Prima ondertitel weerquote:Op maandag 20 mei 2019 10:30 schreef Scrummie2.0 het volgende:
In al mijn naïviteit dacht ik dat we deze week een nieuwe TD aan het roer hadden.
Die lampekap moeten ze ook van de buis halen. Loopt constant uit zijn nek te lullen om maar wat "nieuws" te brengen.quote:Op maandag 20 mei 2019 10:27 schreef Elan het volgende:
Die Valentijn Driessen is wel een stokertje met gevoel voor drama, rondom Ajax liep hij ook constant te janken dat er intern van alles aan de hand was en men van Ten Hag af wilde en god mag weten wat voor ellende hij verzon.
Laat ze maar lekker de tijd nemen ene en goed concept bedenken met de juiste mensen dan zomaar iemand aanstellen
Als je dat rijtje namen ziet die niet wilden komen, dan lijkt me niet dat ze een specifiek iemand zoeken ..quote:Op maandag 20 mei 2019 10:27 schreef Elan het volgende:
Die Valentijn Driessen is wel een stokertje met gevoel voor drama, rondom Ajax liep hij ook constant te janken dat er intern van alles aan de hand was en men van Ten Hag af wilde en god mag weten wat voor ellende hij verzon.
Laat ze maar lekker de tijd nemen ene en goed concept bedenken met de juiste mensen dan zomaar iemand aanstellen
Zou er niet al teveel waarde aan hechten. Die Valentijn is minstens zo'n grote fantast als Krabby.quote:Op maandag 20 mei 2019 11:18 schreef PIETR het volgende:
[..]
Als je dat rijtje namen ziet niet wilden komen, dan lijkt me niet dat ze een specifiek iemand zoeken ..
misschien veel maar niet alles natuurlijk, De Jong wilde niet van Van Geel af, dat is hem opgedragen door die nieuwe President Commissaris, leuke binnenkomer maar die heeft dat echt onderschat.quote:Op maandag 20 mei 2019 11:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou er niet al teveel waarde aan hechten. Die Valentijn is minstens zo'n grote fantast als Krabby.
Al die dramatische headlines van de afgelopen week zijn aan hem te relateren.
-Wanorde binnen de club
-Vechtorgansatie
-Machtsstrijd vol aan de gang
-Ontbreekt compleet aan visie
-5 kandidaten die al nee hebben gezegd (terwijl Ferry de Haan in april nog aangaf niet benadert te zijn maar het eer zou vinden)
Allemaal zo uit Valentijn zijn dikke jodenduim gezogen.
Het is op zich een logisch gevolg omdat het geluid Van Geel te dumpen primair door een mutatie in de RvC kwam.quote:Op maandag 20 mei 2019 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
misschien veel maar niet alles natuurlijk, De Jong wilde niet van Van Geel af, dat is hem opgedragen door die nieuwe President Commissaris, leuke binnenkomer maar die heeft dat echt onderschat.
het is ook niet onbegrijpelijk dat ze wat aan Van Geel wilden doen maar is toch een geval van onderschatting van de situatiequote:Op maandag 20 mei 2019 12:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is op zich een logisch gevolg omdat het geluid Van Geel te dumpen primair door een mutatie in de RvC kwam.
Toon van Bodegom is juist om die reden toegetreden sentimenten breed binnen de club door te lichten, terwijl zijn voorganger blind achter Van Geel aanhuppelde.
Maar zelfs of hij direct verantwoordelijk zou zijn voor het vertrekken van Van Geel blijft ook weer een verhaal dat primair door Krabby de wereld in geholpen is.
Het lijkt al met al wel erg aannemelijk gezien zijn aanstelling 1 maart, en het opstappen van Martin 3 weken later,. Terwijl hij 2 weken daarvoor nog bij De Tafel van Kees zat te oreren over de steun die hij kreeg binnen Feyenoord.
Lijkt een beetje op de situatie destijds met Beenhakker (mocht Gudde trouwens ook gewoon blijven zitten) alleen dit keer heeft men besloten het intern af te handelen en zonder moddergooien over en weer.
Maak van onbegrijpelijk gerust onvermijdelijk.quote:Op maandag 20 mei 2019 12:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is ook niet onbegrijpelijk dat ze wat aan Van Geel wilden doen maar is toch een geval van onderschatting van de situatie
hoezo netjes opgelost? Je zit nu zonder td dus opgelost is het sowieso nietquote:Op maandag 20 mei 2019 12:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Maak van onbegrijpelijk gerust onvermijdelijk.
Hebben ze op zich nog netjes opgelost zo. Maar ja de pers moet ook wat te schrijven hebben natuurlijk.
Heb het over het onvermijdelijke vertrek van Van Geel. Die nieuwe TD komt er heus wel. Doet men ook enorm dramatisch over.quote:Op maandag 20 mei 2019 13:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoezo netjes opgelost? Je zit nu zonder td dus opgelost is het sowieso niet
Natuurlijk wel maar ondanks dat dat kennelijk weer de nodige scepticisme oproept ben ik er wel een voorstander van dat men een deugdelijk concept uitwerkt en een weloverwogen beslissing maakt.quote:Op maandag 20 mei 2019 13:05 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Jij denkt dat het niet erg handig zou zijn als we nu over een TD zouden beschikken?
Over een paar weken begint Japie al.quote:Op maandag 20 mei 2019 13:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Natuurlijk wel maar ondanks dat dat kennelijk weer de nodige scepticisme oproept ben ik er wel een voorstander van dat men een deugdelijk concept uitwerkt en een weloverwogen beslissing maakt.
Als we dan nog een paar weken moeten wachten soit.
Dit duurt allemaal veel te lang.quote:Op maandag 20 mei 2019 13:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Natuurlijk wel maar ondanks dat dat kennelijk weer de nodige scepticisme oproept ben ik er wel een voorstander van dat men een deugdelijk concept uitwerkt en een weloverwogen beslissing maakt.
Meestal zo 5-10 juni toch?quote:Op maandag 20 mei 2019 13:31 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Eerste oefenwedstrijd is 29 juni, iemand een idee wanneer dan de eerste training is? Kon dat nergens vinden.
Vorig jaar iets later: Maandag 25 juni - Eerste openbare training (14:30 uur).quote:
Heeft niks weloverwogen beslissing te maken. Niemand wilt de job.quote:Op maandag 20 mei 2019 13:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Was ook een WK jaar waardoor het seizoen later begonquote:Op maandag 20 mei 2019 14:15 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Vorig jaar iets later: Maandag 25 juni - Eerste openbare training (14:30 uur).
Maar ja, nieuwe trainer, nieuwe wensen misschien.
al die gegadigden bellen even met Martin en trekken zich dan terug, het is denk ik wachten op het vertrek van Jan de Jong want als de directeur al onder curatelen staat is het niet echt aantrekkelijk om te beginnenquote:
Als ze de Jong weg willen sturen mogen ze daar ook wel mee opschieten.quote:Op maandag 20 mei 2019 17:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
al die gegadigden bellen even met Martin en trekken zich dan terug, het is denk ik wachten op het vertrek van Jan de Jong want als de directeur al onder curatelen staat is het niet echt aantrekkelijk om te beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |