Ook een nummer met karakterquote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:41 schreef FANN het volgende:
[..]
zie je zijn dansje?![]()
de beschrijving is wel een beetje eh.... grappig![]()
Sarbel Michael Maronitis ( Grieks : Σαρμπέλ Μιχαήλ Μαρωνίτης ; Arabisch : شربل ; geboren op 14 mei 1983), professioneel bekend als Sarbel , is een Grieks-Britse popzanger van Grieks-Cypriotische en Libanese afkomst. Hij is goed bekend in Cyprus , Griekenland en delen van de Arabische wereld voor zijn debuutsingle, " Se Pira Sovara " [ Grieks : 'Ik heb je net serieus genomen'],
Dat doet de deur dicht.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ah, dat is die waar iedereen wel eens tegenaan loopt, zeker?
Jij had ook altijd een clipje samen met APK ver die feun weet je nog wel?quote:
Een kennerquote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:45 schreef Ghostbuster het volgende:
Er heeft iemand een Ajax vlag uitgehangen in de wijk
ehm...quote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ah, dat is die waar iedereen wel eens tegenaan loopt, zeker?
Zo dan.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:43 schreef tonja het volgende:
[..]
Hij klopte al niet, maar zo klopt ie helemaal niet meer. Veel te rustig aan de ogen zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
Mijn zwager vandaag semi grappig, Donderdag om 2 uur haal ik je op, ik huh wat dan?quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zo dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
[..]
Zo dan.
Tering!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Zo dan.
Leuke UISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moest ineens uit bedquote:
Laat ze lekker iets anders plukken.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Weet je waar ik de pleuris van krijg altijd, van die wijven op Tinder die ''Carpe Diem ' bij hun profiel hebben
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:46 schreef Ghostbuster het volgende:
GRIEKENLAND IS DOOR FANN NIET DANKZIJ JOU GEWELDIGE SUPPORT
*kluts kwijt*quote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is op zich ook wel een dooddoener namelijk.
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Laat ze lekker iets anders plukken.
Latijnse chica's!quote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Weet je waar ik de pleuris van krijg altijd, van die wijven op Tinder die ''Carpe Diem ' bij hun profiel hebben
Zijn gewoon domme huisvrouwen die wijs willen doen, denk ikquote:
Nee, vergetenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Jij had ook altijd een clipje samen met APK ver die feun weet je nog wel?
daar waren ze allemaal tv aan te kijken maar ik weet niet meer welk clipje
dat was.....
weet je je welke clip ik bedoel?
Wil het niet zo, met de datelarij?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou ik zit er al maanden niet echt actief in, ik geloof meer in het lotquote:
Ik ga zoeken..... niet meteen... maar ik zal hem posten voor je met deze kwootquote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:51 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nee, vergeten. Als het jou wel weer te binnen schiet posten ajb
Dat is inderdaad echt heel erg.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:55 schreef Ghostbuster het volgende:
Of als ze van die WELCOME dingen in huis hebben
HOME is where the HEART is.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:55 schreef Ghostbuster het volgende:
Of als ze van die WELCOME dingen in huis hebben
Het songfestival.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 23:56 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Misschien is het ook beter om te kijken naar wat je wél leuk vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |