Heyquote:Op woensdag 15 mei 2019 02:22 schreef Amphorapotje het volgende:
Nou, nu is mijn muziekkeuze ook al bekend hier. Ook al zeg je GADVERAMME, zelfs dat vind ik prima,ieder zijn/haar smaak.
Hey Tonjaquote:Op woensdag 15 mei 2019 02:25 schreef tonja het volgende:
[..]
HeyHet meeste wat je stuurt ken ik niet, maar ik heb wel een zwak voor Acda en de Munnik
Same here, maar ik zit een beetje tv te loeren.quote:Op woensdag 15 mei 2019 02:26 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Hey poepieIk kan niet slapen.........dus wat muzak. En niet alleen van die jij noemde hoor.
Daar ben ik van afgesloten, van alles, zit nu in 10cc...............quote:Op woensdag 15 mei 2019 02:27 schreef tonja het volgende:
[..]
Same here, maar ik zit een beetje tv te loeren.
Maak jij er nu poepie van in je quoot???quote:Op woensdag 15 mei 2019 02:27 schreef tonja het volgende:
[..]
Same here, maar ik zit een beetje tv te loeren.
quote:Op woensdag 15 mei 2019 02:28 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Daar ben ik van afgesloten, van alles, zit nu in 10cc...............![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 mei 2019 02:28 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Maak jij er nu poepie van in je quoot???
quote:Op woensdag 15 mei 2019 02:31 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik zit te genieten.....Alleen met veel lurkers, en ja gewoon tof met jou.
Oh, dat is niet erg, daar heb ik ook weleens last vanquote:Op woensdag 15 mei 2019 02:33 schreef tonja het volgende:
[..]![]()
Ik zit mijn lijntjes tekening van net te bekijken. Wel heel veel fouten en oneffenheden.
Mijn autistische kant komt in opstand
GADV...............echt mooi wel.quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2019 02:37 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
GADV...............echt mooi wel.![]()
quote:
Ehh jahoor natuuuurlijkquote:Op woensdag 15 mei 2019 02:39 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik luister het helemaal af hoor ! Heb jij dat bij mijn YT's ook gedaan?
quote:Op woensdag 15 mei 2019 02:41 schreef Amphorapotje het volgende:
Zullen we even slowen, gewoon omdat het kan?
Ah je snelle edit, maakt veel goed.quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2019 02:43 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ah je snelle edit, maakt veel goed.
Ik ziet bijna allesquote:
Het voelde echtquote:
Toen mijn moeder opperde dat ik op dansles moest heb ik met een hongerstaking gedreigdquote:Op woensdag 15 mei 2019 02:52 schreef Amphorapotje het volgende:
Dat is het enige wat ik kreeg en moest, dansschool. Komt toch goed uit.![]()
Dat is wel heftig. Ik nam het maar aan, anders kreeg ik weinig.....quote:Op woensdag 15 mei 2019 02:54 schreef tonja het volgende:
[..]
Toen mijn moeder opperde dat ik op dansles moest heb ik met een hongerstaking gedreigd
Ik weet het niet. Ik ken het meeste niet goedquote:Op woensdag 15 mei 2019 02:54 schreef Amphorapotje het volgende:
Zou mijn muziekkeuze iets over mij vertellen?![]()
Hou al jaren van dit genre.
Ach, smaken mogen verschillen, toch? Ik heb niet eens H6 gedraaid....quote:Op woensdag 15 mei 2019 02:55 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik ken het meeste niet goed
Ik in een jurk, met van die schoentjes en je haartjes in model.... Nehhh no fucking wayquote:Op woensdag 15 mei 2019 02:55 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat is wel heftig. Ik nam het maar aan, anders kreeg ik weinig.....
quote:Op woensdag 15 mei 2019 02:56 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik in een jurk, met van die schoentjes en je haartjes in model.... Nehhh no fucking way
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |