abonnement Unibet Coolblue
pi_186924160
Vandaag is het hopelijk de dag w/ w/
Gek? kan je dat eten?
pi_186924171
Duncanday w/ *O* w/
pi_186926117
Excursie was weer leuk *O*
Naar mooi park geweest en bijzondere dingen gezien die ik nog niet eerder gezien heb.
In de stad is dit weekend ook nog Lepeltje Lepeltje foodfestival. Maar denk dat ik morgen maar ga als dan ook nog beetje mooi weer is.
Ik heb elke keer zin in donuts als het over Duncan gaat _O-
pi_186926143
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 12:21 schreef _Hestia_ het volgende:
Excursie was weer leuk *O*
Naar mooi park geweest en bijzondere dingen gezien die ik nog niet eerder gezien heb.
In de stad is dit weekend ook nog Lepeltje Lepeltje foodfestival. Maar denk dat ik morgen maar ga als dan ook nog beetje mooi weer is.
Ik heb elke keer zin in donuts als het over Duncan gaat _O-
Duncan donuts :D :D

Mooie excursies maak je!
pi_186926268
quote:
17s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 12:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Duncan donuts :D :D

Mooie excursies maak je!
Ja dit keer ging over "natuur in de stad" en gingen we naar een aangelegd natuurpark maar waar ze nu de natuur de vrije gang laten. Dus veel flora en fauna. En bijvoorbeeld koekoekspocht gezien, een schuim op takken. Zag er echt bijzonder uit. Zet zo de foto's op Facebook, ben net weer thuis :)
pi_186926278
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 12:35 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Ja dit keer ging over "natuur in de stad" en gingen we naar een aangelegd natuurpark maar waar ze nu de natuur de vrije gang laten. Dus veel flora en fauna. En bijvoorbeeld koekoekspocht gezien, een schuim op takken. Zag er echt bijzonder uit. Zet zo de foto's op Facebook, ben net weer thuis :)
ben benieuwd!
pi_186926913
quote:
17s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 12:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

ben benieuwd!
Staat erop ^O^
pi_186926954
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 13:22 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Staat erop ^O^
Mooi!
pi_186927262
quote:
17s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 13:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Mooi!
Dankje :D
Ga nog wel een keer terug met mn echte fotocamera, maar das tijdens zo'n excursie niet te doen als iedereen steeds doorloopt :P
pi_186927313
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 13:46 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Dankje :D
Ga nog wel een keer terug met mn echte fotocamera, maar das tijdens zo'n excursie niet te doen als iedereen steeds doorloopt :P
Nee dan heb je niet echt tijd om op je gemak een mooi plaatje te schieten inderdaad
  zaterdag 18 mei 2019 @ 21:21:46 #186
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_186936327
quote:
17s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 22:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Weet deze niet meer :@
Heeft Canada nu gewonnen dan? :+

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 22:11 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

De jongen is 30.

Denk je dat ik met 60 plus date? :P

Hmm je zegt 30 jaar. Was dat 30 jaar geleden nog een hippe naam ja?
Wie weet :P

Maar nee, alleen als je +-30jaar date dan zijn die namen niet nu gegeven natuurlijk he :P
Denk dat het vooral vrij neutrale namen zijn zonder veel poespas.
pi_186936372
quote:
6s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 21:21 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Heeft Canada nu gewonnen dan? :+
[..]

Wie weet :P

Maar nee, alleen als je +-30jaar date dan zijn die namen niet nu gegeven natuurlijk he :P
Denk dat het vooral vrij neutrale namen zijn zonder veel poespas.
Canada? :D
pi_186937422
Note to self: volgend jaar meer alcohol in huis hebben voor het ESF. Dit nr van Denemarken is ook wel echt slaapverwekkend :Z
Beter Duncan nu en dan gewoon uitslag, 25x douze points, winnen, klaar en slapen :+
pi_186937608
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 15:50 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

:P

Het zijn wel veel schoften hoor die eigenaren.. Denk dat ze t och wat vriendelijker moeten worden omdat vanwege dit er al een aantal jaar zwaar te kort is aan personeel daar.

Moet zeggen dat de eigenaren van de laatste zaak wel echt goede mensen zijn. Afgezien dan van het betalen als er mensen vandoor gaan maar voor de rest was het wel oke. Dus misschien dat ik terug ga en dan zeg dat ik 4 dagen per week werk.
Wat is dat voor domme regel dat je zelf dan de schuld krijgt
pi_186937870
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 21:43 schreef MCH het volgende:

[..]

Wat is dat voor domme regel dat je zelf dan de schuld krijgt
Ja weet niet waar het vandaan komt. Weet dat ze het al zo lang doen als ik mij kan herinneren. Heb als 16 jarige ook op het strand gewerkt en was het ook al zo.

Sommige zaken doen het ook in de stad hier in Den Haag maar dat zijn er niet zoveel geloof ik.

Ga wel elke keer uit mijn plaat maar goed helpt niet :P

Gebeurde welles dat ik een jong stelletje had in mijn wijk. Duitsers. Bestelde 2 coctails, rekening was 20 euro. Ik loop naar de spoel om dingen weg te brengen, neem nog bestelling op bij 2 andere tafels. Kortom mijn werk :') Kom terug en ze zijn weg :{
pi_186937925
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 21:46 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja weet niet waar het vandaan komt. Weet dat ze het al zo lang doen als ik mij kan herinneren. Heb als 16 jarige ook op het strand gewerkt en was het ook al zo.

Sommige zaken doen het ook in de stad hier in Den Haag maar dat zijn er niet zoveel geloof ik.

Ga wel elke keer uit mijn plaat maar goed helpt niet :P

Gebeurde welles dat ik een jong stelletje had in mijn wijk. Duitsers. Bestelde 2 coctails, rekening was 20 euro. Ik loop naar de spoel om dingen weg te brengen, neem nog bestelling op bij 2 andere tafels. Kortom mijn werk :') Kom terug en ze zijn weg :{
Maar heb je hierdoor wel eens dagen voor niks gewerkt?
pi_186938086
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 21:47 schreef MCH het volgende:

[..]

Maar heb je hierdoor wel eens dagen voor niks gewerkt?
Nee zo vaak komt het niet voor en heb geluk had dat ik geen hoge rekeningen had. Andere zaak op het strand moest je 2 procent van je omzet afstaan aan de runners en keuken. Als je die 2 procent aan fooi niet had moest je dat dus uit je eigen zak betalen :') Nu was daar standaart te weinig personeel waardoor we veel te grote wijken kregen en we het zo druk hadden dat de service beroerd was dus geen fooi.

Ik heb dat even volgehouden en toen werd ik pissig omdat mij werd verweten dat ik geen fooi kreeg... Maar goed fooi is geen recht he... En prijzen zijn al hoog genoeg op het strand dus ik ben daar uiteindelijk een groot deel van mijn fooi in mijn zak gaan doen zonder af te storten. Ik hield expres net genoeg over voor die 2 procent. :W


Was gebruikelijk dat ik 100 euro fooi had en 60 of 70 euro kon afstaan _O-
pi_186938125
Maar goed op het strand hou ik dus mijn tafels in de gaten en ben vrij snel met lopen dus het gebeurd me niet zo heel vaak maar toch als het gebeurd is het echt vertyft moet ik zeggen.
pi_186938442
Overigens ben je als werknemer niet verplicht om mee te werken aan een pot. Fooi is voor de werknemer. Maar goed dan heb je geen werk als je niet mee werkt :P
pi_186939179
Toen ik net 16 was en wijkloper werd kreeg ik de meeste verre wijk. Kwam gezin met dochter van rond 10 denk ik. Bestelde allerlei lunchgerechten door elkaar. Rekening liep op naar de 80 euro... Dus ze vragen de rekening, ik loop naar binnen om deze te printen en neem onderweg naar buiten dienblad mee met drankjes.... En terwijl ik het terras weer kom op gelopen zie ik ze met zijn 3en de trap naar de boulevard opsneaken }:|

Ik jong , sta daar met dat dienblad vol drankjes en begon te roepen dat ze er vandoor gingen. Over het hele terras :') Dus al die mensen roepen dat i dat dienblad moest neerzetten en er achter moest aan gaan.... Dus ik rennen. Kan die vader nog inhalen voordat die die palace promenade inging. Vroeg hem mee terug te lopen om te betalen. Zei die gewoon nee.. Met zijn dochter erbij :{ Hij vond het eten maar kut. Alles was op }:| Gelukkig was er een oudere collega gekomen, gozer en die heeft em aan zijn arm mee gesleurd terug de zaak in.

Hoe fucking asociaal kan je zijn. En dan nog je kind er bij... Wat voor voorbeeld ben je dan?!
  zaterdag 18 mei 2019 @ 22:14:09 #196
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_186939616
Sommige mensen kennen gewoon geen schaamte helaas.
pi_186939824
quote:
6s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 22:14 schreef S95Sedan het volgende:
Sommige mensen kennen gewoon geen schaamte helaas.
Ja echt heel erg. Meeste mensen zullen denken dat ze de zaak benadelen wat ik begrijp maar is helaas in Scheveningen niet zo.
pi_186954096
GEWONNEN!!!!!!!!
pi_186958539
Yay, dat was een mooie avond/nacht! w/ w/ w/
Gek? kan je dat eten?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')