Ja wat ook wel zo is, die vorige burgemeester ging er vol gas op, toen ze een keer fluittequote:Op woensdag 15 mei 2019 22:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep en ze vindt het niet erg om uitgefloten te worden, want dat hoort zo
Haha, elke kutspelert heeft zijn naam aan de achterzijde staan.quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep en ze vindt het niet erg om uitgefloten te worden, want dat hoort zo
quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:20 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb ergens nog een ingelijst Feyenoordshirtje met alle handtekeningen van de spelers van eind jaren 90.
Flush it.quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:20 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb ergens nog een ingelijst Feyenoordshirtje met alle handtekeningen van de spelers van eind jaren 90.
Dat was dan ook iemand die prima een Amsterdamse grote bek op kon zetten. Ik zie dat Femke niet zo doen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja wat ook wel zo is, die vorige burgemeester ging er vol gas op, toen ze een keer fluitte
Nee en ze zijn laaiend op Fem was gisteren ook al een pamflet weerquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:21 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat was dan ook iemand die prima een Amsterdamse grote bek op kon zetten. Ik zie dat Femke niet zo doen.
Nou nee!quote:
Ohw ja omdat het al om 4 uur is en veel moeten werken.quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee en ze zijn laaiend op Fem was gisteren ook al een pamflet weer
Die gooit er de zweep over.quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:21 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat was dan ook iemand die prima een Amsterdamse grote bek op kon zetten. Ik zie dat Femke niet zo doen.
Dat gezeik op Femke begint wel irritant te worden. Voorbeeldje: onlangs stelde de gemeenteraad voor om alcohol te verbieden aan boord van bootjes in de binnenstad. Iedereen boos op Femke terwijl zij niets met dat voorstel van doen heeft. Vandaag liet Femke weten dat ze helemaal niets in dat voorstel ziet. Iedereen weer boos op Femke. Zij is echt de Kop van Jut. Heb je iets te zeiken? Geef de schuld aan Femke. Ze lijkt wel de moderator van 40+quote:
Het lijkt Trump welquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat gezeik op Femke begint wel irritant te worden. Voorbeeldje: onlangs stelde de gemeenteraad voor om alcohol te verbieden aan boord van bootjes in de binnenstad. Iedereen boos op Femke terwijl zij niets met dat voorstel van doen heeft. Vandaag liet Femke weten dat ze helemaal niets in dat voorstel ziet. Iedereen weer boos op Femke. Zij is echt de Kop van Jut. Heb je iets te zeiken? Geef de schuld aan Femke. Ze lijkt wel de moderator van 40+
quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:22 schreef tonja het volgende:
[..]
Ohw ja omdat het al om 4 uur is en veel moeten werken.
Valt verder ook niet op dat ze dat juist doen om het rustig te houden.
Arme Femke, arme Sas....quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat gezeik op Femke begint wel irritant te worden. Voorbeeldje: onlangs stelde de gemeenteraad voor om alcohol te verbieden aan boord van bootjes in de binnenstad. Iedereen boos op Femke terwijl zij niets met dat voorstel van doen heeft. Vandaag liet Femke weten dat ze helemaal niets in dat voorstel ziet. Iedereen weer boos op Femke. Zij is echt de Kop van Jut. Heb je iets te zeiken? Geef de schuld aan Femke. Ze lijkt wel de moderator van 40+
Jaquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Lekker makkelijk toch.quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:24 schreef Ghostbuster het volgende:
Punt 1 ook hard optreden tegen hooligans hoe durft dat wijf zeg
Nodig 'r uit, samen naar een voetbalwedstrijd ofzoquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jaik ben al jaren verliefd op Femke
Feyenoord maar danquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
Nodig 'r uit, samen naar een voetbalwedstrijd ofzo
Je hebt inmiddels een bijzonder harem.quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jaik ben al jaren verliefd op Femke
Of naar een coffeeshop.quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
Nodig 'r uit, samen naar een voetbalwedstrijd ofzo
Dat dacht ikquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:26 schreef Berend_Brokkenpap het volgende:
[..]
Je hebt inmiddels een bijzonder harem.
Alleen na de gemeenschap toch ?quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2019 18:26 schreef Recce het volgende:
Is wel een leuke gedachte voor @:TillyBtwitter:qikipedia twitterde op woensdag 15-05-2019 om 01:00:01If the 5 trillion spiders in the Netherlands took to eating humans rather than insects, they’d consume all Dutch people in just three days. reageer retweet
Ja klote klauwen herstellen maar niet en medicatie doet niks meer, ff paar daagjes op de pauzestandquote:
Schaap!quote:Op woensdag 15 mei 2019 20:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh @:TillyB wij vonden Elisa ook super grappig aap
quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:30 schreef TillyB het volgende:
[..]Ik ga dit heel hard en snel verdringen
[..]
Ja klote klauwen herstellen maar niet en medicatie doet niks meer, ff paar daagjes op de pauzestand
[..]
Schaap!
Ai. Sterkte en beterschapquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja klote klauwen herstellen maar niet en medicatie doet niks meer, ff paar daagjes op de pauzestand
[..]
Schaap!
Dat was niet na de gemeenschap?quote:Op woensdag 15 mei 2019 22:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik zag haar vaak roken buiten op het terras van een kroeg hier in de buurt.
ik heb een medaille erbij!!quote:
Sterkte Tillyquote:Op woensdag 15 mei 2019 22:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
[..]
Schaap!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |