@onlogisch @GGMMquote:Op zaterdag 18 mei 2019 13:29 schreef nickhguitar het volgende:
Als je dat bij PSV gebeurd dan is het 6 weken onrustig.
Je maakt er weer wat anders van. Ik had het tov AZ.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 14:13 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Als je als toptalent keuze hebt uit Ajax, PSV of feyenoord dan ga je echt niet naar feyenoord. Men moet beseffen dat dit feitelijk gewoon waar is.
Gijpje zegt het mooi.
https://www.voetbalprimeu(...)voorbijstreeft-.html
[..]
Je weet dat je nu exact Feyenoord omschrijft?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 13:20 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Wat? Feyenoord en AZ? No way, AZ mist gewoon chronisch iets om die stap te maken. Dat gaat verder dan het in huis hebben van wat leuke talenten. in Alkmaar missen ze gewoon de drive om elke pot te willen winnen, dat is soms gewoon heel leuk en frivool, om vervolgens weer met 2-0 te verliezen van Willem 2.
met welk leuk en frivool voetbalquote:Op zondag 19 mei 2019 10:00 schreef Fargo het volgende:
[..]
Je weet dat je nu exact Feyenoord omschrijft?
Het interview met rijnmond:twitter:NOSsport twitterde op zondag 19-05-2019 om 09:00:00Ik zei: 'Pierre, neem jij hem maar'. Daarna dacht ik: 'Dit is mijn kans'. Check zondag het hele afscheidsinterview met Robin van Persie in Studio Sport. https://t.co/K3X4aZu2KR reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
quote:Op zondag 19 mei 2019 11:54 schreef Gert het volgende:
AD-artikel: Zonder ‘td’ is het voor Feyenoord hopen op buitenkansjesHeb je daadwerkelijk 6 plaatjes gemaakt van het artikel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Respect.
Wie legt Gert ctrlc ctrlv uit?quote:Op zondag 19 mei 2019 11:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Heb je daadwerkelijk 6 plaatjes gemaakt van het artikel?
Respect.
Er is een klein beetje homofilie geconstateerd bij Ruben S.quote:Op zondag 19 mei 2019 11:59 schreef Caland het volgende:
Staat Ruben Schaken serieus bij de buitenkansjes?
Nee dat deed Gyazo. Heel snel, die uitslover.quote:Op zondag 19 mei 2019 11:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Heb je daadwerkelijk 6 plaatjes gemaakt van het artikel?
Respect.
Kopie van Larsson. Af en toe een leuke dribbel, maar vaak lopen zijn acties op niets uit.quote:
Hebben daar dus nu eigenlijk twee td's, terwijl wij er nog niets eens één hebben. Vraag me echt af wat Jan de Jong de hele dag doet. Vindt alles prima en kritiek is onterecht en haast maken met een td? Nee joh, ben je gek? Heeft ook totaal geen visie.quote:Op zondag 19 mei 2019 16:12 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Van Geel waarschijnlijk de nieuwe AD van Willem II.
Diezelfde Toon zal hem ook gezegd hebben om Van Geel te ontslaan, dat is dus niet zo handig gebleken zonder al iemand achter de hand te hebbenquote:Op zondag 19 mei 2019 16:46 schreef PIETR het volgende:
[..]
Hebben daar dus nu eigenlijk twee td's, terwijl wij er nog niets eens één hebben. Vraag me echt af wat Jan de Jong de hele dag doet. Vindt alles prima en kritiek is onterecht en haast maken met een td? Nee joh, ben je gek? Heeft ook totaal geen visie.
Als ik die Toon van Bodegom was zou ik hem morgenvroeg op kantoor roepen en hem nog 1 week geven om een geschikte td te vinden en anders kantie moven.
Touchéquote:Op zondag 19 mei 2019 11:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
met welk leuk en frivool voetbal
Voegt niets toe aan Feyenoord inderdaad.quote:Op zondag 19 mei 2019 18:03 schreef fetX het volgende:
Tot nu toe is die Jan de Jong nog niet echt een vooruitgang gebleken hè...
Een spannend VTBL filmpje. NIET geklikt.quote:
Dan mis je wel veel clichés en teksten die je sowieso wel zou verwachten.quote:Op zondag 19 mei 2019 23:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Een spannend VTBL filmpje. NIET geklikt.
Dit begint wel heel pijnlijk te worden zo ..quote:Nico-Jan Hoogma, Max Huiberts, Joris Mathijsen, Ferry de Haan en Earnest Stewart hebben Feyenoord een 'nee' verkocht. De Rotterdammers zijn druk bezig met het zoeken naar een opvolger voor de vertrekkende technisch directeur Martin van Geel, maar het verloopt moeizaam.
Wat is de bron van dat stukje?quote:Op maandag 20 mei 2019 07:09 schreef PIETR het volgende:
[..]
Dit begint wel heel pijnlijk te worden zo ..
Ontslag op staande voet, wegwezen. Met je kapsel.quote:Op maandag 20 mei 2019 08:02 schreef fetX het volgende:
Als je de RvC bent en je hebt een ad die het maar niet lukt om een td aan te stellen. Wat doe je dan in godsnaam?
@onlogischquote:Op maandag 20 mei 2019 08:14 schreef Pistolero het volgende:
Even vooropgesteld dat ik Jan de Jong een incompetente idioot vindt, is het toch veel te makkelijk om enkel hem alleen de schuld te geven dat er nog geen TD is?
Er is een reden dat blijkbaar geen enkele benaderde kandidaat wil instappen zegt, en dat ligt lang niet alleen aan de Jong.
Feyenoord en visie is al jaren geen goede combi.quote:Op maandag 20 mei 2019 08:44 schreef hhh38 het volgende:
We kunnen toch 5x zoveel salaris betalen als Excelsior of Willem II? Als ze dan nog niet willen komen is er echt iets mis. Je moet echt een goed uitgedachte brede visie op tafel kunnen leggen waar een TD iets mee kan en ik heb zo'n gevoel dat De Jong dat niet lukt.
Echte Feyenoorder. Schijntie te zijn.quote:Op maandag 20 mei 2019 08:38 schreef fetX het volgende:
Bovendien vraag ik me wel af of we er wat mee opschieten als de Jong nu weg zou gaan. Als die 5 td’s niet in willen stappen waarom zou Eenhoorn dan wel willen komen?
Feyenoord biedt blijkbaar geen meerwaarde boven hun huidige baan. Dit begint wel vrij gênant te worden inmiddels.quote:Op maandag 20 mei 2019 08:44 schreef hhh38 het volgende:
We kunnen toch 5x zoveel salaris betalen als Excelsior of Willem II? Als ze dan nog niet willen komen is er echt iets mis. Je moet echt een goed uitgedachte brede visie op tafel kunnen leggen waar een TD iets mee kan en ik heb zo'n gevoel dat De Jong dat niet lukt.
Dan nog zit hij wel prima bij AZ natuurlijk. Aan de andere kant zou je zo iemand een vrijbrief moeten geven; reorganiseer de boel maar en zet in op jeugd. Ga je gang.quote:
Ik heb hier toch niet echt vertrouwen in.quote:Op maandag 20 mei 2019 10:27 schreef Elan het volgende:
Laat ze maar lekker de tijd nemen ene en goed concept bedenken met de juiste mensen dan zomaar iemand aanstellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |