Alles voor de kijkcijfers, he?quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:19 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik las ooit dit artikel over dit soort "shows".
Niet helemaal gelezen maar jakkes wat een bedrog. Ik hoop niet dat dat hier ook zo is want dan stel je een hoop mensen teleur.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:19 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik las ooit dit artikel over dit soort "shows".
RTLZ heeft hetzelfde onderwerp.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
RTLZ heeft hetzelfde onderwerp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. Walgelijk.quote:
Het programma waar jij het over had is Nederlands geloof ik? Wellicht is het daar wat minder erg dan in de US, maar het blijft tv. Dat gaat over geld en kijkcijfers dus ik heb echt niet de illusie dat dat allemaal keurig verloopt.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet helemaal gelezen maar jakkes wat een bedrog. Ik hoop niet dat dat hier ook zo is want dan stel je een hoop mensen teleur.
Ook vet, maar wel heerlijk.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ben vandaag nog langs de Mac gelopen, maar niet naar binnen, heb wel bij de kraam een eindje verderop een lekkere Vietnamese loempia met saus genomen.
grappig, dat winkeltje is van een kennisje van mijquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou kijk aan !en niet echt duur toch?
https://whoopsy.nl/nl_NL/p/Broekrok-Ibiza-Merel/928
Ja het is Nederlands, maar ik heb niet de illusie dat het allemaal eerlijk wordt getoond.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:29 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja. Walgelijk.
[..]
Het programma waar jij het over had is Nederlands geloof ik? Wellicht is het daar wat minder erg dan in de US, maar het blijft tv. Dat gaat over geld en kijkcijfers dus ik heb echt niet de illusie dat dat allemaal keurig verloopt.
quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:28 schreef Disana het volgende:
[..]BMI van 20, moet mezelf vaak dwingen om te eten, maar dat eetprobleem begrijpen maar weinig mensen, zelfs mijn moeder zegt alsmaar; Dan eet je toch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zij heeft makkelijk praten, ze heeft de genen van haar moeder, ik die van mijn vader, net als mijn broers, neven en zoon, we zijn eerder te licht dan te zwaar."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Heb je moeite met eten? Als je dan maar wel alle voedingsstoffen binnen krijgt. Slik je wel multivitamines?quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
BMI van 20, moet mezelf vaak dwingen om te eten, maar dat eetprobleem begrijpen maar weinig mensen, zelfs mijn moeder zegt alsmaar; Dan eet je toch!![]()
Zij heeft makkelijk praten, ze heeft de genen van haar moeder, ik die van mijn vader, net als mijn broers, neven en zoon, we zijn eerder te licht dan te zwaar.
Doe dat niet dagelijks en had er maar één, had er ook echt even zin in, da's bij mij al heel wat...tot nu toe ook het enige dat ik vandaag gegeten heb, moet zo iets verzinnen...quote:
Ik hoop dat je wat lekkers in huis hebt.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Doe dat niet dagelijks en had er maar één, had er ook echt even zin in, da's bij mij al heel wat...tot nu toe ook het enige dat ik vandaag gegeten heb, moet zo iets verzinnen...
Ik slik wat nodig is.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je moeite met eten? Als je dan maar wel alle voedingsstoffen binnen krijgt. Slik je wel multivitamines?
Legio mogelijkheden, alleen mijn maag, wat kan ie vandaag verdragen, da's de vraag.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoop dat je wat lekkers in huis hebt.
Krijgen we nu korting?quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:30 schreef Charmian het volgende:
[..]
grappig, dat winkeltje is van een kennisje van mij
Maagproblemen zijn kut.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Legio mogelijkheden, alleen mijn maag, wat kan ie vandaag verdragen, da's de vraag.
Het is heel grillig, weet nooit waar ik aan toe ben.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:36 schreef tonja het volgende:
[..]
Maagproblemen zijn kut.
Ik moest hieraan denken
Geen idee. Ben er nog nooit geweest, wel foto's gezien. Leuk winkeltje met allemaal Ibiza-stuff. Dat model is trouwens haar dochter.quote:
Van de zus van Yolanthe?quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
Geen idee. Ben er nog nooit geweest, wel foto's gezien. Leuk winkeltje met allemaal Ibiza-stuff. Dat model is trouwens haar dochter.
Sterkte Moquote:Op woensdag 15 mei 2019 21:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik slik wat nodig is.
Maar eten is echt altijd een probleem geweest.
ehm neequote:
Ik weet wat het is om vreselijk misselijk te zijn, dat je echt gal spuugt en soms je slokdarm zo geïrriteerd wordt dat het gaat bloeden, maar dat is sinds ik Imigran gebruik helemaal over. (Imigran is tegen migraine) Buiten de aanvallen om geen maagproblemen, maar ik weet hoe kut het kan voelen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is heel grillig, weet nooit waar ik aan toe ben.
quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:41 schreef tonja het volgende:
Ik hoor vuurwerk hier. Heeft Ajax gewonnen?
quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:42 schreef tonja het volgende:
[..]
Zijn ze nu dan eindelijk ergens kampioen van?
Ja van Nederlandquote:Op woensdag 15 mei 2019 21:42 schreef tonja het volgende:
[..]
Zijn ze nu dan eindelijk ergens kampioen van?
Het is een kliekquote:
Ach, je leert ermee leven, en weet op een gegeven moment wel wat je wel en niet kan verdragen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:40 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik weet wat het is om vreselijk misselijk te zijn, dat je echt gal spuugt en soms je slokdarm zo geïrriteerd wordt dat het gaat bloeden, maar dat is sinds ik Imigran gebruik helemaal over. (Imigran is tegen migraine) Buiten de aanvallen om geen maagproblemen, maar ik weet hoe kut het kan voelen.
quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:41 schreef tonja het volgende:
Ik hoor vuurwerk hier. Heeft Ajax gewonnen?
Ik wilde net zeggen, er zijn er toch meerquote:
BMI van 20 is op zich niet problematisch, aan de lichte kant, maar gewoon een gezond gewicht.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
BMI van 20, moet mezelf vaak dwingen om te eten, maar dat eetprobleem begrijpen maar weinig mensen, zelfs mijn moeder zegt alsmaar; Dan eet je toch!![]()
Zij heeft makkelijk praten, ze heeft de genen van haar moeder, ik die van mijn vader, net als mijn broers, neven en zoon, we zijn eerder te licht dan te zwaar.
Ik wilde het niet allemaal zeggen wie er daar woont.quote:
Ik weet nog steeds niet wat ik er van moet vinden. Er zijn landen waar om 1800 uur gewoon het licht uit gaat buiten...skeit aan schemer daarquote:Op woensdag 15 mei 2019 21:50 schreef Deisyy het volgende:
Het is nog niet eens helemaal donker buiten!
Ik doe iig moeite om op 20 te blijven, zat er ook wel eens onder...quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:51 schreef cafca het volgende:
[..]
BMI van 20 is op zich niet problematisch, aan de lichte kant, maar gewoon een gezond gewicht.
Eetproblemen zijn wel vervelend.
Ze zeggen het zelf ook vaak genoegquote:Op woensdag 15 mei 2019 21:51 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik wilde het niet allemaal zeggen wie er daar woont.
Dat vind ik vaak wel jammer, zo vroeg al donker.quote:Op woensdag 15 mei 2019 21:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat ik er van moet vinden. Er zijn landen waar om 1800 uur gewoon het licht uit gaat buiten...skeit aan schemer daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |