Hadden we een missie?quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:16 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja jezus wat is dit 40+ meet in israelZo gaat onze missie naar de klote!
quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:18 schreef TillyB het volgende:
[..]
We gaan gewoon op de scooter fak hun allemaal
We hebben toch een invalideparkeerkaart.quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:17 schreef Berend_Brokkenpap het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoe vol die is?
Het was een zeer slecht liedquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:18 schreef mario390 het volgende:
ik het befürchtet onze lied is te rustig vor esc
jahquote:
Het was gewoon ontzettend slecht Mario.quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:18 schreef mario390 het volgende:
Als het maar zonder helm is.quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:18 schreef TillyB het volgende:
[..]
We gaan gewoon op de scooter fak hun allemaal
Zoek je verkering?quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:19 schreef Five4Nine het volgende:
Ghostbuster
Zou jij serieus eens een foto van jezelf willen posten? Niet omdat ik mijzelf knapper zal vinden nadat ik jou foto heb gezien maar gewoon dat ik weet wie jij ben.
Stuur hem desnoods prive naar mij. Ik hou hem voor mijzelf.
Want jij hebt wel zo een irritant grote mond dat je voor mij jezelf voordoet als superman dat ik echt benieuwd ben geworden wie jij nu precies bent eigenlijk.
Blijf uit mijn DM !!!!!quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:19 schreef Five4Nine het volgende:
Ghostbuster
Zou jij serieus eens een foto van jezelf willen posten? Niet omdat ik mijzelf knapper zal vinden nadat ik jou foto heb gezien maar gewoon dat ik weet wie jij ben.
Stuur hem desnoods prive naar mij. Ik hou hem voor mijzelf.
Want jij hebt wel zo een irritant grote mond dat je voor mij jezelf voordoet als superman dat ik echt benieuwd ben geworden wie jij nu precies bent eigenlijk.
Volgend jaar Tiroler alpenlied.quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:18 schreef mario390 het volgende:
quote:
Briketten bij D. op schootquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar heb je de barbecue ook lekker vlot aan.
dat lied is niet schlecht maar wat moelijkquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Het was een zeer slecht liedmijn freund scheld er al maanden over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |