Geniaal goed was die.quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Moeten we eerst het klimaat checken
Veel te warm veur jullie.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ga mee!quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hoe erg is dat.quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ksssst!
Ik ga nooit meer voor jou tolken.
Ja dat welquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:00 schreef TillyB het volgende:
[..]Ja dat is wel een dingetje, maar ze hebben wel airco's
Ook zo'n kut nummer.quote:
Gaat tegenvallen of hij moet die mic in finale harder zetten.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:59 schreef spapaars het volgende:
Met alle nummers die op iets lijken die we al kennen, moet ik het nog zien met de jankende Duncan.
Van mij hoeft het niet persequote:Op donderdag 16 mei 2019 23:03 schreef Five4Nine het volgende:
Hi, een goede avond.
Zal ik nu iets meer zeggen dan gisteren?
Was je er gisteren niet dan ?quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:03 schreef Five4Nine het volgende:
Hi, een goede avond.
Doe maar niet.quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:03 schreef Five4Nine het volgende:
Hi, een goede avond.
We gaan zo ver mogelijk van Eilat vandaanquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:03 schreef Ghostbuster het volgende:
n het noorden van Israël veelal richting de 30-32 graden gemiddeld, maar in de woestijngebieden is 36 tot 38 graden hartje zomer heel normaal. Aan de Dode Zee is het in juli overdag gemiddeld zelfs 40 graden Celsius en kan het gerust nog enkele graden warmer worden op de warmste dagen.
Airco? Welke airco?quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:02 schreef TillyB het volgende:
[..]
NouIk kan beter met GB want jij zou de airco stand veel te koud vinden
de puntentellig?\\ga ik niet volgen hoor... ik zie het welquote:
Tempo aanpassen, dagritme aanpassen, veel water drinken, ik zie geen probleem!quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:03 schreef Ghostbuster het volgende:
n het noorden van Israël veelal richting de 30-32 graden gemiddeld, maar in de woestijngebieden is 36 tot 38 graden hartje zomer heel normaal. Aan de Dode Zee is het in juli overdag gemiddeld zelfs 40 graden Celsius en kan het gerust nog enkele graden warmer worden op de warmste dagen.
Geen punten, gewoon 10 namenquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:04 schreef FANN het volgende:
[..]
de puntentellig?\\ga ik niet volgen hoor... ik zie het![]()
Ducan was wal goed en die ene ook... maar ik ben zijn naam al weer vergeten
Ik haat airco's op het moment.quote:
30 en 90 graden tot een Celsius van 50 graden tot een absoluut minimum van -20 fahrenheit is wel echt vervelend.quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Ooit moet je die auto uit!quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:04 schreef TillyB het volgende:
[..]
In de auto waar we vrouwtjes en mannen gaan checken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |