SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 49% gewijzigd door Mo_Muffin op 15-05-2019 20:17:36 ]"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Voor diegenen die willen luisteren:
[ afbeelding ]
Luisterlink
Ik heb hoge verwachtingen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
Luisterlink
Ik weet niet waarmee ik de stream moet openenquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
Luisterlink
Een player als VLC bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niet waarmee ik de stream moet openen
Rustig en vrolijk toch? Komt goed.quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Stel dat maar gerust naar beneden bij, want ik ben ietwat moe.
[ afbeelding ]
Luisterlink
quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Rustig en vrolijk toch? Komt goed.
quote:Lichtbal werkt eindelijk, Duncan foutloos in repetitie.
Even proberenquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
Luisterlink
Netjes hoor.quote:
Oh ja. Dank.quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Een player als VLC bijvoorbeeld.
[ afbeelding ]
Luisterlink
@Soulravenquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:35 schreef FANN het volgende:
[..]
als je toch naar de Lidl gaat......... een Broekrok Ibiza![]()
[ afbeelding ]
beeld werkt nietquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:35 schreef FANN het volgende:
[..]
als je toch naar de Lidl gaat......... een Broekrok Ibiza![]()
[ afbeelding ]
En mooi,en deze kleur zou haar heel goed staan.quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:39 schreef FANN het volgende:
[..]
die zou dat ook mooi vinden? Ik wél![]()
of Boho Gypsy / Hippie broeken...
Nou kijk aan !quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En mooi,en deze kleur zou haar heel goed staan.
ik kreg en verwaarschuwing,geen zeker sitequote:Op woensdag 15 mei 2019 20:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou kijk aan !en niet echt duur toch?
https://whoopsy.nl/nl_NL/p/Broekrok-Ibiza-Merel/928
Heel erg leuk.quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Niet echt duur, maar ook niet goedkoop. Wel mooi.quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:41 schreef FANN het volgende:
[..]
quote:
Het is niet écht mijn kleur, maar nu twijfel ik toch..........quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet echt duur, maar ook niet goedkoop. Wel mooi.
Je kunt er iets boven dragen dat wel je kleur is.quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:45 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
Het is niet écht mijn kleur, maar nu twijfel ik toch..........
Hebben ze ook witquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kunt er iets boven dragen dat wel je kleur is.
kan ook wel.... ik zal er eens over denken...quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kunt er iets boven dragen dat wel je kleur is.
Welk beeld ...quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:47 schreef mario390 het volgende:
kann jemand en kopie van de beeld maken? ik kann het echt niet zien
kan je hem zo ook niet zien?quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:47 schreef mario390 het volgende:
kann jemand en kopie van de beeld maken? ik kann het echt niet zien
Ik zat aan mijn eigen koppie te denken, la maar.quote:
oh...quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:49 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik zat aan mijn eigen koppie te denken, la maar.
Only for members, staat er bij.quote:
nee omdat ik dat kregquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:49 schreef FANN het volgende:
[..]
kan je hem zo ook niet zien?
Dan ben je al member.quote:
quote:
oh.... ja ik zie het.... ik weet niet waarom e waarschuwing krijgt....quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee omdat ik dat kreg
[ afbeelding ]
En deze post dan?quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee omdat ik dat kreg
[ afbeelding ]
Ik maakte een geintje, ik kan alles zien ondanks 2 virusscanners dusquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:54 schreef FANN het volgende:
[..]
oh.... ja ik zie het.... ik weet niet waarom e waarschuwing krijgt....
misschien heb je zien zo'n virusschanner ofzo? of omdat je via een ander land zit?
ik weet het niet Mario!
Lekker gepit ?quote:
Dat ik ook belangrijk, ik slaap heerlijk op mijn nieuwe Ikea lattenbodem sinds die tip van Schutquote:
dat is is wel weer waar ....quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:57 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik maakte een geintje, ik kan alles zien ondanks 2 virusscanners dus![]()
En Mario moet maar eens wat gaan doen en of wat bij-leren. Ik kan niet...en waar.....wie.....hoe op
sonst kann ik alle beelden zienquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:57 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik maakte een geintje, ik kan alles zien ondanks 2 virusscanners dus![]()
En Mario moet maar eens wat gaan doen en of wat bij-leren. Ik kan niet...en waar.....wie.....hoe op
ik krijg wel eens meldingen en ik word daar altijd een beetje paniekerig van om eerlijk te zijnquote:
quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:00 schreef FANN het volgende:
[..]
ik krijg wel eens meldingen en ik word daar altijd een beetje paniekerig van om eerlijk te zijn
oke dan, succesquote:
Ik doe weer eens een hoop moeite voor niets.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Het gaat om deze rokbroek:
40+ / [40+ SC #1841] Hot pants....
Hierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ook geen idee wat je aan het doen wasquote:Op woensdag 15 mei 2019 21:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik doe weer eens een hoop moeite voor niets.
Mario helpen, maar dat is bij mij altijd verspilde tijdquote:Op woensdag 15 mei 2019 21:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Had ook geen idee wat je aan het doen was
quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik doe weer eens een hoop moeite voor niets.
quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:04 schreef chufi het volgende:
[..]
HierbedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind hem wel erg leuk, al heb ik niet veel met broekrokken over het algemeen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:39 schreef FANN het volgende:
[..]
die zou dat ook mooi vinden? Ik wél![]()
of Boho Gypsy / Hippie broeken...
Ja lijkt mij ook.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:07 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
je hebt het in ieder geval gedaan...... voor de rest moet Mario het zelf maar vragen,
misschien aan zijn moeder ofzo...
anderhalve kiloquote:Op woensdag 15 mei 2019 21:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja lijkt mij ook.
Bah, in Obese moeten ze anderhalve kilo rauwe groente per dag eten. Ik moet er niet aan denken.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:08 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Vind hem wel erg leuk, al heb ik niet veel met broekrokken over het algemeen.
Voor de rest niets. Bah bah bah.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:10 schreef FANN het volgende:
[..]
anderhalve kiloja dat is niet lekker meer.......
en voor de rest mag je niks eten?
ik heb je niet dom genoemd hoorquote:Op woensdag 15 mei 2019 21:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
het is zo het is wel en kopie, je moet me niet de dome noemen
Tijdelijk, en gelukkig zijn ze er flink door afgevallen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:13 schreef FANN het volgende:
[..]
geen broodje kaas......nou ja het zal wel goed zijn denk ik... en hopelijk tijdelijk...
Have fun jullie! ik ga zo wandelenquote:Op woensdag 15 mei 2019 21:12 schreef Amphorapotje het volgende:
Er wordt lekker gedraaid bij 40+radio![]()
Wandel ze !quote:
Veel plezierquote:Op woensdag 15 mei 2019 21:12 schreef Amphorapotje het volgende:
Er wordt lekker gedraaid bij 40+radio![]()
Dankjequote:
Dan werkt het in ieder geval en is niet voor niks geweest moet je maar denken.......quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Tijdelijk, en gelukkig zijn ze er flink door afgevallen.
Wandel ze!quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:15 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan werkt het in ieder geval en is niet voor niks geweest moet je maar denken.......
tot later!
RTLZ?quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja lijkt mij ook.
Bah, in Obese moeten ze anderhalve kilo rauwe groente per dag eten. Ik moet er niet aan denken.
Alles voor de kijkcijfers, he?quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:19 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik las ooit dit artikel over dit soort "shows".
Niet helemaal gelezen maar jakkes wat een bedrog. Ik hoop niet dat dat hier ook zo is want dan stel je een hoop mensen teleur.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:19 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik las ooit dit artikel over dit soort "shows".
RTLZ heeft hetzelfde onderwerp.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
RTLZ heeft hetzelfde onderwerp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. Walgelijk.quote:
Het programma waar jij het over had is Nederlands geloof ik? Wellicht is het daar wat minder erg dan in de US, maar het blijft tv. Dat gaat over geld en kijkcijfers dus ik heb echt niet de illusie dat dat allemaal keurig verloopt.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet helemaal gelezen maar jakkes wat een bedrog. Ik hoop niet dat dat hier ook zo is want dan stel je een hoop mensen teleur.
Ook vet, maar wel heerlijk.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ben vandaag nog langs de Mac gelopen, maar niet naar binnen, heb wel bij de kraam een eindje verderop een lekkere Vietnamese loempia met saus genomen.
grappig, dat winkeltje is van een kennisje van mijquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja het is Nederlands, maar ik heb niet de illusie dat het allemaal eerlijk wordt getoond.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:29 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja. Walgelijk.
[..]
Het programma waar jij het over had is Nederlands geloof ik? Wellicht is het daar wat minder erg dan in de US, maar het blijft tv. Dat gaat over geld en kijkcijfers dus ik heb echt niet de illusie dat dat allemaal keurig verloopt.
quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:28 schreef Disana het volgende:
[..]BMI van 20, moet mezelf vaak dwingen om te eten, maar dat eetprobleem begrijpen maar weinig mensen, zelfs mijn moeder zegt alsmaar; Dan eet je toch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zij heeft makkelijk praten, ze heeft de genen van haar moeder, ik die van mijn vader, net als mijn broers, neven en zoon, we zijn eerder te licht dan te zwaar."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Heb je moeite met eten? Als je dan maar wel alle voedingsstoffen binnen krijgt. Slik je wel multivitamines?quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
BMI van 20, moet mezelf vaak dwingen om te eten, maar dat eetprobleem begrijpen maar weinig mensen, zelfs mijn moeder zegt alsmaar; Dan eet je toch!![]()
Zij heeft makkelijk praten, ze heeft de genen van haar moeder, ik die van mijn vader, net als mijn broers, neven en zoon, we zijn eerder te licht dan te zwaar.
Doe dat niet dagelijks en had er maar één, had er ook echt even zin in, da's bij mij al heel wat...tot nu toe ook het enige dat ik vandaag gegeten heb, moet zo iets verzinnen...quote:
Ik hoop dat je wat lekkers in huis hebt.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Doe dat niet dagelijks en had er maar één, had er ook echt even zin in, da's bij mij al heel wat...tot nu toe ook het enige dat ik vandaag gegeten heb, moet zo iets verzinnen...
Ik slik wat nodig is.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je moeite met eten? Als je dan maar wel alle voedingsstoffen binnen krijgt. Slik je wel multivitamines?
Legio mogelijkheden, alleen mijn maag, wat kan ie vandaag verdragen, da's de vraag.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoop dat je wat lekkers in huis hebt.
Krijgen we nu korting?quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:30 schreef Charmian het volgende:
[..]
grappig, dat winkeltje is van een kennisje van mij
Maagproblemen zijn kut.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Legio mogelijkheden, alleen mijn maag, wat kan ie vandaag verdragen, da's de vraag.
Het is heel grillig, weet nooit waar ik aan toe ben.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:36 schreef tonja het volgende:
[..]
Maagproblemen zijn kut.
Ik moest hieraan denken
Geen idee. Ben er nog nooit geweest, wel foto's gezien. Leuk winkeltje met allemaal Ibiza-stuff. Dat model is trouwens haar dochter.quote:
Van de zus van Yolanthe?quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
Geen idee. Ben er nog nooit geweest, wel foto's gezien. Leuk winkeltje met allemaal Ibiza-stuff. Dat model is trouwens haar dochter.
Sterkte Moquote:Op woensdag 15 mei 2019 21:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik slik wat nodig is.
Maar eten is echt altijd een probleem geweest.
ehm neequote:
Ik weet wat het is om vreselijk misselijk te zijn, dat je echt gal spuugt en soms je slokdarm zo geïrriteerd wordt dat het gaat bloeden, maar dat is sinds ik Imigran gebruik helemaal over. (Imigran is tegen migraine) Buiten de aanvallen om geen maagproblemen, maar ik weet hoe kut het kan voelen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is heel grillig, weet nooit waar ik aan toe ben.
quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:41 schreef tonja het volgende:
Ik hoor vuurwerk hier. Heeft Ajax gewonnen?
quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:42 schreef tonja het volgende:
[..]
Zijn ze nu dan eindelijk ergens kampioen van?
Ja van Nederlandquote:Op woensdag 15 mei 2019 21:42 schreef tonja het volgende:
[..]
Zijn ze nu dan eindelijk ergens kampioen van?
Het is een kliekquote:
Ach, je leert ermee leven, en weet op een gegeven moment wel wat je wel en niet kan verdragen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:40 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik weet wat het is om vreselijk misselijk te zijn, dat je echt gal spuugt en soms je slokdarm zo geïrriteerd wordt dat het gaat bloeden, maar dat is sinds ik Imigran gebruik helemaal over. (Imigran is tegen migraine) Buiten de aanvallen om geen maagproblemen, maar ik weet hoe kut het kan voelen.
quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:41 schreef tonja het volgende:
Ik hoor vuurwerk hier. Heeft Ajax gewonnen?
Ik wilde net zeggen, er zijn er toch meerquote:
BMI van 20 is op zich niet problematisch, aan de lichte kant, maar gewoon een gezond gewicht.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
BMI van 20, moet mezelf vaak dwingen om te eten, maar dat eetprobleem begrijpen maar weinig mensen, zelfs mijn moeder zegt alsmaar; Dan eet je toch!![]()
Zij heeft makkelijk praten, ze heeft de genen van haar moeder, ik die van mijn vader, net als mijn broers, neven en zoon, we zijn eerder te licht dan te zwaar.
Ik wilde het niet allemaal zeggen wie er daar woont.quote:
Ik weet nog steeds niet wat ik er van moet vinden. Er zijn landen waar om 1800 uur gewoon het licht uit gaat buiten...skeit aan schemer daarquote:Op woensdag 15 mei 2019 21:50 schreef Deisyy het volgende:
Het is nog niet eens helemaal donker buiten!
Ik doe iig moeite om op 20 te blijven, zat er ook wel eens onder...quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:51 schreef cafca het volgende:
[..]
BMI van 20 is op zich niet problematisch, aan de lichte kant, maar gewoon een gezond gewicht.
Eetproblemen zijn wel vervelend.
Ze zeggen het zelf ook vaak genoegquote:Op woensdag 15 mei 2019 21:51 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik wilde het niet allemaal zeggen wie er daar woont.
Dat vind ik vaak wel jammer, zo vroeg al donker.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat ik er van moet vinden. Er zijn landen waar om 1800 uur gewoon het licht uit gaat buiten...skeit aan schemer daar
Dat is dan wel erg donker in de winter.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat ik er van moet vinden. Er zijn landen waar om 1800 uur gewoon het licht uit gaat buiten...skeit aan schemer daar
Nog één.quote:
Ik heb ook altijd een jammer-gevoel als je merkt dat het weer eerder donker wordt 's avonds.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:53 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat vind ik vaak wel jammer, zo vroeg al donker.
Je moet gewoon goed uitkiezen waar je gaat wonenquote:
In een plaats zonder eredivisieclub.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Je moet gewoon goed uitkiezen waar je gaat wonen
Of niets om voetbal geven.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ook dat, maar ik bedoelde meer in 't buitenland.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd een jammer-gevoel als je merkt dat het weer eerder donker wordt 's avonds.
Nou, toch nog 6 punten los van de nacompetitie.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:54 schreef Lyza666 het volgende:
Zwolle mag blij zijn dat ze nog genoeg puntjes bijeen gesprokkeld hebben.
Die hebben hun waarde bewezenquote:Op woensdag 15 mei 2019 21:54 schreef Lyza666 het volgende:
Zwolle mag blij zijn dat ze nog genoeg puntjes bijeen gesprokkeld hebben.
quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:53 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat vind ik vaak wel jammer, zo vroeg al donker.
In bijvoorbeeld Indonesië heb je natuurlijk geen winters zoals hier. En omdat je daar bijna altijd een heldere hemel hebt met alle sterren en een mooie maan is het donker van de avond niet zo erg. Maar het is gewoon vreemd dat het bijna niet schemert.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is dan wel erg donker in de winter.
Ik had vorig weekend mijn broer op bezoek, die woont in Vinex Houten. Even de stad in geweest. Na iedere keer dat we ergens over moesten steken stond ik dan weer tijden te wachten tot hij ook aan de overkant was. Je moet kennelijk toch een beetje wennen aan de drukte hier.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:55 schreef pullup het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik had vorig weekend mijn broer op bezoek, die woont in Vinex Houten. Even de stad in geweest. Na iedere keer dat we ergens over moesten steken stond ik dan weer tijden te wachten tot hij ook aan de overkant was. Je moet kennelijk toch een beetje wennen aan de drukte hier.
Is daar een smulbar?quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:57 schreef cafca het volgende:
Nou, als je in Amsredam moet gaan wonen om bij de winnende voetbalclub te horen, laat dan maar zitten
Ik ga niet vertellen wie het hier zijn, maar ik ben het niet.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:59 schreef pullup het volgende:
[..]een dagje en dan gaat het wel...
In ieder geval zijn de dronken lorren buiten op dit moment gewoon Amsterdammers
Quequote:
Ik kan me daar wel iets bij voorstellen, als ik door het centrum van Rotterdam rijd heb ik ook het gevoel dat er overal overstekende mensen en fietsers vandaan komen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik had vorig weekend mijn broer op bezoek, die woont in Vinex Houten. Even de stad in geweest. Na iedere keer dat we ergens over moesten steken stond ik dan weer tijden te wachten tot hij ook aan de overkant was. Je moet kennelijk toch een beetje wennen aan de drukte hier.
Ja, dan weet je: wie twijfelt heeft geen voorrang.quote:
Dat is bij jou in de buurt wel bijzonder.quote:In ieder geval zijn de dronken lorren buiten op dit moment gewoon Amsterdammers
quote:
Ik las dat echt, kwam door die " erboven.quote:
boeien doet ze ookquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik las dat echt, kwam door die " erboven.
Ik ben voor, wil ik wel het elftal zelf samenstellen.quote:
Bind Mario dan maar alvast vast.quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Die beginnen binnekort aan het WK in France
quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Die beginnen binnekort aan het WK in France
De Keukenschaal.quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee hoe die competities tegenwoordig heet ..
quote:
Voor je het weet rukt ie z'n edele deel eraf van enthousiasme.quote:
quote:
Don't fuck with Marioquote:
Nog even op mijn boodschappenlijstje zetten.quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Ben blij dat die Ajax ellende nu over is
Ze stoppen?quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Weet ikquote:
Even op de Dam gluren of daar de pleuris al uitgebroken isquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Ah, alvast gefeliciteerd danquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee volgend jaar worden wij kampioen weer
Laat eens zien!quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Het legioen is in een rel op Facebook over het nieuwe uitshirt van Feyenoord![]()
Wat een vreselijk tenue weer zeg man man x 500
Of ze het er om doen ieder jaar weer
Pics (om mee te gniffelen)quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Het legioen is in een rel op Facebook over het nieuwe uitshirt van Feyenoord![]()
Wat een vreselijk tenue weer zeg man man x 500
Of ze het er om doen ieder jaar weer
quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Fucking hell zeg
Lijkt wel een tekening van Tonja
Echt verschrikkelijkquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lilluk!![]()
Lijkt wel op de printer kapot was.
Morgen Museumplein, dat je het ff weetquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:14 schreef tonja het volgende:
[..]
Even op de Dam gluren of daar de pleuris al uitgebroken is
Berghuis droomparken.quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Fucking hell zeg
Dat gaat een ommetje wordenquote:
Nee dat is de naam van de voetballerquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Berghuis droomparken.
Ik blijf lekker thuis.
Voordat je de foto plaatste was ik al gaan googelen, maar zag dus shirts met Droomparken en dacht dat dat het niet kon zijnquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Echt verschrikkelijken dan DROOMPARKEN
Gok dat ze er voor betalenquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Echt verschrikkelijken dan DROOMPARKEN
quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee dat is de naam van de voetballer
Ik heb geen idee wat dat is ook? aftandse bungalowketen waarschijnlijkquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voordat je de foto plaatste was ik al gaan googelen, maar zag dus shirts met Droomparken en dacht dat dat het niet kon zijn
Duh.quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee dat is de naam van de voetballer
Bierdouches zijn nu hip toch?quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep en ze vindt het niet erg om uitgefloten te worden, want dat hoort zo
quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Fucking hell zeg
Ik vind het goed klinken, dat dan weer wel.quote:
Ja wat ook wel zo is, die vorige burgemeester ging er vol gas op, toen ze een keer fluittequote:Op woensdag 15 mei 2019 22:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Haha, elke kutspelert heeft zijn naam aan de achterzijde staan.quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:18 schreef tonja het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:20 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb ergens nog een ingelijst Feyenoordshirtje met alle handtekeningen van de spelers van eind jaren 90.
Flush it.quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:20 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb ergens nog een ingelijst Feyenoordshirtje met alle handtekeningen van de spelers van eind jaren 90.
Dat was dan ook iemand die prima een Amsterdamse grote bek op kon zetten. Ik zie dat Femke niet zo doen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja wat ook wel zo is, die vorige burgemeester ging er vol gas op, toen ze een keer fluitte
Nee en ze zijn laaiend op Fem was gisteren ook al een pamflet weerquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:21 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat was dan ook iemand die prima een Amsterdamse grote bek op kon zetten. Ik zie dat Femke niet zo doen.
Nou nee!quote:
Ohw ja omdat het al om 4 uur is en veel moeten werken.quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee en ze zijn laaiend op Fem was gisteren ook al een pamflet weer
Die gooit er de zweep over.quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:21 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat was dan ook iemand die prima een Amsterdamse grote bek op kon zetten. Ik zie dat Femke niet zo doen.
Dat gezeik op Femke begint wel irritant te worden. Voorbeeldje: onlangs stelde de gemeenteraad voor om alcohol te verbieden aan boord van bootjes in de binnenstad. Iedereen boos op Femke terwijl zij niets met dat voorstel van doen heeft. Vandaag liet Femke weten dat ze helemaal niets in dat voorstel ziet. Iedereen weer boos op Femke. Zij is echt de Kop van Jut. Heb je iets te zeiken? Geef de schuld aan Femke. Ze lijkt wel de moderator van 40+quote:
Het lijkt Trump welquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat gezeik op Femke begint wel irritant te worden. Voorbeeldje: onlangs stelde de gemeenteraad voor om alcohol te verbieden aan boord van bootjes in de binnenstad. Iedereen boos op Femke terwijl zij niets met dat voorstel van doen heeft. Vandaag liet Femke weten dat ze helemaal niets in dat voorstel ziet. Iedereen weer boos op Femke. Zij is echt de Kop van Jut. Heb je iets te zeiken? Geef de schuld aan Femke. Ze lijkt wel de moderator van 40+
quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:22 schreef tonja het volgende:
[..]
Ohw ja omdat het al om 4 uur is en veel moeten werken.
Valt verder ook niet op dat ze dat juist doen om het rustig te houden.
Arme Femke, arme Sas....quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat gezeik op Femke begint wel irritant te worden. Voorbeeldje: onlangs stelde de gemeenteraad voor om alcohol te verbieden aan boord van bootjes in de binnenstad. Iedereen boos op Femke terwijl zij niets met dat voorstel van doen heeft. Vandaag liet Femke weten dat ze helemaal niets in dat voorstel ziet. Iedereen weer boos op Femke. Zij is echt de Kop van Jut. Heb je iets te zeiken? Geef de schuld aan Femke. Ze lijkt wel de moderator van 40+
Jaquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat gezeik dusquote:
Lekker makkelijk toch.quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:24 schreef Ghostbuster het volgende:
Punt 1 ook hard optreden tegen hooligans hoe durft dat wijf zeg
Nodig 'r uit, samen naar een voetbalwedstrijd ofzoquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jaik ben al jaren verliefd op Femke
Feyenoord maar danquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
Nodig 'r uit, samen naar een voetbalwedstrijd ofzo
Je hebt inmiddels een bijzonder harem.quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jaik ben al jaren verliefd op Femke
Of naar een coffeeshop.quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
Nodig 'r uit, samen naar een voetbalwedstrijd ofzo
Dat dacht ikquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:26 schreef Berend_Brokkenpap het volgende:
[..]
Je hebt inmiddels een bijzonder harem.
Alleen na de gemeenschap toch ?quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2019 18:26 schreef Recce het volgende:
Is wel een leuke gedachte voor @:TillyBtwitter:qikipedia twitterde op woensdag 15-05-2019 om 01:00:01If the 5 trillion spiders in the Netherlands took to eating humans rather than insects, they’d consume all Dutch people in just three days. reageer retweet
Ja klote klauwen herstellen maar niet en medicatie doet niks meer, ff paar daagjes op de pauzestandquote:
Schaap!quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh @:TillyB wij vonden Elisa ook super grappig aap
quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:30 schreef TillyB het volgende:
[..]Ik ga dit heel hard en snel verdringen
[..]
Ja klote klauwen herstellen maar niet en medicatie doet niks meer, ff paar daagjes op de pauzestand
[..]
Schaap!
Ai. Sterkte en beterschapquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja klote klauwen herstellen maar niet en medicatie doet niks meer, ff paar daagjes op de pauzestand
[..]
Schaap!
Dat was niet na de gemeenschap?quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik zag haar vaak roken buiten op het terras van een kroeg hier in de buurt.
ik heb een medaille erbij!!quote:
Sterkte Tillyquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
[..]
Schaap!
Sterkte !quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
[..]
Schaap!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |