@onlogisch @GGMMquote:Op zaterdag 18 mei 2019 13:29 schreef nickhguitar het volgende:
Als je dat bij PSV gebeurd dan is het 6 weken onrustig.
Je maakt er weer wat anders van. Ik had het tov AZ.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 14:13 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Als je als toptalent keuze hebt uit Ajax, PSV of feyenoord dan ga je echt niet naar feyenoord. Men moet beseffen dat dit feitelijk gewoon waar is.
Gijpje zegt het mooi.
https://www.voetbalprimeu(...)voorbijstreeft-.html
[..]
Je weet dat je nu exact Feyenoord omschrijft?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 13:20 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Wat? Feyenoord en AZ? No way, AZ mist gewoon chronisch iets om die stap te maken. Dat gaat verder dan het in huis hebben van wat leuke talenten. in Alkmaar missen ze gewoon de drive om elke pot te willen winnen, dat is soms gewoon heel leuk en frivool, om vervolgens weer met 2-0 te verliezen van Willem 2.
met welk leuk en frivool voetbalquote:Op zondag 19 mei 2019 10:00 schreef Fargo het volgende:
[..]
Je weet dat je nu exact Feyenoord omschrijft?
Het interview met rijnmond:twitter:NOSsport twitterde op zondag 19-05-2019 om 09:00:00Ik zei: 'Pierre, neem jij hem maar'. Daarna dacht ik: 'Dit is mijn kans'. Check zondag het hele afscheidsinterview met Robin van Persie in Studio Sport. https://t.co/K3X4aZu2KR reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
quote:Op zondag 19 mei 2019 11:54 schreef Gert het volgende:
AD-artikel: Zonder ‘td’ is het voor Feyenoord hopen op buitenkansjesHeb je daadwerkelijk 6 plaatjes gemaakt van het artikel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Respect.
Wie legt Gert ctrlc ctrlv uit?quote:Op zondag 19 mei 2019 11:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Heb je daadwerkelijk 6 plaatjes gemaakt van het artikel?
Respect.
Er is een klein beetje homofilie geconstateerd bij Ruben S.quote:Op zondag 19 mei 2019 11:59 schreef Caland het volgende:
Staat Ruben Schaken serieus bij de buitenkansjes?
Nee dat deed Gyazo. Heel snel, die uitslover.quote:Op zondag 19 mei 2019 11:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Heb je daadwerkelijk 6 plaatjes gemaakt van het artikel?
Respect.
Kopie van Larsson. Af en toe een leuke dribbel, maar vaak lopen zijn acties op niets uit.quote:
Hebben daar dus nu eigenlijk twee td's, terwijl wij er nog niets eens één hebben. Vraag me echt af wat Jan de Jong de hele dag doet. Vindt alles prima en kritiek is onterecht en haast maken met een td? Nee joh, ben je gek? Heeft ook totaal geen visie.quote:Op zondag 19 mei 2019 16:12 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Van Geel waarschijnlijk de nieuwe AD van Willem II.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |