Gaan we skelde? Willy?quote:
Kon je deze OP volgen FANN?quote:
Ik vond het een hilarische voice-over.quote:
Prachtvrouwquote:
Ja ik zat vroeger op de sportschoolquote:
Okay, dus klaar met sporten maar toch later wezen luisteren denk ik zo.quote:Op woensdag 15 mei 2019 01:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja ik zat vroeger op de sportschoolals die ging lachen dan kon je 6 straten ver horen
![]()
maar was wel klaar met dat sporten6 weken voorgehouden
quote:
Welterusten Amp!!!quote:Op woensdag 15 mei 2019 01:23 schreef Amphorapotje het volgende:
Zo mooi, twee ritmes door elkaar en mooie tekst.
Ik ga niet, treur niet om mij. Ik zwaaide naar Marioquote:
quote:
Oh... ja maar ja maar.... ik ging slapen !quote:Op woensdag 15 mei 2019 01:28 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik ga niet, treur niet om mij. Ik zwaaide naar Mario
En nu?quote:Op woensdag 15 mei 2019 01:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh... ja maar ja maar.... ik ging slapen !![]()
tenminste dat was het plan
mja.... goeie vraag.. ik ben nog niet écht moequote:
Ik vond het wel lekker ingesproken, ook al had ik soms met sommige woorden ook wat moeite.quote:
Slaap zequote:
Dankje koesies ofzoquote:
Heyquote:Op woensdag 15 mei 2019 02:22 schreef Amphorapotje het volgende:
Nou, nu is mijn muziekkeuze ook al bekend hier. Ook al zeg je GADVERAMME, zelfs dat vind ik prima,ieder zijn/haar smaak.
Hey Tonjaquote:Op woensdag 15 mei 2019 02:25 schreef tonja het volgende:
[..]
HeyHet meeste wat je stuurt ken ik niet, maar ik heb wel een zwak voor Acda en de Munnik
Same here, maar ik zit een beetje tv te loeren.quote:Op woensdag 15 mei 2019 02:26 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Hey poepieIk kan niet slapen.........dus wat muzak. En niet alleen van die jij noemde hoor.
Daar ben ik van afgesloten, van alles, zit nu in 10cc...............quote:Op woensdag 15 mei 2019 02:27 schreef tonja het volgende:
[..]
Same here, maar ik zit een beetje tv te loeren.
Maak jij er nu poepie van in je quoot???quote:Op woensdag 15 mei 2019 02:27 schreef tonja het volgende:
[..]
Same here, maar ik zit een beetje tv te loeren.
quote:Op woensdag 15 mei 2019 02:28 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Daar ben ik van afgesloten, van alles, zit nu in 10cc...............![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 mei 2019 02:28 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Maak jij er nu poepie van in je quoot???
quote:Op woensdag 15 mei 2019 02:31 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik zit te genieten.....Alleen met veel lurkers, en ja gewoon tof met jou.
Oh, dat is niet erg, daar heb ik ook weleens last vanquote:Op woensdag 15 mei 2019 02:33 schreef tonja het volgende:
[..]![]()
Ik zit mijn lijntjes tekening van net te bekijken. Wel heel veel fouten en oneffenheden.
Mijn autistische kant komt in opstand
GADV...............echt mooi wel.quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2019 02:37 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
GADV...............echt mooi wel.![]()
quote:
Ehh jahoor natuuuurlijkquote:Op woensdag 15 mei 2019 02:39 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik luister het helemaal af hoor ! Heb jij dat bij mijn YT's ook gedaan?
quote:Op woensdag 15 mei 2019 02:41 schreef Amphorapotje het volgende:
Zullen we even slowen, gewoon omdat het kan?
Ah je snelle edit, maakt veel goed.quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2019 02:43 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ah je snelle edit, maakt veel goed.
Ik ziet bijna allesquote:
Het voelde echtquote:
Toen mijn moeder opperde dat ik op dansles moest heb ik met een hongerstaking gedreigdquote:Op woensdag 15 mei 2019 02:52 schreef Amphorapotje het volgende:
Dat is het enige wat ik kreeg en moest, dansschool. Komt toch goed uit.![]()
Dat is wel heftig. Ik nam het maar aan, anders kreeg ik weinig.....quote:Op woensdag 15 mei 2019 02:54 schreef tonja het volgende:
[..]
Toen mijn moeder opperde dat ik op dansles moest heb ik met een hongerstaking gedreigd
Ik weet het niet. Ik ken het meeste niet goedquote:Op woensdag 15 mei 2019 02:54 schreef Amphorapotje het volgende:
Zou mijn muziekkeuze iets over mij vertellen?![]()
Hou al jaren van dit genre.
Ach, smaken mogen verschillen, toch? Ik heb niet eens H6 gedraaid....quote:Op woensdag 15 mei 2019 02:55 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik ken het meeste niet goed
Ik in een jurk, met van die schoentjes en je haartjes in model.... Nehhh no fucking wayquote:Op woensdag 15 mei 2019 02:55 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat is wel heftig. Ik nam het maar aan, anders kreeg ik weinig.....
quote:Op woensdag 15 mei 2019 02:56 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik in een jurk, met van die schoentjes en je haartjes in model.... Nehhh no fucking way
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik zit nog steeds met lijntjes te klooien en ondertussen naar de Ted Bundy tapes te kijken/luisteren.quote:
Nee, niets met cokequote:Op woensdag 15 mei 2019 04:43 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds met lijntjes te klooien en ondertussen naar de Ted Bundy tapes te kijken/luisteren.
Ik moet eigenlijk naar bed
Ted Bundy was wel een interessant persoon, niet in positieve zin uiteraard.quote:
Uitermate slim en slecht...quote:Op woensdag 15 mei 2019 04:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ted Bundy was wel een interessant persoon, niet in positieve zin uiteraard.
Ja dat je bijna een antiekeling bentquote:Op woensdag 15 mei 2019 02:54 schreef Amphorapotje het volgende:
Zou mijn muziekkeuze iets over mij vertellen?![]()
Hou al jaren van dit genre.
toen was ik ietsje jonger maar die is en was nog steeds mooi...quote:[quote]Op woensdag 15 mei 2019 02:25 schreef Amphorapotje het volgende:
Ohhhh, deze mag ik niet vergeten, die draaide ik met 8 boxen in mijn eerste auto, een omgebouwde 6 v kever, naar 12 v Met Starsky&Hutch-stripes erop....met mijn lief waar ik nu nog mee ben![]()
Het nummer is misschien wat minder, maar het moment was wel daar....................
Zo koekoek. Slaap lekker, in hypnotiserende stand.quote:Op woensdag 15 mei 2019 05:58 schreef tonja het volgende:
Pffff, Ik moet nu echt ophouden met lijntjes trekken en mijn nest in
[ afbeelding ]![]()
Met een smoothie!!!quote:Op woensdag 15 mei 2019 06:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Hi Haags en Tonja
goeimorgen maar weer
een nieuwe dag .... nieuwe kansen
ma man manquote:Op woensdag 15 mei 2019 05:58 schreef tonja het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Je bent in een Victor Vasarely mood.quote:Op woensdag 15 mei 2019 05:58 schreef tonja het volgende:
[ afbeelding ]![]()
17.0quote:Op woensdag 15 mei 2019 06:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je bent in een Victor Vasarely mood.
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:55 schreef FANN het volgende:
quote:
Op dinsdag 14 mei 2019 23:51 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nee, vergeten . Als het jou wel weer te binnen schiet posten ajb
Ik ga zoeken..... niet meteen... maar ik zal hem posten voor je met deze kwoot
Niet echt.quote:Op woensdag 15 mei 2019 06:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Is leuk toch?![]()
Heb jij geen liefje Haags?
heb je er geen zin in of vind je niemand leuk, iemand op het werk ofzo?quote:
''laatste vraag,,,,quote:
Jazeker, maar niet meer zovaak als vroegahquote:Op woensdag 15 mei 2019 06:42 schreef FANN het volgende:
[..]
''laatste vraag,,,,
Ga je wel eens uit?![]()
daarna hou ik op...
jij denkt ook... wat een zeikwijf.... maar ik hou op![]()
was gewoon belangstelling...
Jij weet dat.quote:
Zo dan.quote:Op woensdag 15 mei 2019 06:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij weet dat.
Met een hoofdletter nog wel, je legt het er dik op.![]()
Alles beter dan een dikke kale Griek zeg ik altijd maar, die hebben het tenslotte bedacht.quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2019 06:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alles beter dan een dikke kale Griek zeg ik altijd maar, die hebben het tenslotte bedacht.
Je bent iig niet Lonely, dat scheelt.quote:
Je begint zelf joh, wat wil je nou?quote:
Wees gerust, ik heb een bredere rug.quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2019 06:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wees gerust, ik heb een bredere rug.
helemaal niks........quote:Op woensdag 15 mei 2019 06:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je begint zelf joh, wat wil je nou?
Hiquote:Op woensdag 15 mei 2019 06:59 schreef FANN het volgende:
[..]
helemaal niks........
ik vroeg gewoon iets aan Haags..........
Nee, je kaatst een bal, krijgt hem terug en begint dan zoals altijd weer te jammeren...quote:Op woensdag 15 mei 2019 06:59 schreef FANN het volgende:
[..]
helemaal niks........
ik vroeg gewoon iets aan Haags..........
ik jammer niet........ staat je dak er nog?quote:Op woensdag 15 mei 2019 07:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, je kaatst een bal, krijgt hem terug en begint dan zoals altijd weer te jammeren...
It's your middle name.quote:Op woensdag 15 mei 2019 07:04 schreef FANN het volgende:
[..]
ik jammer niet........ staat je dak er nog?
FANN deelt liever sneer uit dan ze ontvangt.quote:
Je valt weer in herhaling.quote:
godsammequote:Op woensdag 15 mei 2019 07:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
FANN deelt liever sneer uit dan ze ontvangt.
Met je vragen, heb je er nog?quote:
Ik ga effe koffie maken voor dikke kale Griekquote:Op woensdag 15 mei 2019 06:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alles beter dan een dikke kale Griek zeg ik altijd maar, die hebben het tenslotte bedacht.
Het is pas woensdag, vrijdag is pas visdag.quote:
Heeft ie LDS?quote:Op woensdag 15 mei 2019 07:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga effe koffie maken voor dikke kale Griek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Je legt het er graag dik op, zal wel een Grieks dingetje zijn... .quote:Op woensdag 15 mei 2019 07:35 schreef FANN het volgende:
Ian Dury was geen jammeraar met zijn Rhythm Stick
I'm spasticus, I'm spasticus
I'm spasticus autisticus
I'm spasticus autisticus
I'm spasticus autisticus
I wibble when I piddle
Cos my middle is a riddle
Die had wél humor
ik begrijp jou niet... maar dat geeft nietquote:Op woensdag 15 mei 2019 07:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je legt het er graag dik op, zal wel een Grieks dingetje zijn... .
Doe je ook geen moeite, dat wordt hem niet.quote:Op woensdag 15 mei 2019 07:39 schreef FANN het volgende:
[..]
ik begrijp jou niet... maar dat geeft niet![]()
ik wil jou ook niet begrijpen......
Net zoveel als met Lonely.quote:Op woensdag 15 mei 2019 07:43 schreef FANN het volgende:
Maar wat dat dan weer met Grieken te maken....
Beats me........
dat ga ik niet doen ook..... don't worry.......quote:Op woensdag 15 mei 2019 07:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Doe je ook geen moeite, dat wordt hem niet.![]()
welke gleuf..... you lost me.........quote:Op woensdag 15 mei 2019 07:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Net zoveel als met Lonely.
Zal ik er een euro in die gleuf gooien?
Dat is mij volledig onbekend, maar als jij dat zegt dan zal het wel zo zijn.quote:Op woensdag 15 mei 2019 07:45 schreef FANN het volgende:
[..]
dat ga ik niet doen ook..... don't worry.......
je bent nog al vol van jezelf als je dat denkt
Jij ging toch?quote:
Ik zei toch dat het een garpje was.quote:
quote:je bent nog al vol van jezelf als je dat denkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Lolquote:Op woensdag 15 mei 2019 07:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zei toch dat het een garpje was.![]()
Ben onverbeterlijk.
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Dit was een Engelstalig nummer in Duits vertaald.quote:Op woensdag 15 mei 2019 08:16 schreef cafca het volgende:
Ik heb niet zoveël met duitse muziek, maar dit vind ik wel mooi:
Ik let nergens op, als ik een goed en lekker gevoel van een liedje krijg vind ik het prima.quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2019 08:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik let nergens op, als ik een goed en lekker gevoel van een liedje krijg vind ik het prima.
Ich weiss nicht wo wir sind.
Respect voor Luc, ben inmiddels al een aantal jaren ouder dan hij mocht worden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Mo_Muffin op 15-05-2019 08:43:43 ]"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Valt mee johquote:Op woensdag 15 mei 2019 08:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ga dingen doen en jullie enigszins ontlasten, ik word vervelend.....![]()
Ik heb geen tuinquote:Op woensdag 15 mei 2019 09:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Goedemorgen! Je bakt nu al weg in de tuin.![]()
zonder tegenwind....quote:
cultureel erfgoed of culturele armoequote:Op woensdag 15 mei 2019 12:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Bruine boterham met kaas, ook goed?
Schijnt immaterieel cultureel erfgoed te zijn.
Is goed .. mijn tosti is ook bruinquote:Op woensdag 15 mei 2019 12:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Bruine boterham met kaas, ook goed?
Schijnt immaterieel cultureel erfgoed te zijn.
Het kan ook wel echt lekker zijn, met goed brood en kwaliteits kaasquote:Op woensdag 15 mei 2019 12:18 schreef cafca het volgende:
[..]
https://www.metronieuws.n(...)e-kaas-is-nu-erfgoed
Ja, ik verzin het ook niet zelf..
Echt wel!quote:Op woensdag 15 mei 2019 12:24 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het kan ook wel echt lekker zijn, met goed brood en kwaliteits kaasen een beetje aangekleed met het één en ander.
Elise Schaap doet dar ook in mee? Dan ga ik zeker kijken.quote:Op woensdag 15 mei 2019 12:12 schreef TillyB het volgende:
Btw hoezo hebben jullie het alleen over Anna Drijver in Undercover, ik geniet meer van Elise Schaap
Met wat erop?quote:Op woensdag 15 mei 2019 12:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zo heb ik bijvoorbeeld net 6 boterhammen weg zitten schoffelen.
Wat een variatie! Je hebt elke boterham apart belegd ook.quote:Op woensdag 15 mei 2019 12:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oude kaas, paté, brie, smeerkaas, salami en ambachtelijke ham.
Heb ik live gezien, was bijvangst, maar wel leuk.,quote:
Dat doet iedereen toch?quote:Op woensdag 15 mei 2019 12:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een variatie! Je hebt elke boterham apart belegd ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |