Is juist een heel veel voorkomende en gebruikte Nederlandse naam.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar wie noemt ze kinderen nou tegenwoordig nog Jan... ?
Ik trek dit niet meer nu.......boh......quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:46 schreef quickstepster het volgende:
Mijn favorieten zijn Zwitserland, Zweden, Rusland en Nederland
Ook leuk: Roemenië, Denemarken en Noorwegen.
quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:47 schreef S95Sedan het volgende:
Die hier Canada. Die stak er gewoon bovenuit.
Canadaquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:47 schreef S95Sedan het volgende:
Die hier Canada. Die stak er gewoon bovenuit.
Je moet testemming vragen om te gaan gamen?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 09:56 schreef Restyler het volgende:
Heb met m'n vriendin afgesproken dat ik ga/mag gamen zaterdagavond en dat zij dan songfestival mag kijken.
Gaan daarna nog naar een feest, als ik 3 uur lang songfestival ga zitten kijken ben ik al kapot voordat ik naar het feest ga.
Ze wou graag gezellig op de bank Songfestival kijken, maar dat wou ik niet. Dus ik mag gamen en zij mag Songfestival kijken.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 09:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je moet testemming vragen om te gaan gamen?
Hoe oud zijn jullie?
Maar hoe oud zijn jullie?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 09:59 schreef Restyler het volgende:
[..]
Ze wou graag gezellig op de bank Songfestival kijken, maar dat wou ik niet. Dus ik mag gamen en zij mag Songfestival kijken.
25. En zal je nog wat meer vertellen over mijzelf. Ik bekeek mijzelf afgelopen week eens in de spiegel en ik kon de zes buikspier-blokjes tellen. Precies op tijd voor de zomer.quote:
Oke....quote:Op vrijdag 17 mei 2019 10:07 schreef Restyler het volgende:
[..]
25. En zal je nog wat meer vertellen over mijzelf. Ik bekeek mijzelf afgelopen week eens in de spiegel en ik kon de zes buikspier-blokjes tellen. Precies op tijd voor de zomer.
Goed bezig!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 10:07 schreef Restyler het volgende:
[..]
25. En zal je nog wat meer vertellen over mijzelf. Ik bekeek mijzelf afgelopen week eens in de spiegel en ik kon de zes buikspier-blokjes tellen. Precies op tijd voor de zomer.
Ja wat ouderwets toch?quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is juist een heel veel voorkomende en gebruikte Nederlandse naam.
Ja euh de treinen stoppen op een gegeven moment met rijden maar dat had ik niet echt meer doorquote:Op vrijdag 17 mei 2019 10:59 schreef quickstepster het volgende:
Jemig joh, nu pas thuis? Aardig feestjeos je ritme nu niet weg?
Duncan is inderdaad door
Waarom wordt juist ik gementionedquote:Op vrijdag 17 mei 2019 11:18 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja euh de treinen stoppen op een gegeven moment met rijden maar dat had ik niet echt meer door
Maar heb wel wat uurtjes geslapen nog in A'damSlapen ja @:Cinderelladreamer
![]()
En was net op tijd weer terug vanochtend want kwartier later lag treinverkeer stil vanwege aanrijding met persoon.
Nu maar ff huldiging op tv nog terugkijken want dan zie je toch beter dan wanneer je daar staat
Dat weet je zelf welquote:Op vrijdag 17 mei 2019 11:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Waarom wordt juist ik gementioned![]()
![]()
Ha ha, lijkt me ranzig!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:14 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
In dixies kan ook![]()
Haha nee hoor, zo ver niet gegaan
Fijn dat je in elk geval genoten hebtquote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:17 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Nee dan nog beter buiten, was het mooi genoeg weer voor
Haha dat zeker weerquote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Fijn dat je in elk geval genoten hebt![]()
Lees niet alles, maar ben je daar eigenlijk nog?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:25 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik ben lid van een paar fb groepen voor dat eiland in Thailand
Grote probleem is dat er veel zand op de wegen ligt, wegen vaak slecht zijn of alleen maar dirt roads. Je kan daar als complete leek gewoon een scooter huren. Die gaan harder dan hier, standaart 100 km per uur denk ik met gemak. Geloof dat het 150 cc is.
Dus iedereen huurt daar een scooter zonder enige ervaringn en vele krijgen nare ongelukken.
Nu is er dus een meisje die onderuit is gegaan op zand op de weg en nu beschuldigt ze dus de thaise overheid en de locals die de wegen niet schoonhouden.... En veel zijn het met haar eens.
Wat nu zo frustrerend is dat ze allemaal naar Thailand komen omdat het zo goedkoop voor ze is. Ze veel kunnen doen wat ze thuis niet mogen en dan gaan klagen dat het er zo armoedig is.
Maar juist daarom is het zo goedkoop.
Nee al terugquote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:17 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]
Lees niet alles, maar ben je daar eigenlijk nog?
Dat is jammer. Al op zoek naar werk? je had toch ontslag genomen als ik het mij goed herinner..quote:
Nee nog niet op zoek. Motivatie is ver te zoekenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:43 schreef pitebuell85 het volgende:
[..]
Dat is jammer. Al op zoek naar werk? je had toch ontslag genomen als ik het mij goed herinner..
Heb geloof ik iets van 3-4 maanden geleden hier eens gepost dat m'n vriendin wou dat ik mijn obliques beter ging trainen. Dus toen ben ik begonnen met deze oefening:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar toen dacht ik dat als ik toch eenmaal bezig was ik ook wel echt mijn buikspieren wat harder kon trainen dus toen ook begonnen met:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naast dat nog iets anders. Heb een tijdje geleden eens cocktails voor m'n vriendin gemaakt en nu vraagt ze telkens of ik weer cocktails wil maken. Heb toch een hidden talent gevonden van mezelf.![]()
Zolang het niet heel hard nodig is, heel begrijpelijk. Wil je weer de horeca in?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee nog niet op zoek. Motivatie is ver te zoeken
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 14:12 schreef Restyler het volgende:
[..]
Heb geloof ik iets van 3-4 maanden geleden hier eens gepost dat m'n vriendin wou dat ik mijn obliques beter ging trainen. Dus toen ben ik begonnen met deze oefening:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar toen dacht ik dat als ik toch eenmaal bezig was ik ook wel echt mijn buikspieren wat harder kon trainen dus toen ook begonnen met:Oeh cocktailsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naast dat nog iets anders. Heb een tijdje geleden eens cocktails voor m'n vriendin gemaakt en nu vraagt ze telkens of ik weer cocktails wil maken. Heb toch een hidden talent gevonden van mezelf.![]()
Gewoon rustig aan doen als je de mogelijkheid er voor hebt.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee nog niet op zoek. Motivatie is ver te zoeken
Jaquote:Op vrijdag 17 mei 2019 14:18 schreef quickstepster het volgende:
[..]
Zolang het niet heel hard nodig is, heel begrijpelijk. Wil je weer de horeca in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |