quote:Op zondag 19 mei 2019 11:54 schreef Gert het volgende:
AD-artikel: Zonder ‘td’ is het voor Feyenoord hopen op buitenkansjesHeb je daadwerkelijk 6 plaatjes gemaakt van het artikel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Respect.
Wie legt Gert ctrlc ctrlv uit?quote:Op zondag 19 mei 2019 11:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Heb je daadwerkelijk 6 plaatjes gemaakt van het artikel?
Respect.
Er is een klein beetje homofilie geconstateerd bij Ruben S.quote:Op zondag 19 mei 2019 11:59 schreef Caland het volgende:
Staat Ruben Schaken serieus bij de buitenkansjes?
Nee dat deed Gyazo. Heel snel, die uitslover.quote:Op zondag 19 mei 2019 11:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Heb je daadwerkelijk 6 plaatjes gemaakt van het artikel?
Respect.
Kopie van Larsson. Af en toe een leuke dribbel, maar vaak lopen zijn acties op niets uit.quote:
Hebben daar dus nu eigenlijk twee td's, terwijl wij er nog niets eens één hebben. Vraag me echt af wat Jan de Jong de hele dag doet. Vindt alles prima en kritiek is onterecht en haast maken met een td? Nee joh, ben je gek? Heeft ook totaal geen visie.quote:Op zondag 19 mei 2019 16:12 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Van Geel waarschijnlijk de nieuwe AD van Willem II.
Diezelfde Toon zal hem ook gezegd hebben om Van Geel te ontslaan, dat is dus niet zo handig gebleken zonder al iemand achter de hand te hebbenquote:Op zondag 19 mei 2019 16:46 schreef PIETR het volgende:
[..]
Hebben daar dus nu eigenlijk twee td's, terwijl wij er nog niets eens één hebben. Vraag me echt af wat Jan de Jong de hele dag doet. Vindt alles prima en kritiek is onterecht en haast maken met een td? Nee joh, ben je gek? Heeft ook totaal geen visie.
Als ik die Toon van Bodegom was zou ik hem morgenvroeg op kantoor roepen en hem nog 1 week geven om een geschikte td te vinden en anders kantie moven.
Touchéquote:Op zondag 19 mei 2019 11:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
met welk leuk en frivool voetbal
Voegt niets toe aan Feyenoord inderdaad.quote:Op zondag 19 mei 2019 18:03 schreef fetX het volgende:
Tot nu toe is die Jan de Jong nog niet echt een vooruitgang gebleken hè...
Een spannend VTBL filmpje. NIET geklikt.quote:
Dan mis je wel veel clichés en teksten die je sowieso wel zou verwachten.quote:Op zondag 19 mei 2019 23:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Een spannend VTBL filmpje. NIET geklikt.
Dit begint wel heel pijnlijk te worden zo ..quote:Nico-Jan Hoogma, Max Huiberts, Joris Mathijsen, Ferry de Haan en Earnest Stewart hebben Feyenoord een 'nee' verkocht. De Rotterdammers zijn druk bezig met het zoeken naar een opvolger voor de vertrekkende technisch directeur Martin van Geel, maar het verloopt moeizaam.
Wat is de bron van dat stukje?quote:Op maandag 20 mei 2019 07:09 schreef PIETR het volgende:
[..]
Dit begint wel heel pijnlijk te worden zo ..
Ontslag op staande voet, wegwezen. Met je kapsel.quote:Op maandag 20 mei 2019 08:02 schreef fetX het volgende:
Als je de RvC bent en je hebt een ad die het maar niet lukt om een td aan te stellen. Wat doe je dan in godsnaam?
@onlogischquote:Op maandag 20 mei 2019 08:14 schreef Pistolero het volgende:
Even vooropgesteld dat ik Jan de Jong een incompetente idioot vindt, is het toch veel te makkelijk om enkel hem alleen de schuld te geven dat er nog geen TD is?
Er is een reden dat blijkbaar geen enkele benaderde kandidaat wil instappen zegt, en dat ligt lang niet alleen aan de Jong.
Feyenoord en visie is al jaren geen goede combi.quote:Op maandag 20 mei 2019 08:44 schreef hhh38 het volgende:
We kunnen toch 5x zoveel salaris betalen als Excelsior of Willem II? Als ze dan nog niet willen komen is er echt iets mis. Je moet echt een goed uitgedachte brede visie op tafel kunnen leggen waar een TD iets mee kan en ik heb zo'n gevoel dat De Jong dat niet lukt.
Echte Feyenoorder. Schijntie te zijn.quote:Op maandag 20 mei 2019 08:38 schreef fetX het volgende:
Bovendien vraag ik me wel af of we er wat mee opschieten als de Jong nu weg zou gaan. Als die 5 td’s niet in willen stappen waarom zou Eenhoorn dan wel willen komen?
Feyenoord biedt blijkbaar geen meerwaarde boven hun huidige baan. Dit begint wel vrij gênant te worden inmiddels.quote:Op maandag 20 mei 2019 08:44 schreef hhh38 het volgende:
We kunnen toch 5x zoveel salaris betalen als Excelsior of Willem II? Als ze dan nog niet willen komen is er echt iets mis. Je moet echt een goed uitgedachte brede visie op tafel kunnen leggen waar een TD iets mee kan en ik heb zo'n gevoel dat De Jong dat niet lukt.
Dan nog zit hij wel prima bij AZ natuurlijk. Aan de andere kant zou je zo iemand een vrijbrief moeten geven; reorganiseer de boel maar en zet in op jeugd. Ga je gang.quote:
Ik heb hier toch niet echt vertrouwen in.quote:Op maandag 20 mei 2019 10:27 schreef Elan het volgende:
Laat ze maar lekker de tijd nemen ene en goed concept bedenken met de juiste mensen dan zomaar iemand aanstellen
Prima ondertitel weerquote:Op maandag 20 mei 2019 10:30 schreef Scrummie2.0 het volgende:
In al mijn naïviteit dacht ik dat we deze week een nieuwe TD aan het roer hadden.
Die lampekap moeten ze ook van de buis halen. Loopt constant uit zijn nek te lullen om maar wat "nieuws" te brengen.quote:Op maandag 20 mei 2019 10:27 schreef Elan het volgende:
Die Valentijn Driessen is wel een stokertje met gevoel voor drama, rondom Ajax liep hij ook constant te janken dat er intern van alles aan de hand was en men van Ten Hag af wilde en god mag weten wat voor ellende hij verzon.
Laat ze maar lekker de tijd nemen ene en goed concept bedenken met de juiste mensen dan zomaar iemand aanstellen
Als je dat rijtje namen ziet die niet wilden komen, dan lijkt me niet dat ze een specifiek iemand zoeken ..quote:Op maandag 20 mei 2019 10:27 schreef Elan het volgende:
Die Valentijn Driessen is wel een stokertje met gevoel voor drama, rondom Ajax liep hij ook constant te janken dat er intern van alles aan de hand was en men van Ten Hag af wilde en god mag weten wat voor ellende hij verzon.
Zou er niet al teveel waarde aan hechten. Die Valentijn is minstens zo'n grote fantast als Krabby.quote:Op maandag 20 mei 2019 11:18 schreef PIETR het volgende:
[..]
Als je dat rijtje namen ziet niet wilden komen, dan lijkt me niet dat ze een specifiek iemand zoeken ..
misschien veel maar niet alles natuurlijk, De Jong wilde niet van Van Geel af, dat is hem opgedragen door die nieuwe President Commissaris, leuke binnenkomer maar die heeft dat echt onderschat.quote:Op maandag 20 mei 2019 11:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou er niet al teveel waarde aan hechten. Die Valentijn is minstens zo'n grote fantast als Krabby.
Al die dramatische headlines van de afgelopen week zijn aan hem te relateren.
-Wanorde binnen de club
-Vechtorgansatie
-Machtsstrijd vol aan de gang
-Ontbreekt compleet aan visie
-5 kandidaten die al nee hebben gezegd (terwijl Ferry de Haan in april nog aangaf niet benadert te zijn maar het eer zou vinden)
Allemaal zo uit Valentijn zijn dikke jodenduim gezogen.
Het is op zich een logisch gevolg omdat het geluid Van Geel te dumpen primair door een mutatie in de RvC kwam.quote:Op maandag 20 mei 2019 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
misschien veel maar niet alles natuurlijk, De Jong wilde niet van Van Geel af, dat is hem opgedragen door die nieuwe President Commissaris, leuke binnenkomer maar die heeft dat echt onderschat.
het is ook niet onbegrijpelijk dat ze wat aan Van Geel wilden doen maar is toch een geval van onderschatting van de situatiequote:Op maandag 20 mei 2019 12:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is op zich een logisch gevolg omdat het geluid Van Geel te dumpen primair door een mutatie in de RvC kwam.
Toon van Bodegom is juist om die reden toegetreden sentimenten breed binnen de club door te lichten, terwijl zijn voorganger blind achter Van Geel aanhuppelde.
Maar zelfs of hij direct verantwoordelijk zou zijn voor het vertrekken van Van Geel blijft ook weer een verhaal dat primair door Krabby de wereld in geholpen is.
Het lijkt al met al wel erg aannemelijk gezien zijn aanstelling 1 maart, en het opstappen van Martin 3 weken later,. Terwijl hij 2 weken daarvoor nog bij De Tafel van Kees zat te oreren over de steun die hij kreeg binnen Feyenoord.
Lijkt een beetje op de situatie destijds met Beenhakker (mocht Gudde trouwens ook gewoon blijven zitten) alleen dit keer heeft men besloten het intern af te handelen en zonder moddergooien over en weer.
Maak van onbegrijpelijk gerust onvermijdelijk.quote:Op maandag 20 mei 2019 12:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is ook niet onbegrijpelijk dat ze wat aan Van Geel wilden doen maar is toch een geval van onderschatting van de situatie
hoezo netjes opgelost? Je zit nu zonder td dus opgelost is het sowieso nietquote:Op maandag 20 mei 2019 12:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Maak van onbegrijpelijk gerust onvermijdelijk.
Hebben ze op zich nog netjes opgelost zo. Maar ja de pers moet ook wat te schrijven hebben natuurlijk.
Heb het over het onvermijdelijke vertrek van Van Geel. Die nieuwe TD komt er heus wel. Doet men ook enorm dramatisch over.quote:Op maandag 20 mei 2019 13:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoezo netjes opgelost? Je zit nu zonder td dus opgelost is het sowieso niet
Natuurlijk wel maar ondanks dat dat kennelijk weer de nodige scepticisme oproept ben ik er wel een voorstander van dat men een deugdelijk concept uitwerkt en een weloverwogen beslissing maakt.quote:Op maandag 20 mei 2019 13:05 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Jij denkt dat het niet erg handig zou zijn als we nu over een TD zouden beschikken?
Over een paar weken begint Japie al.quote:Op maandag 20 mei 2019 13:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Natuurlijk wel maar ondanks dat dat kennelijk weer de nodige scepticisme oproept ben ik er wel een voorstander van dat men een deugdelijk concept uitwerkt en een weloverwogen beslissing maakt.
Als we dan nog een paar weken moeten wachten soit.
Dit duurt allemaal veel te lang.quote:Op maandag 20 mei 2019 13:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Natuurlijk wel maar ondanks dat dat kennelijk weer de nodige scepticisme oproept ben ik er wel een voorstander van dat men een deugdelijk concept uitwerkt en een weloverwogen beslissing maakt.
Meestal zo 5-10 juni toch?quote:Op maandag 20 mei 2019 13:31 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Eerste oefenwedstrijd is 29 juni, iemand een idee wanneer dan de eerste training is? Kon dat nergens vinden.
Vorig jaar iets later: Maandag 25 juni - Eerste openbare training (14:30 uur).quote:
Heeft niks weloverwogen beslissing te maken. Niemand wilt de job.quote:Op maandag 20 mei 2019 13:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Was ook een WK jaar waardoor het seizoen later begonquote:Op maandag 20 mei 2019 14:15 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Vorig jaar iets later: Maandag 25 juni - Eerste openbare training (14:30 uur).
Maar ja, nieuwe trainer, nieuwe wensen misschien.
al die gegadigden bellen even met Martin en trekken zich dan terug, het is denk ik wachten op het vertrek van Jan de Jong want als de directeur al onder curatelen staat is het niet echt aantrekkelijk om te beginnenquote:
Als ze de Jong weg willen sturen mogen ze daar ook wel mee opschieten.quote:Op maandag 20 mei 2019 17:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
al die gegadigden bellen even met Martin en trekken zich dan terug, het is denk ik wachten op het vertrek van Jan de Jong want als de directeur al onder curatelen staat is het niet echt aantrekkelijk om te beginnen
zeker, uiteraard is mijn eerdere post gewoon een gok over wat er gebeurt maar dat die De Jong z'n autoriteit kwijt is lijkt me duidelijkquote:Op maandag 20 mei 2019 17:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Als ze de Jong weg willen sturen mogen ze daar ook wel mee opschieten.
Waarom? Als het daadwerkelijk zo gegaan is dus onvrijwillig heeft hij Martin persoonlijk op kantoor moeten roepen en ontslagen.quote:Op maandag 20 mei 2019 17:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker, uiteraard is mijn eerdere post gewoon een gok over wat er gebeurt maar dat die De Jong z'n autoriteit kwijt is lijkt me duidelijk
Heeft hij nooit gehad. Meelopertje van vGeel en die is hij nu kwijt.quote:Op maandag 20 mei 2019 17:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker, uiteraard is mijn eerdere post gewoon een gok over wat er gebeurt maar dat die De Jong z'n autoriteit kwijt is lijkt me duidelijk
dan ben je de boodschapper en niet de beleidsbepalerquote:Op maandag 20 mei 2019 17:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom? Als het daadwerkelijk zo gegaan is dus onvrijwillig heeft hij Martin persoonlijk op kantoor moeten roepen en ontslagen.
Vind die De Jong maar een eikeltje en in bijvoorbeeld de stadiondiscussie komt hij ook niet sterk naar voren.quote:Op maandag 20 mei 2019 17:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan ben je de boodschapper en niet de beleidsbepaler
twitter:Feyenoordjeugdv twitterde op maandag 20-05-2019 om 17:54:02Om veiligheidsredenen is er een grote kans dat de kampioenswedstrijd tussen Ajax O19 en Feyenoord O19 in een stadion wordt gespeeld. Mogelijk wordt er gekozen voor het stadion van Volendam. #Feyenoord reageer retweet
quote:Op maandag 20 mei 2019 18:29 schreef Caland het volgende:
twitter:Feyenoordjeugdv twitterde op maandag 20-05-2019 om 17:54:02Om veiligheidsredenen is er een grote kans dat de kampioenswedstrijd tussen Ajax O19 en Feyenoord O19 in een stadion wordt gespeeld. Mogelijk wordt er gekozen voor het stadion van Volendam. #Feyenoord reageer retweet
Moeten ze het niet gewoon over 2 wedstrijden doen?quote:Op maandag 20 mei 2019 18:29 schreef Caland het volgende:
The Lordquote:Op maandag 20 mei 2019 21:09 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)vontuur-in-schotland
Nelom is beschikbaar jongens.
Heeft daar dus maar 3 wedstrijden gespeeld. Verbaast me eigenlijk niet. Deze speler is profvoetballer, maar hij wekt de indruk dat hij voetbal niet eens leuk vindt.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:09 schreef maxi-mus het volgende:
Dat laatste is dan wel weer een beetje overdreven. Maar inderdaad, Jan de Jong is een flapdrol. Had van iemand van de NOS wel wat meer transparantie en een betere communicatie verwacht. Maar alstie al in de media verschijnt looptie een beetje popie-jopie te doen. Ongekend ook hoe hij onze club te grabbel gooit. Als zelfs de td's van Excelsior en Willem II al niet willen komen. En iedereen die nu benaderd wordt weet ook dat hij 6e(!) keuze isquote:Op maandag 20 mei 2019 21:00 schreef Oldground het volgende:
Vind Jan de Jong echt een verschrikkelijke directeur. Laat zich nooit zien, niemand weet wat hij wil of doet en wanneer hij eens 'verplicht' in openbaarheid verschijnt, zet hij zichzelf compleet voor schut.
Hiermee vergeleken was Gudde een verademing.
Buitenkansje.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:09 schreef maxi-mus het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |