Echt verschrikkelijkquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lilluk!![]()
Lijkt wel op de printer kapot was.
Morgen Museumplein, dat je het ff weetquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:14 schreef tonja het volgende:
[..]
Even op de Dam gluren of daar de pleuris al uitgebroken is
Berghuis droomparken.quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Fucking hell zeg
Lijkt wel een tekening van Tonja
Dat gaat een ommetje wordenquote:
Nee dat is de naam van de voetballerquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Berghuis droomparken.
Ik blijf lekker thuis.
Voordat je de foto plaatste was ik al gaan googelen, maar zag dus shirts met Droomparken en dacht dat dat het niet kon zijnquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Echt verschrikkelijken dan DROOMPARKEN
Gok dat ze er voor betalenquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Echt verschrikkelijken dan DROOMPARKEN
quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee dat is de naam van de voetballer
Ik heb geen idee wat dat is ook? aftandse bungalowketen waarschijnlijkquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voordat je de foto plaatste was ik al gaan googelen, maar zag dus shirts met Droomparken en dacht dat dat het niet kon zijn
Duh.quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee dat is de naam van de voetballer
Bierdouches zijn nu hip toch?quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep en ze vindt het niet erg om uitgefloten te worden, want dat hoort zo
quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Fucking hell zeg
Lijkt wel een tekening van Tonja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |