Dat is dan wel erg donker in de winter.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat ik er van moet vinden. Er zijn landen waar om 1800 uur gewoon het licht uit gaat buiten...skeit aan schemer daar

Nog één.quote:

Ik heb ook altijd een jammer-gevoel als je merkt dat het weer eerder donker wordt 's avonds.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:53 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat vind ik vaak wel jammer, zo vroeg al donker.

Je moet gewoon goed uitkiezen waar je gaat wonenquote:

In een plaats zonder eredivisieclub.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Je moet gewoon goed uitkiezen waar je gaat wonen

Of niets om voetbal geven.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:55 schreef pullup het volgende:
[..]

Ja ook dat, maar ik bedoelde meer in 't buitenland.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd een jammer-gevoel als je merkt dat het weer eerder donker wordt 's avonds.

Nou, toch nog 6 punten los van de nacompetitie.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:54 schreef Lyza666 het volgende:
Zwolle mag blij zijn dat ze nog genoeg puntjes bijeen gesprokkeld hebben.

Die hebben hun waarde bewezenquote:Op woensdag 15 mei 2019 21:54 schreef Lyza666 het volgende:
Zwolle mag blij zijn dat ze nog genoeg puntjes bijeen gesprokkeld hebben.

quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:53 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat vind ik vaak wel jammer, zo vroeg al donker.
In bijvoorbeeld Indonesië heb je natuurlijk geen winters zoals hier. En omdat je daar bijna altijd een heldere hemel hebt met alle sterren en een mooie maan is het donker van de avond niet zo erg. Maar het is gewoon vreemd dat het bijna niet schemert.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is dan wel erg donker in de winter.

Ik had vorig weekend mijn broer op bezoek, die woont in Vinex Houten. Even de stad in geweest. Na iedere keer dat we ergens over moesten steken stond ik dan weer tijden te wachten tot hij ook aan de overkant was. Je moet kennelijk toch een beetje wennen aan de drukte hier.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:55 schreef pullup het volgende:
[..]

quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik had vorig weekend mijn broer op bezoek, die woont in Vinex Houten. Even de stad in geweest. Na iedere keer dat we ergens over moesten steken stond ik dan weer tijden te wachten tot hij ook aan de overkant was. Je moet kennelijk toch een beetje wennen aan de drukte hier.
 een dagje en dan gaat het wel...
  een dagje en dan gaat het wel... 

Is daar een smulbar?quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:57 schreef cafca het volgende:
Nou, als je in Amsredam moet gaan wonen om bij de winnende voetbalclub te horen, laat dan maar zitten

Ik ga niet vertellen wie het hier zijn, maar ik ben het niet.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:59 schreef pullup het volgende:
[..]een dagje en dan gaat het wel...
In ieder geval zijn de dronken lorren buiten op dit moment gewoon Amsterdammers

Quequote:

Ik kan me daar wel iets bij voorstellen, als ik door het centrum van Rotterdam rijd heb ik ook het gevoel dat er overal overstekende mensen en fietsers vandaan komen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik had vorig weekend mijn broer op bezoek, die woont in Vinex Houten. Even de stad in geweest. Na iedere keer dat we ergens over moesten steken stond ik dan weer tijden te wachten tot hij ook aan de overkant was. Je moet kennelijk toch een beetje wennen aan de drukte hier.

Ja, dan weet je: wie twijfelt heeft geen voorrang.quote:
Dat is bij jou in de buurt wel bijzonder.quote:In ieder geval zijn de dronken lorren buiten op dit moment gewoon Amsterdammers

quote:

Ik las dat echt, kwam door die " erboven.quote:

boeien doet ze ookquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik las dat echt, kwam door die " erboven.

Ik ben voor, wil ik wel het elftal zelf samenstellen.quote:

Bind Mario dan maar alvast vast.quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Die beginnen binnekort aan het WK in France

quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Die beginnen binnekort aan het WK in France

De Keukenschaal.quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee hoe die competities tegenwoordig heet ..

quote:

Voor je het weet rukt ie z'n edele deel eraf van enthousiasme.quote:

quote:

Don't fuck with Marioquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |