Tinderquote:Op maandag 20 mei 2019 20:59 schreef quickstepster het volgende:
Leuk! Waar trek je steeds die buitenlanders vandaan joh
Thnxquote:Op maandag 20 mei 2019 21:15 schreef _Hestia_ het volgende:
Leuk Yasmin, veel plezier alvast!
Ik moet me echt iedere dag beheersen om het niet opnieuw te installeren.
De truiman is backquote:Op maandag 20 mei 2019 20:58 schreef Yasmin23 het volgende:
Hmm volgens mij heb ik van het weekend een dateMet een Italiaan.
Tja en zolang mijn foute mannen radar nog niet werkt beter van nietquote:Op maandag 20 mei 2019 21:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Thnx![]()
Ja het zijn klote apps want je blijft maar swipen in de hoop dat er iets bij zit
Ja maar wat doe je er nu aan om die te fixen?:Pquote:Op maandag 20 mei 2019 21:18 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Tja en zolang mijn foute mannen radar nog niet werkt beter van niet
wil je hier meer over kwijt?quote:Op maandag 20 mei 2019 21:18 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Tja en zolang mijn foute mannen radar nog niet werkt beter van niet
Weer een nieuwe traumatherapie begonnen 2 weken terug om stabieler te worden en minder afhankelijk van mannen voor aandacht/bevestiging en gevoel van leegte opvullenquote:Op maandag 20 mei 2019 21:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar wat doe je er nu aan om die te fixen?:P
quote:Op maandag 20 mei 2019 21:21 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Weer een nieuwe traumatherapie begonnen 2 weken terug om stabieler te worden en minder afhankelijk van mannen voor aandacht en gevoel van leegte opvullen
Dankje en dat hoop ik wel iddquote:Op maandag 20 mei 2019 21:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]![]()
Netjes!
Als dat allemaal goed gaat dan zal je zien dat je hele andere mannen leuk gaat vinden.
Nah kan bijna niet anders. Als jij zekerder en blijer met je zelf bent vind je de bullshit die dit type man aanbiedt niet intressant. En kijk je er makkelijk doorheen..quote:
Ja precies, dat is wel de bedoeling idd dat ik dat ga leren en niet weer in allerlei praatjes trap.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah kan bijna niet anders. Als jij zekerder en blijer met je zelf bent vind je de bullshit die dit type man aanbiedt niet intressant. En kijk je er makkelijk doorheen..
Komt goed! Vind het al heel wat dat je dit doet.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:26 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja precies, dat is wel de bedoeling idd dat ik dat ga leren en niet weer in allerlei praatjes trap.
Praatjes vullen dus soms toch gaatjes... Sorry kon het niet laten.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:26 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja precies, dat is wel de bedoeling idd dat ik dat ga leren en niet weer in allerlei praatjes trap.
Dankjewel, liefquote:Op maandag 20 mei 2019 21:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Komt goed! Vind het al heel wat dat je dit doet.
Ik ga er niet meer lezen.....zo vermoeiendquote:Op maandag 20 mei 2019 22:43 schreef S95Sedan het volgende:
Wat een gelul weer in dat dating topic
Als men er nou gewoon eens niet zo zakelijk in stond zouden ze wellicht nog iemand tegenkomen.
Vind het altijd wel lachwekkend, lekker janken dat vrouwen niks terugsturen/zeggen.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik ga er niet meer lezen.....zo vermoeiend
Pffft ja......niemand is goed genoeg ook.....quote:Op maandag 20 mei 2019 22:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vind het altijd wel lachwekkend, lekker janken dat vrouwen niks terugsturen/zeggen.
Nogal logisch als iemand zo krampachtig in daten staat.
Oh ja, die vrouwen heb je daar er ook tussen inderdaadquote:Op maandag 20 mei 2019 22:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Pffft ja......niemand is goed genoeg ook.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |