Het werk wat gedaan kan worden door een Thai mag niet door een buitelander worden gedaan. Dus tenzij je special skills hebt die de Thai niet hebben kun je een werkvergunning voor ze aanvragen.quote:
Jeetje wat een bizarre regels zegquote:Op woensdag 15 mei 2019 11:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het werk wat gedaan kan worden door een Thai mag niet door een buitelander worden gedaan. Dus tenzij je special skills hebt die de Thai niet hebben kun je een werkvergunning voor ze aanvragen.
UItzondering geld voor mensen uit Myanmar omdat die voor minder werken.
je mag overigens ook niks bezitten. 51 procent wordt altijd bezit door Thai.
Ja dat is wel zo, maar wel lastig voor jou dan.quote:Op woensdag 15 mei 2019 11:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou goed voor de Thai :p Thailand is voor Thai en niet voor buitenlanders.
Ja nou ben ik niet heel erg happig op werken daar. Gemiddelde maandsalaris in de horeca is 300 euro voor 6 dagen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 11:22 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo, maar wel lastig voor jou dan.
Songfestival vond ik echt weinig aan, dus dat zou ook kut TT worden danquote:Op woensdag 15 mei 2019 11:22 schreef quickstepster het volgende:
Weer voetbal TThad er dan iets leuks van gemaakt qua Thailand, of het songfestival
![]()
Wel jammer dat het je daar zo moeilijk word gemaakt Yasmin!
zelfs ik vond gisterenavond vrij dramatisch ja, maar morgenavond wordt beter!quote:Op woensdag 15 mei 2019 11:24 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Songfestival vond ik echt weinig aan, dus dat zou ook kut TT worden danHoop echt dat donderdag beter is hoor
Ach zo. Ja, als je hier echt niets hebt om voor te blijven dan snap ik dat wel. Zou dat zelf nooit kunnen. Spreek je de taal ook? Lijkt me sowieso wel handig hahaha.quote:Op woensdag 15 mei 2019 11:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ken er nu wel mensen ja. Maar ben vooral op dat eiland verliefd gewordenEn heb hier niet zoveel om voor te blijven. Ga op lekkerder op het klimaat daar. Alleen jammer voor ons dat ze het ons zo lastig maken. Dus denk er ook aan om naar Cambodia te gaan en te kijken hoe het daar is. Daar zijn ze niet zo streng voor buitenlanders.
Gewoon duikinstructeur wordenquote:Op woensdag 15 mei 2019 11:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja nou ben ik niet heel erg happig op werken daar. Gemiddelde maandsalaris in de horeca is 300 euro voor 6 dagen.
het bezitten is wel jammer. Zijn constructies om iets te bezitten maar per definitie bezit je het nooit voor 100 procent. Dus vele gaan in de fout en verliezen hun investering.
Nee als alles goed gaat dit jaar schrijf ik mij misschien in voor Thaise taalles daar. Sommige buitenlanders die daar wonen lukt het om de taal redelijk te leren maar meeste geven op.quote:Op woensdag 15 mei 2019 11:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach zo. Ja, als je hier echt niets hebt om voor te blijven dan snap ik dat wel. Zou dat zelf nooit kunnen. Spreek je de taal ook? Lijkt me sowieso wel handig hahaha.
Zo moeilijk is het allemaal nietquote:Op woensdag 15 mei 2019 11:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat is voor veel mensen de ultieme droomDenk niet dat ik daar geschikt voor ben.
ging paar jaar geleden naar Koh Tao voor duikcursus. Dag daarvoor horrorstories gehoord dus toen ik daar kwam durfde ik niet meer en ben de volgende dag weer vertrokkenquote:
Horrorstories?quote:Op woensdag 15 mei 2019 11:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
ging paar jaar geleden naar Koh Tao voor duikcursus. Dag daarvoor horrorstories gehoord dus toen ik daar kwam durfde ik niet meer en ben de volgende dag weer vertrokken
Ja bv een meisje wat onder water in paniek raakte, te snel naar boven ging en haar trommelvlies toen kapot sprongquote:
Ja, dat moet je ook gewoon niet doen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 11:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja bv een meisje wat onder water in paniek raakte, te snel naar boven ging en haar trommelvlies toen kapot sprong
Ja natuurlijk niet maar kan mij wel voorstellen dat iemand in paniek raakt.quote:Op woensdag 15 mei 2019 12:02 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, dat moet je ook gewoon niet doen.
Waarom zou je in paniek raken?quote:Op woensdag 15 mei 2019 12:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk niet maar kan mij wel voorstellen dat iemand in paniek raakt.
Omdat je onder water zit ofzo? Misschien gevoel van claustrofobie en dan weten dat je niet gelijk naar boven mag terwijl dat de meest natuurlijke reactie is.quote:
Daarom begin je ook in ondiep (borsthoogte) water en ga je geleidelijk diepere duiken doen, maar goed zal wel een hysterisch mupje zijn geweest.quote:Op woensdag 15 mei 2019 12:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat je onder water zit ofzo? Misschien gevoel van claustrofobie en dan weten dat je niet gelijk naar boven mag terwijl dat de meest natuurlijke reactie is.
Zoiets denk ik.
Misschienquote:Op woensdag 15 mei 2019 12:12 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Daarom begin je ook in ondiep (borsthoogte) water en ga je geleidelijk diepere duiken doen, maar goed zal wel een hysterisch mupje zijn geweest.
Heeft ze een date?quote:Op woensdag 15 mei 2019 12:45 schreef _Hestia_ het volgende:
@:Cinderelladreamer moet jij niet wat vertellen hier trouwens
Hieperdepiep hoera!quote:Op woensdag 15 mei 2019 12:45 schreef _Hestia_ het volgende:
@:Cinderelladreamer moet jij niet wat vertellen hier trouwens
Ze had wel een verjaardagslunch, maar denk niet dat dat een date wasquote:
Dat was een 'date' met m'n dochter inderdaadquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:38 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ze had wel een verjaardagslunch, maar denk niet dat dat een date was
Gefeliciteerd met je 23e verjaardag Cinderella![]()
![]()
![]()
Ook gezelligquote:Op woensdag 15 mei 2019 16:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat was een 'date' met m'n dochter inderdaad![]()
En dankjewel!
23 is ook wel echt een mooie leeftijdquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:07 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ook gezellig
Ik heb wel iets met 23 de laatste tijd, alle nieuwe jongens die ik leer kennen met uitgaan of in de gym blijken 23 te zijn![]()
Net werd ik ook toegevoegd op insta door jongen uit gym, beetje door zn foto's kijken. Ja hoor, diploma met x-3-1996
Voor lol wel jaquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
23 is ook wel echt een mooie leeftijd![]()
Succes ermee danquote:Op woensdag 15 mei 2019 17:12 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Voor lol wel ja![]()
, serieuze relatie heb ik toch liever met iets ouder. Maar die wil ik toch voorlopig niet, dus dan is 23 prima
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 15 mei 2019 16:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat was een 'date' met m'n dochter inderdaad![]()
En dankjewel!
Heerlijk! Lekker met mn gespuis en verder een heleboel lieve berichtjes en kaartjesquote:Op woensdag 15 mei 2019 20:29 schreef quickstepster het volgende:
Fijne dag gehad Cinderella?
Ik ben weer in opruim en verbetermodus. Lijkt wel nesteldrangGisteren dus bakjes/verdelers besteld voor de badkamerkast en voorraadkast. Vandaag mijn boeken uitgezocht. Wil misschien nog wat verven. En wil een nieuwe salontafel.
Zo spannend vanavond......gisteren voor de vakjury schijnt het heel goed zijn gegaan!quote:Op donderdag 16 mei 2019 10:08 schreef quickstepster het volgende:
Ja echt. Kon het ook niet geloven. Heb je een Arena, is t niet genoeg om daar feestje te vieren. Of het na de examens te doen ofzo.![]()
Vanavond de tweede halve finale van het songfestival! Ik heb er zin innnn
Wat precies bij jullie past inderdaadquote:Op donderdag 16 mei 2019 16:03 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Zolang het maar speels en een tikje maf is
Exact! Iedereen onder valse voorwendselen optrommelen, trouwen, samen wat leuks doen en iedereen aan het einde van de dag verbouwereerd achterlatenquote:Op donderdag 16 mei 2019 19:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Oh dat lijkt me ook tof! Doen alsof je bv een verjaardag viert en dan ineens een trouwambtenaar op laten draven ofzo
Lijkt me echt geweldig, volgens mij heeft Jochem Myer dat een paar jaar geleden gedaanquote:Op donderdag 16 mei 2019 19:33 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Exact! Iedereen onder valse voorwendselen optrommelen, trouwen, samen wat leuks doen en iedereen aan het einde van de dag verbouwereerd achterlaten
Oh my.....dat klinkt wel heel romantisch die snoepring.....kun je dat aan denk je?quote:Op donderdag 16 mei 2019 19:42 schreef quickstepster het volgende:
Grappig! No pun intended![]()
Zou het zo doen ja! Maarre. Eerst maar 'gewoon' naar NY. Heb je m'n aanzoek nou al gepland dan?Ik adviseer een snoepring en de cruise
![]()
Ha haquote:Op donderdag 16 mei 2019 19:58 schreef quickstepster het volgende:
Nog net, juist omdat het weer zo fout is! Maar was maar een suggestie! Mooie zilveren of witgouden mag ook
39%quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:07 schreef quickstepster het volgende:
Ik ook! We staan echt megahoog bij de bookmakers. Kan niet anders dan dat we door zijn, maar toch...
Serhatquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:18 schreef quickstepster het volgende:
Genieten! Hopelijk vocaal een betere finale dan dinsdag. San Marino door
Maar Jan is geen Harry. Dus dan is het een neppequote:Op donderdag 16 mei 2019 21:31 schreef Yasmin23 het volgende:
Heb Tindermatch met jongen. Super leuk hoofd zo op de foto's.
Typt die als een haagse harrie.....
En die haagse harries vind ik zulke afknappers.
De naam is ook al een teken.
Jan.
Maar wie noemt ze kinderen nou tegenwoordig nog Jan... ?quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar Jan is geen Harry. Dus dan is het een neppe
Hier echt al een paar weken niet op gekeken, uiteindelijk is toch niemand daarop serieus of ze kunnen geen gesprek voeren of ze hebben geen klik of ze zijn al met een ander bezig, etc.
Is juist een heel veel voorkomende en gebruikte Nederlandse naam.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar wie noemt ze kinderen nou tegenwoordig nog Jan... ?
Ik trek dit niet meer nu.......boh......quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:46 schreef quickstepster het volgende:
Mijn favorieten zijn Zwitserland, Zweden, Rusland en Nederland
Ook leuk: Roemenië, Denemarken en Noorwegen.
quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:47 schreef S95Sedan het volgende:
Die hier Canada. Die stak er gewoon bovenuit.
Canadaquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:47 schreef S95Sedan het volgende:
Die hier Canada. Die stak er gewoon bovenuit.
Je moet testemming vragen om te gaan gamen?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 09:56 schreef Restyler het volgende:
Heb met m'n vriendin afgesproken dat ik ga/mag gamen zaterdagavond en dat zij dan songfestival mag kijken.
Gaan daarna nog naar een feest, als ik 3 uur lang songfestival ga zitten kijken ben ik al kapot voordat ik naar het feest ga.
Ze wou graag gezellig op de bank Songfestival kijken, maar dat wou ik niet. Dus ik mag gamen en zij mag Songfestival kijken.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 09:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je moet testemming vragen om te gaan gamen?
Hoe oud zijn jullie?
Maar hoe oud zijn jullie?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 09:59 schreef Restyler het volgende:
[..]
Ze wou graag gezellig op de bank Songfestival kijken, maar dat wou ik niet. Dus ik mag gamen en zij mag Songfestival kijken.
25. En zal je nog wat meer vertellen over mijzelf. Ik bekeek mijzelf afgelopen week eens in de spiegel en ik kon de zes buikspier-blokjes tellen. Precies op tijd voor de zomer.quote:
Oke....quote:Op vrijdag 17 mei 2019 10:07 schreef Restyler het volgende:
[..]
25. En zal je nog wat meer vertellen over mijzelf. Ik bekeek mijzelf afgelopen week eens in de spiegel en ik kon de zes buikspier-blokjes tellen. Precies op tijd voor de zomer.
Goed bezig!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 10:07 schreef Restyler het volgende:
[..]
25. En zal je nog wat meer vertellen over mijzelf. Ik bekeek mijzelf afgelopen week eens in de spiegel en ik kon de zes buikspier-blokjes tellen. Precies op tijd voor de zomer.
Ja wat ouderwets toch?quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is juist een heel veel voorkomende en gebruikte Nederlandse naam.
Ja euh de treinen stoppen op een gegeven moment met rijden maar dat had ik niet echt meer doorquote:Op vrijdag 17 mei 2019 10:59 schreef quickstepster het volgende:
Jemig joh, nu pas thuis? Aardig feestjeos je ritme nu niet weg?
Duncan is inderdaad door
Waarom wordt juist ik gementionedquote:Op vrijdag 17 mei 2019 11:18 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja euh de treinen stoppen op een gegeven moment met rijden maar dat had ik niet echt meer door
Maar heb wel wat uurtjes geslapen nog in A'damSlapen ja @:Cinderelladreamer
![]()
En was net op tijd weer terug vanochtend want kwartier later lag treinverkeer stil vanwege aanrijding met persoon.
Nu maar ff huldiging op tv nog terugkijken want dan zie je toch beter dan wanneer je daar staat
Dat weet je zelf welquote:Op vrijdag 17 mei 2019 11:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Waarom wordt juist ik gementioned![]()
![]()
Ha ha, lijkt me ranzig!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:14 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
In dixies kan ook![]()
Haha nee hoor, zo ver niet gegaan
Fijn dat je in elk geval genoten hebtquote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:17 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Nee dan nog beter buiten, was het mooi genoeg weer voor
Haha dat zeker weerquote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Fijn dat je in elk geval genoten hebt![]()
Lees niet alles, maar ben je daar eigenlijk nog?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:25 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik ben lid van een paar fb groepen voor dat eiland in Thailand
Grote probleem is dat er veel zand op de wegen ligt, wegen vaak slecht zijn of alleen maar dirt roads. Je kan daar als complete leek gewoon een scooter huren. Die gaan harder dan hier, standaart 100 km per uur denk ik met gemak. Geloof dat het 150 cc is.
Dus iedereen huurt daar een scooter zonder enige ervaringn en vele krijgen nare ongelukken.
Nu is er dus een meisje die onderuit is gegaan op zand op de weg en nu beschuldigt ze dus de thaise overheid en de locals die de wegen niet schoonhouden.... En veel zijn het met haar eens.
Wat nu zo frustrerend is dat ze allemaal naar Thailand komen omdat het zo goedkoop voor ze is. Ze veel kunnen doen wat ze thuis niet mogen en dan gaan klagen dat het er zo armoedig is.
Maar juist daarom is het zo goedkoop.
Nee al terugquote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:17 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]
Lees niet alles, maar ben je daar eigenlijk nog?
Dat is jammer. Al op zoek naar werk? je had toch ontslag genomen als ik het mij goed herinner..quote:
Nee nog niet op zoek. Motivatie is ver te zoekenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:43 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]
Dat is jammer. Al op zoek naar werk? je had toch ontslag genomen als ik het mij goed herinner..
Heb geloof ik iets van 3-4 maanden geleden hier eens gepost dat m'n vriendin wou dat ik mijn obliques beter ging trainen. Dus toen ben ik begonnen met deze oefening:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar toen dacht ik dat als ik toch eenmaal bezig was ik ook wel echt mijn buikspieren wat harder kon trainen dus toen ook begonnen met:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naast dat nog iets anders. Heb een tijdje geleden eens cocktails voor m'n vriendin gemaakt en nu vraagt ze telkens of ik weer cocktails wil maken. Heb toch een hidden talent gevonden van mezelf.![]()
Zolang het niet heel hard nodig is, heel begrijpelijk. Wil je weer de horeca in?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee nog niet op zoek. Motivatie is ver te zoeken
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 14:12 schreef Restyler het volgende:
[..]
Heb geloof ik iets van 3-4 maanden geleden hier eens gepost dat m'n vriendin wou dat ik mijn obliques beter ging trainen. Dus toen ben ik begonnen met deze oefening:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar toen dacht ik dat als ik toch eenmaal bezig was ik ook wel echt mijn buikspieren wat harder kon trainen dus toen ook begonnen met:Oeh cocktailsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naast dat nog iets anders. Heb een tijdje geleden eens cocktails voor m'n vriendin gemaakt en nu vraagt ze telkens of ik weer cocktails wil maken. Heb toch een hidden talent gevonden van mezelf.![]()
Gewoon rustig aan doen als je de mogelijkheid er voor hebt.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee nog niet op zoek. Motivatie is ver te zoeken
Jaquote:Op vrijdag 17 mei 2019 14:18 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Zolang het niet heel hard nodig is, heel begrijpelijk. Wil je weer de horeca in?
nog wat koudquote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:27 schreef quickstepster het volgende:
Thuiszitten is na een paar weken wel over qua leuk zijn. Aan t strand lijkt me tof, val je precies in het seizoen nu!
Het zijn niet de meest chille baantjesquote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:43 schreef quickstepster het volgende:
Kom zelf niet uit strandgebied. Dus een seizoen in Scheveningen ofzo klinkt voor mij als best leuk werk!
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:48 schreef quickstepster het volgende:
Oh wauw. Klinkt meteen veel minder tof inderdaad! Nou is horeca niet mijn ding en wist dat het zwaar is, maar dit is overdreven
Dat is lekker hè! Hier ook.....al heeft de fysiotherapeut me ook weer aardig aan het werk gezet vandaagquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:53 schreef quickstepster het volgende:
Succes daarmee!![]()
Ik heb vandaag op wat huishouden en boodschappen na niks nuttig gedaan. En dat was juist weer nuttig voor mijn ontspanning
Ja voel nu ook wel echt de verbetering dus dat geeft moed om door te gaan en dan is daarna niks doen extra fijnquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:14 schreef quickstepster het volgende:
Jij ook goed bezig dus! Soms is 'niksdoen' de beste bezigheid.
Morgen is lief weer hier. Laatste weekend voor NY, dus even wat dingetjes bespreken samen.
En nog wat leuks bedenken voor overdag. 's avonds ga ik me onderdompelen in het songfestival. Dus daarvoor extra leuk maken
wel paprikachips? Voor de groente?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:35 schreef _Hestia_ het volgende:
En dat noemen jullie niks nuttig
Ik heb op de bank gelegen en lig al sinds 5 uur in bed en heb nog geen eens avondeten gehad. Ga nou ook niet meer koken, heb nog wel chips. Zijn ook aardappelen
Morgenvroeg excursie dus hopelijk kan ik dan weer een beetje normaal lopen. Zo'n hele dag staan en springen hakt er wel in
Hahaquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
wel paprikachips? Voor de groente?
Ik reken het goedquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:39 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
HahaNee Nacho
dus dat is mais
En er zit tomatenpoeder en uipoeder in
Het was al nacho cheese flavourquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:55 schreef quickstepster het volgende:
Close enough inderdaad!![]()
Kaas erover voor je zuivel...
Watquote:
Met daten is het nogal lastig omdat dat 20-30jaar geleden wellicht wel 'hip' wasquote:
Weet deze niet meerquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat
[..]
Met daten is het nogal lastig omdat dat 20-30jaar geleden wellicht wel 'hip' was
Dus dat duurt even voordat namen veranderen
De jongen is 30.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat
[..]
Met daten is het nogal lastig omdat dat 20-30jaar geleden wellicht wel 'hip' was
Dus dat duurt even voordat namen veranderen
Gezien de beroemdheden van die leeftijden zijn er nog best veel Jannen ja. -Smit, -Kooijman, -Jaap van der Wal...quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
De jongen is 30.
Denk je dat ik met 60 plus date?
Hmm je zegt 30 jaar. Was dat 30 jaar geleden nog een hippe naam ja?
Heb je een punt ja. Kom ze zelf van die leeftijd geloof ik nooit tegen in het wildquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:34 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Gezien de beroemdheden van die leeftijden zijn er nog best veel Jannen ja. -Smit, -Kooijman, -Jaap van der Wal...
Duncan donutsquote:Op zaterdag 18 mei 2019 12:21 schreef _Hestia_ het volgende:
Excursie was weer leuk
Naar mooi park geweest en bijzondere dingen gezien die ik nog niet eerder gezien heb.
In de stad is dit weekend ook nog Lepeltje Lepeltje foodfestival. Maar denk dat ik morgen maar ga als dan ook nog beetje mooi weer is.
Ik heb elke keer zin in donuts als het over Duncan gaat
Ja dit keer ging over "natuur in de stad" en gingen we naar een aangelegd natuurpark maar waar ze nu de natuur de vrije gang laten. Dus veel flora en fauna. En bijvoorbeeld koekoekspocht gezien, een schuim op takken. Zag er echt bijzonder uit. Zet zo de foto's op Facebook, ben net weer thuisquote:Op zaterdag 18 mei 2019 12:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Duncan donuts![]()
![]()
Mooie excursies maak je!
ben benieuwd!quote:Op zaterdag 18 mei 2019 12:35 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja dit keer ging over "natuur in de stad" en gingen we naar een aangelegd natuurpark maar waar ze nu de natuur de vrije gang laten. Dus veel flora en fauna. En bijvoorbeeld koekoekspocht gezien, een schuim op takken. Zag er echt bijzonder uit. Zet zo de foto's op Facebook, ben net weer thuis
Dankjequote:
Nee dan heb je niet echt tijd om op je gemak een mooi plaatje te schieten inderdaadquote:Op zaterdag 18 mei 2019 13:46 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Dankje
Ga nog wel een keer terug met mn echte fotocamera, maar das tijdens zo'n excursie niet te doen als iedereen steeds doorloopt
Heeft Canada nu gewonnen dan?quote:
Wie weetquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
De jongen is 30.
Denk je dat ik met 60 plus date?
Hmm je zegt 30 jaar. Was dat 30 jaar geleden nog een hippe naam ja?
Canada?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heeft Canada nu gewonnen dan?
[..]
Wie weet
Maar nee, alleen als je +-30jaar date dan zijn die namen niet nu gegeven natuurlijk he
Denk dat het vooral vrij neutrale namen zijn zonder veel poespas.
Wat is dat voor domme regel dat je zelf dan de schuld krijgtquote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]![]()
Het zijn wel veel schoften hoor die eigenaren.. Denk dat ze t och wat vriendelijker moeten worden omdat vanwege dit er al een aantal jaar zwaar te kort is aan personeel daar.
Moet zeggen dat de eigenaren van de laatste zaak wel echt goede mensen zijn. Afgezien dan van het betalen als er mensen vandoor gaan maar voor de rest was het wel oke. Dus misschien dat ik terug ga en dan zeg dat ik 4 dagen per week werk.
Ja weet niet waar het vandaan komt. Weet dat ze het al zo lang doen als ik mij kan herinneren. Heb als 16 jarige ook op het strand gewerkt en was het ook al zo.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:43 schreef MCH het volgende:
[..]
Wat is dat voor domme regel dat je zelf dan de schuld krijgt
Maar heb je hierdoor wel eens dagen voor niks gewerkt?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja weet niet waar het vandaan komt. Weet dat ze het al zo lang doen als ik mij kan herinneren. Heb als 16 jarige ook op het strand gewerkt en was het ook al zo.
Sommige zaken doen het ook in de stad hier in Den Haag maar dat zijn er niet zoveel geloof ik.
Ga wel elke keer uit mijn plaat maar goed helpt niet![]()
Gebeurde welles dat ik een jong stelletje had in mijn wijk. Duitsers. Bestelde 2 coctails, rekening was 20 euro. Ik loop naar de spoel om dingen weg te brengen, neem nog bestelling op bij 2 andere tafels. Kortom mijn werkKom terug en ze zijn weg
Nee zo vaak komt het niet voor en heb geluk had dat ik geen hoge rekeningen had. Andere zaak op het strand moest je 2 procent van je omzet afstaan aan de runners en keuken. Als je die 2 procent aan fooi niet had moest je dat dus uit je eigen zak betalenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:47 schreef MCH het volgende:
[..]
Maar heb je hierdoor wel eens dagen voor niks gewerkt?
Ja echt heel erg. Meeste mensen zullen denken dat ze de zaak benadelen wat ik begrijp maar is helaas in Scheveningen niet zo.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 22:14 schreef S95Sedan het volgende:
Sommige mensen kennen gewoon geen schaamte helaas.
Ik heb het niet gevolgdquote:Op zondag 19 mei 2019 10:20 schreef quickstepster het volgende:
Sinds maart zo ongeveer de hele wereld inclusief bookmakers
Gezellig!quote:Op zondag 19 mei 2019 19:30 schreef quickstepster het volgende:
En avond alweerheerlijk dagje met lief gehad. Hij kon nu ook eens langer blijven.
Fijnquote:Op zondag 19 mei 2019 19:30 schreef quickstepster het volgende:
En avond alweerheerlijk dagje met lief gehad. Hij kon nu ook eens langer blijven.
Ik las net ergens dat we de halve finale hebben gewonnenquote:Op zondag 19 mei 2019 19:45 schreef quickstepster het volgende:
Ja, ik ben heel benieuwd naar de juryscores en hoeveelste we waren in de halve finale. Leuk!![]()
Nog 4 nachtjes tot New York, voorpret en paklijstjes in volle gang
Oeh dat is echt al bijna, spannend!quote:Op zondag 19 mei 2019 19:45 schreef quickstepster het volgende:
Ja, ik ben heel benieuwd naar de juryscores en hoeveelste we waren in de halve finale. Leuk!![]()
Ja!quote:Op zondag 19 mei 2019 20:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ja snap ik wel, maar je hebt je eigen stoere held bij je
Ik geniet nu al van jouw voorpretquote:Op zondag 19 mei 2019 20:52 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Ja!En hij is er wel al geweest dat scheelt. Ik huppel gewoon vrolijk met hem mee
Sidney van Temptation Island die ook niet veel hersens heeftquote:Op maandag 20 mei 2019 08:38 schreef quickstepster het volgende:
Met barkrukken gooienje bent de hulk toch niet
Ha ha die Sydney inderdaadquote:Op maandag 20 mei 2019 10:00 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Sidney van Temptation Island die ook niet veel hersens heeft
Gave stad is dat, je waant je in een film af en toequote:Op zondag 19 mei 2019 19:45 schreef quickstepster het volgende:
Uiteraardquote:Op maandag 20 mei 2019 11:29 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]
graag, neem je ook wat voor jezelf mee?
Precies dit......en over anderhalve week gaan ze ook nog twee weken dicht.....quote:Op maandag 20 mei 2019 12:41 schreef quickstepster het volgende:
Oh bah! Veel lawaai, de helft niet op voorraad en alles kwijt?
couplegoalsquote:Op maandag 20 mei 2019 13:34 schreef Restyler het volgende:
Laatst had ik een vest gekocht, ging zonder jas naar een festival maar het was behoorlijk koud dus ging ik nog even naar de c&a.
Nou gisterochtend werd ik wakker en zat m'n vriendin in m'n vest te gamen. Moet zeggen zag er wel leuk uit bij haar.![]()
Ben je 12?quote:Op maandag 20 mei 2019 13:34 schreef Restyler het volgende:
Laatst had ik een vest gekocht, ging zonder jas naar een festival maar het was behoorlijk koud dus ging ik nog even naar de c&a.
Nou gisterochtend werd ik wakker en zat m'n vriendin in m'n vest te gamen. Moet zeggen zag er wel leuk uit bij haar.![]()
Je klinkt als iemand van 12. Dat dan weer wel.quote:Op maandag 20 mei 2019 15:19 schreef Restyler het volgende:
[..]
Liefje, ik had laatst ook al gezegd dat ik 25 ben.
Waarom doe je zo gemeen tegen me?quote:Op maandag 20 mei 2019 15:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je klinkt als iemand van 12. Dat dan weer wel.
Omdat ik je echt vaak als een kleuter vind posten.quote:
Gelukkig mag hier iedereen op zijn/haar eigen manier postenquote:Op maandag 20 mei 2019 15:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Omdat ik je echt vaak als een kleuter vind posten.
Klopt.quote:Op maandag 20 mei 2019 15:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Gelukkig mag hier iedereen op zijn/haar eigen manier postenen mocht je dat nou echt niet leuk vinden kun je ook in andere topics gaan meelezen/posten
Tis gewoon niet nodig om iemand kritiek te geven hier.....maar dat is mijn bescheiden meningquote:Op maandag 20 mei 2019 15:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Klopt.
Net zoals ik overal mag posten wat ik wil. Dit is niet iemands persoonlijke safespace ofzo
Nodig is het niet. Maar dat is posten op een forum sowieso niet.quote:Op maandag 20 mei 2019 15:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tis gewoon niet nodig om iemand kritiek te geven hier.....maar dat is mijn bescheiden mening
Mmmm tja, ligt een beetje aan de setting van de trouwerij? Als je echt in een kasteeltje ofzo gaat trouwen dan is het wel leuk dat de kleding past bij de locatiequote:Op maandag 20 mei 2019 16:59 schreef quickstepster het volgende:
#doeslief![]()
Wat vinden jullie trouwens van kledingvoorschriften op bruiloften? Leuk, stom, goed recht van bruidspaar?
Wat is jouw netjes dan?quote:Op maandag 20 mei 2019 19:08 schreef quickstepster het volgende:
Das flauw yasmin! Ik heb nu een uitnodiging voor een bruiloft in een veredelde aula. Kledingvoorschrift is netjes. Die families vinden een lange broek al netjesmaar ga ik nu voor mijn netjes of hun netjes?
Jurkje, pantalon met blouse. Niet een spijkerbroek en t-shirt zonder gatenquote:
Das toch gewoon goed dan? Of denk je dat je dan overdressed bent?quote:Op maandag 20 mei 2019 19:12 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Jurkje, pantalon met blouse. Niet een spijkerbroek en t-shirt zonder gaten
Liefje, kijk eens wat een volwassen posts ik hier maak:quote:Op maandag 20 mei 2019 15:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Omdat ik je echt vaak als een kleuter vind posten.
Super knapquote:Op maandag 20 mei 2019 19:28 schreef Restyler het volgende:
[..]
Liefje, kijk eens wat een volwassen posts ik hier maak:
POL / [CENTRAAL] Forum voor Democratie #169 Baudet vs Rutte
Neem aan dat meerdere toch wel zo gekleed komen?quote:Op maandag 20 mei 2019 19:24 schreef quickstepster het volgende:
Dat vrees ik dus. Maar ga dat wel gewoon doen. Een niet te net jurkje
Geen idee, ik ken de familie en vrienden verder niet zo. Ik hoop t welquote:Op maandag 20 mei 2019 19:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Neem aan dat meerdere toch wel zo gekleed komen?
Tinderquote:Op maandag 20 mei 2019 20:59 schreef quickstepster het volgende:
Leuk! Waar trek je steeds die buitenlanders vandaan joh
Thnxquote:Op maandag 20 mei 2019 21:15 schreef _Hestia_ het volgende:
Leuk Yasmin, veel plezier alvast!
Ik moet me echt iedere dag beheersen om het niet opnieuw te installeren.
De truiman is backquote:Op maandag 20 mei 2019 20:58 schreef Yasmin23 het volgende:
Hmm volgens mij heb ik van het weekend een dateMet een Italiaan.
Tja en zolang mijn foute mannen radar nog niet werkt beter van nietquote:Op maandag 20 mei 2019 21:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Thnx![]()
Ja het zijn klote apps want je blijft maar swipen in de hoop dat er iets bij zit
Ja maar wat doe je er nu aan om die te fixen?:Pquote:Op maandag 20 mei 2019 21:18 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Tja en zolang mijn foute mannen radar nog niet werkt beter van niet
wil je hier meer over kwijt?quote:Op maandag 20 mei 2019 21:18 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Tja en zolang mijn foute mannen radar nog niet werkt beter van niet
Weer een nieuwe traumatherapie begonnen 2 weken terug om stabieler te worden en minder afhankelijk van mannen voor aandacht/bevestiging en gevoel van leegte opvullenquote:Op maandag 20 mei 2019 21:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar wat doe je er nu aan om die te fixen?:P
quote:Op maandag 20 mei 2019 21:21 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Weer een nieuwe traumatherapie begonnen 2 weken terug om stabieler te worden en minder afhankelijk van mannen voor aandacht en gevoel van leegte opvullen
Dankje en dat hoop ik wel iddquote:Op maandag 20 mei 2019 21:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]![]()
Netjes!
Als dat allemaal goed gaat dan zal je zien dat je hele andere mannen leuk gaat vinden.
Nah kan bijna niet anders. Als jij zekerder en blijer met je zelf bent vind je de bullshit die dit type man aanbiedt niet intressant. En kijk je er makkelijk doorheen..quote:
Ja precies, dat is wel de bedoeling idd dat ik dat ga leren en niet weer in allerlei praatjes trap.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah kan bijna niet anders. Als jij zekerder en blijer met je zelf bent vind je de bullshit die dit type man aanbiedt niet intressant. En kijk je er makkelijk doorheen..
Komt goed! Vind het al heel wat dat je dit doet.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:26 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja precies, dat is wel de bedoeling idd dat ik dat ga leren en niet weer in allerlei praatjes trap.
Praatjes vullen dus soms toch gaatjes... Sorry kon het niet laten.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:26 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja precies, dat is wel de bedoeling idd dat ik dat ga leren en niet weer in allerlei praatjes trap.
Dankjewel, liefquote:Op maandag 20 mei 2019 21:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Komt goed! Vind het al heel wat dat je dit doet.
Ik ga er niet meer lezen.....zo vermoeiendquote:Op maandag 20 mei 2019 22:43 schreef S95Sedan het volgende:
Wat een gelul weer in dat dating topic
Als men er nou gewoon eens niet zo zakelijk in stond zouden ze wellicht nog iemand tegenkomen.
Vind het altijd wel lachwekkend, lekker janken dat vrouwen niks terugsturen/zeggen.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik ga er niet meer lezen.....zo vermoeiend
Pffft ja......niemand is goed genoeg ook.....quote:Op maandag 20 mei 2019 22:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vind het altijd wel lachwekkend, lekker janken dat vrouwen niks terugsturen/zeggen.
Nogal logisch als iemand zo krampachtig in daten staat.
Oh ja, die vrouwen heb je daar er ook tussen inderdaadquote:Op maandag 20 mei 2019 22:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Pffft ja......niemand is goed genoeg ook.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |