Sidney van Temptation Island die ook niet veel hersens heeftquote:Op maandag 20 mei 2019 08:38 schreef quickstepster het volgende:
Met barkrukken gooienje bent de hulk toch niet
Ha ha die Sydney inderdaadquote:Op maandag 20 mei 2019 10:00 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Sidney van Temptation Island die ook niet veel hersens heeft
Gave stad is dat, je waant je in een film af en toequote:Op zondag 19 mei 2019 19:45 schreef quickstepster het volgende:
Nog 4 nachtjes tot New York, voorpret en paklijstjes in volle gang
Uiteraardquote:Op maandag 20 mei 2019 11:29 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]
graag, neem je ook wat voor jezelf mee?
Precies dit......en over anderhalve week gaan ze ook nog twee weken dicht.....quote:Op maandag 20 mei 2019 12:41 schreef quickstepster het volgende:
Oh bah! Veel lawaai, de helft niet op voorraad en alles kwijt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop