten die fucking computer eens te ontdekken denk ik dan![]()
NO OFFENCE! Serieus. Zo denk ik er over als ik veel berichten in vooral reacties lees op comments van mij.
Ik heb ervaring in over hekken klimmenquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Deissy krijgt een last minute gazastrook, skere
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |