Heel veel plezier vanavond tijdens de live show!quote:Deze live-topics gaan tijdens de uitzendingen vaak erg snel. Om het voor iedereen die het ESF wil volgen leuk te houden rekenen we op jullie medewerking! Hou het gezellig en leesbaar. Hier alleen posts die gaan over de uitzending. Mensen die moedwillig de topics om zeep helpen (gifjesbommen, offtopic meuk, politieke discussies) belanden de rest van de week in een speciaal akelig keldertje waar ze 24/7 naar Shalalie kunnen gaan luisteren. Zeg niet dat we niet gewaarschuwd hebben! Dank!
Van de Gaypride.quote:
hij wil naar haarlemquote:
Klopt wel ja. Denk dat ze zonder hem een veel beter nummer hadden.quote:
Nou nou nou.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ze hadden Breivik moeten sturen.
Nee. Dit is een feestje voor Europa.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:11 schreef tompsv18 het volgende:
Zijn jullie het met Derksen eens dat dit een homofeest is?
Gekoloniseerd.quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:11 schreef Bosbeetle het volgende:
Luister dit wel om etnische noorse muziek te horen:
Ken je Heilung ook toevallig?quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:11 schreef Bosbeetle het volgende:
Luister dit wel om etnische noorse muziek te horen:
DIe komt later pasquote:
Op zijn Waylonsquote:
ja heb ik op roadburn dit jaar niet meegepakt maar ken het wel...quote:
Dat had ik ook de eerste keer dat ik hem hoordequote:Op donderdag 16 mei 2019 22:15 schreef Karina het volgende:
Ik vind het ook steeds heel erg op een ander nummer lijken maar ik weet nog steeds niet welke
eensquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:16 schreef Nattekat het volgende:
Hebben we ons hier zo erg zorgen om gemaakt? Die act was echt helemaal flop
Niks mis mee ouwe reus. Prima plaatje.quote:
Ja precies begon wat minder maar na de uithaal primaquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:15 schreef Amarantha het volgende:
Jaaaaa tweede deel is geweldig!
[ afbeelding ]
Karina hier hebben we NIKS aan.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:15 schreef Karina het volgende:
Ik vind het ook steeds heel erg op een ander nummer lijken maar ik weet nog steeds niet welke
GOEDE GENADEquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:16 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Goeie genade, wat een klasbak, geweldenaar! Jawel! 24 karaats.
De messen zijn geslepen in Palestina!quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:16 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Tering Griekenquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:16 schreef napoleonfour het volgende:
Ik was even vergeten dat ze van landnaam zijn veranderd.
Ditquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:15 schreef Karina het volgende:
quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:16 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
Zonde dat het zo ontzettend vals was.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:17 schreef northernlight81 het volgende:
Echt een geweldige inzending van Nederland!
Fun fact: Swaziland is onlangs ook van naam veranderdquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:16 schreef napoleonfour het volgende:
Ik was even vergeten dat ze van landnaam zijn veranderd.
Was gewoon vals met die hoge notenquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:17 schreef Gerard-Joling het volgende:
Helemaal goed!!
Ben het niet eens met Jan over het ongemakkelijke begin. De start klonk stukken beter in vergelijking met de jury show!
Ligt onder Turkije volgens DPquote:
Alweer?quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:17 schreef Falco het volgende:
[..]
Fun fact: Swaziland is onlangs ook van naam veranderd
haxball.komt.nietquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:17 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Hoi Coco.
Haxball tijdens de stemronde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |