zeker, uiteraard is mijn eerdere post gewoon een gok over wat er gebeurt maar dat die De Jong z'n autoriteit kwijt is lijkt me duidelijkquote:Op maandag 20 mei 2019 17:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Als ze de Jong weg willen sturen mogen ze daar ook wel mee opschieten.
Waarom? Als het daadwerkelijk zo gegaan is dus onvrijwillig heeft hij Martin persoonlijk op kantoor moeten roepen en ontslagen.quote:Op maandag 20 mei 2019 17:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker, uiteraard is mijn eerdere post gewoon een gok over wat er gebeurt maar dat die De Jong z'n autoriteit kwijt is lijkt me duidelijk
Heeft hij nooit gehad. Meelopertje van vGeel en die is hij nu kwijt.quote:Op maandag 20 mei 2019 17:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker, uiteraard is mijn eerdere post gewoon een gok over wat er gebeurt maar dat die De Jong z'n autoriteit kwijt is lijkt me duidelijk
dan ben je de boodschapper en niet de beleidsbepalerquote:Op maandag 20 mei 2019 17:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom? Als het daadwerkelijk zo gegaan is dus onvrijwillig heeft hij Martin persoonlijk op kantoor moeten roepen en ontslagen.
Vind die De Jong maar een eikeltje en in bijvoorbeeld de stadiondiscussie komt hij ook niet sterk naar voren.quote:Op maandag 20 mei 2019 17:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan ben je de boodschapper en niet de beleidsbepaler
twitter:Feyenoordjeugdv twitterde op maandag 20-05-2019 om 17:54:02Om veiligheidsredenen is er een grote kans dat de kampioenswedstrijd tussen Ajax O19 en Feyenoord O19 in een stadion wordt gespeeld. Mogelijk wordt er gekozen voor het stadion van Volendam. #Feyenoord reageer retweet
quote:Op maandag 20 mei 2019 18:29 schreef Caland het volgende:
twitter:Feyenoordjeugdv twitterde op maandag 20-05-2019 om 17:54:02Om veiligheidsredenen is er een grote kans dat de kampioenswedstrijd tussen Ajax O19 en Feyenoord O19 in een stadion wordt gespeeld. Mogelijk wordt er gekozen voor het stadion van Volendam. #Feyenoord reageer retweet
Moeten ze het niet gewoon over 2 wedstrijden doen?quote:Op maandag 20 mei 2019 18:29 schreef Caland het volgende:
The Lordquote:Op maandag 20 mei 2019 21:09 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)vontuur-in-schotland
Nelom is beschikbaar jongens.
Heeft daar dus maar 3 wedstrijden gespeeld. Verbaast me eigenlijk niet. Deze speler is profvoetballer, maar hij wekt de indruk dat hij voetbal niet eens leuk vindt.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:09 schreef maxi-mus het volgende:
Dat laatste is dan wel weer een beetje overdreven. Maar inderdaad, Jan de Jong is een flapdrol. Had van iemand van de NOS wel wat meer transparantie en een betere communicatie verwacht. Maar alstie al in de media verschijnt looptie een beetje popie-jopie te doen. Ongekend ook hoe hij onze club te grabbel gooit. Als zelfs de td's van Excelsior en Willem II al niet willen komen. En iedereen die nu benaderd wordt weet ook dat hij 6e(!) keuze isquote:Op maandag 20 mei 2019 21:00 schreef Oldground het volgende:
Vind Jan de Jong echt een verschrikkelijke directeur. Laat zich nooit zien, niemand weet wat hij wil of doet en wanneer hij eens 'verplicht' in openbaarheid verschijnt, zet hij zichzelf compleet voor schut.
Hiermee vergeleken was Gudde een verademing.
Buitenkansje.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:09 schreef maxi-mus het volgende:
wordt allemaal wel heel serieus genomen dat kindervoetbalquote:Op maandag 20 mei 2019 18:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Was eens bij finale PSVO19 vs Feyenoord in het Heracles stadion. Onder begeleiding ME het stadion uit
#alweereenprijsquote:Aanvoerders van de Eredivisieclubs hebben het veld van De Kuip voor het zesde jaar op rij verkozen tot beste van Nederland. De grasmat kreeg opvallend vaak de maximale score van 5 punten, wat leidde tot een gemiddelde van 4,94. Grasmeester Erwin Beltman ontvangt binnenkort de schaal uit handen van spelersvakbond VVCS.
De VVCS ontvangt na iedere speelronde een bericht van de aanvoerders van de uitspelende clubs, waarin zij kenbaar maken hoe tevreden zij zijn over de grasmat waarop zij speelden. De waardering kan uiteenlopen van 1 (slecht) tot en met 5 (topveld).
Het veld in De Kuip heeft dit seizoen het gehele jaar fier bovenaan gestaan en behaalde dus een gemiddelde score van 4,94. Vorig jaar eindigde De Kuip nog bovenaan het klassement met een gemiddeld cijfer van 4,8. Dit jaar is het stadion in staat gebleken het cijfer wederom te verbeteren.
De Kuip laat de concurrentie ruimschoots achter zich. De velden van Ajax en PSV eindigden met een gelijke gemiddelde score van 4,35 op de gedeelde tweede plaats in de veldencompetitie. De kunstgrasvelden vormen traditioneel de staart van de ranglijst. Promovendus FC Emmen is als laatste geëindigd.
Weet je ook waarom ze er uitstappen? Dat is dan meteen het antwoord op je vraag.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Lees net dat Vitesse uit de voetbalpiramide stapt met hun Jong. Zou mooi zijn als we die plek kunnen pakken. Maar dat kan zeker niet?
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 15:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet je ook waarom ze er uitstappen? Dat is dan meteen het antwoord op je vraag.
Dat is geen antwoord op zijn vraag, toch?quote:Volgens technisch directeur Mo Allach is het voor de Arnhemmers minder aantrekkelijk geworden om deel te nemen aan de voetbalpiramide. “Het wordt steeds lastiger om spelers van het eerste elftal speeltijd te bieden bij Jong Vitesse”, zegt hij op de clubwebsite. “Ook speelt het financiële aspect mee. We zitten in een fase waarin we als club financieel beter in balans moeten komen. Het hebben van een beloftenteam in de voetbalpiramide brengt aanzienlijk meer kosten met zich mee.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |