couplegoalsquote:Op maandag 20 mei 2019 13:34 schreef Restyler het volgende:
Laatst had ik een vest gekocht, ging zonder jas naar een festival maar het was behoorlijk koud dus ging ik nog even naar de c&a.
Nou gisterochtend werd ik wakker en zat m'n vriendin in m'n vest te gamen. Moet zeggen zag er wel leuk uit bij haar.![]()
Ben je 12?quote:Op maandag 20 mei 2019 13:34 schreef Restyler het volgende:
Laatst had ik een vest gekocht, ging zonder jas naar een festival maar het was behoorlijk koud dus ging ik nog even naar de c&a.
Nou gisterochtend werd ik wakker en zat m'n vriendin in m'n vest te gamen. Moet zeggen zag er wel leuk uit bij haar.![]()
Je klinkt als iemand van 12. Dat dan weer wel.quote:Op maandag 20 mei 2019 15:19 schreef Restyler het volgende:
[..]
Liefje, ik had laatst ook al gezegd dat ik 25 ben.
Waarom doe je zo gemeen tegen me?quote:Op maandag 20 mei 2019 15:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je klinkt als iemand van 12. Dat dan weer wel.
Omdat ik je echt vaak als een kleuter vind posten.quote:
Gelukkig mag hier iedereen op zijn/haar eigen manier postenquote:Op maandag 20 mei 2019 15:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Omdat ik je echt vaak als een kleuter vind posten.
Klopt.quote:Op maandag 20 mei 2019 15:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Gelukkig mag hier iedereen op zijn/haar eigen manier postenen mocht je dat nou echt niet leuk vinden kun je ook in andere topics gaan meelezen/posten
Tis gewoon niet nodig om iemand kritiek te geven hier.....maar dat is mijn bescheiden meningquote:Op maandag 20 mei 2019 15:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Klopt.
Net zoals ik overal mag posten wat ik wil. Dit is niet iemands persoonlijke safespace ofzo
Nodig is het niet. Maar dat is posten op een forum sowieso niet.quote:Op maandag 20 mei 2019 15:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Tis gewoon niet nodig om iemand kritiek te geven hier.....maar dat is mijn bescheiden mening
Mmmm tja, ligt een beetje aan de setting van de trouwerij? Als je echt in een kasteeltje ofzo gaat trouwen dan is het wel leuk dat de kleding past bij de locatiequote:Op maandag 20 mei 2019 16:59 schreef quickstepster het volgende:
#doeslief![]()
Wat vinden jullie trouwens van kledingvoorschriften op bruiloften? Leuk, stom, goed recht van bruidspaar?
Wat is jouw netjes dan?quote:Op maandag 20 mei 2019 19:08 schreef quickstepster het volgende:
Das flauw yasmin! Ik heb nu een uitnodiging voor een bruiloft in een veredelde aula. Kledingvoorschrift is netjes. Die families vinden een lange broek al netjesmaar ga ik nu voor mijn netjes of hun netjes?
Jurkje, pantalon met blouse. Niet een spijkerbroek en t-shirt zonder gatenquote:
Das toch gewoon goed dan? Of denk je dat je dan overdressed bent?quote:Op maandag 20 mei 2019 19:12 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Jurkje, pantalon met blouse. Niet een spijkerbroek en t-shirt zonder gaten
Liefje, kijk eens wat een volwassen posts ik hier maak:quote:Op maandag 20 mei 2019 15:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Omdat ik je echt vaak als een kleuter vind posten.
Super knapquote:Op maandag 20 mei 2019 19:28 schreef Restyler het volgende:
[..]
Liefje, kijk eens wat een volwassen posts ik hier maak:
POL / [CENTRAAL] Forum voor Democratie #169 Baudet vs Rutte
Neem aan dat meerdere toch wel zo gekleed komen?quote:Op maandag 20 mei 2019 19:24 schreef quickstepster het volgende:
Dat vrees ik dus. Maar ga dat wel gewoon doen. Een niet te net jurkje
Geen idee, ik ken de familie en vrienden verder niet zo. Ik hoop t welquote:Op maandag 20 mei 2019 19:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Neem aan dat meerdere toch wel zo gekleed komen?
Tinderquote:Op maandag 20 mei 2019 20:59 schreef quickstepster het volgende:
Leuk! Waar trek je steeds die buitenlanders vandaan joh
Thnxquote:Op maandag 20 mei 2019 21:15 schreef _Hestia_ het volgende:
Leuk Yasmin, veel plezier alvast!
Ik moet me echt iedere dag beheersen om het niet opnieuw te installeren.
De truiman is backquote:Op maandag 20 mei 2019 20:58 schreef Yasmin23 het volgende:
Hmm volgens mij heb ik van het weekend een dateMet een Italiaan.
Tja en zolang mijn foute mannen radar nog niet werkt beter van nietquote:Op maandag 20 mei 2019 21:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Thnx![]()
Ja het zijn klote apps want je blijft maar swipen in de hoop dat er iets bij zit
Ja maar wat doe je er nu aan om die te fixen?:Pquote:Op maandag 20 mei 2019 21:18 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Tja en zolang mijn foute mannen radar nog niet werkt beter van niet
wil je hier meer over kwijt?quote:Op maandag 20 mei 2019 21:18 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Tja en zolang mijn foute mannen radar nog niet werkt beter van niet
Weer een nieuwe traumatherapie begonnen 2 weken terug om stabieler te worden en minder afhankelijk van mannen voor aandacht/bevestiging en gevoel van leegte opvullenquote:Op maandag 20 mei 2019 21:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar wat doe je er nu aan om die te fixen?:P
quote:Op maandag 20 mei 2019 21:21 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Weer een nieuwe traumatherapie begonnen 2 weken terug om stabieler te worden en minder afhankelijk van mannen voor aandacht en gevoel van leegte opvullen
Dankje en dat hoop ik wel iddquote:Op maandag 20 mei 2019 21:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]![]()
Netjes!
Als dat allemaal goed gaat dan zal je zien dat je hele andere mannen leuk gaat vinden.
Nah kan bijna niet anders. Als jij zekerder en blijer met je zelf bent vind je de bullshit die dit type man aanbiedt niet intressant. En kijk je er makkelijk doorheen..quote:
Ja precies, dat is wel de bedoeling idd dat ik dat ga leren en niet weer in allerlei praatjes trap.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah kan bijna niet anders. Als jij zekerder en blijer met je zelf bent vind je de bullshit die dit type man aanbiedt niet intressant. En kijk je er makkelijk doorheen..
Komt goed! Vind het al heel wat dat je dit doet.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:26 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja precies, dat is wel de bedoeling idd dat ik dat ga leren en niet weer in allerlei praatjes trap.
Praatjes vullen dus soms toch gaatjes... Sorry kon het niet laten.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:26 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja precies, dat is wel de bedoeling idd dat ik dat ga leren en niet weer in allerlei praatjes trap.
Dankjewel, liefquote:Op maandag 20 mei 2019 21:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Komt goed! Vind het al heel wat dat je dit doet.
Ik ga er niet meer lezen.....zo vermoeiendquote:Op maandag 20 mei 2019 22:43 schreef S95Sedan het volgende:
Wat een gelul weer in dat dating topic
Als men er nou gewoon eens niet zo zakelijk in stond zouden ze wellicht nog iemand tegenkomen.
Vind het altijd wel lachwekkend, lekker janken dat vrouwen niks terugsturen/zeggen.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik ga er niet meer lezen.....zo vermoeiend
Pffft ja......niemand is goed genoeg ook.....quote:Op maandag 20 mei 2019 22:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vind het altijd wel lachwekkend, lekker janken dat vrouwen niks terugsturen/zeggen.
Nogal logisch als iemand zo krampachtig in daten staat.
Oh ja, die vrouwen heb je daar er ook tussen inderdaadquote:Op maandag 20 mei 2019 22:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Pffft ja......niemand is goed genoeg ook.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |