welke gleuf..... you lost me.........quote:Op woensdag 15 mei 2019 07:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Net zoveel als met Lonely.
Zal ik er een euro in die gleuf gooien?

Dat is mij volledig onbekend, maar als jij dat zegt dan zal het wel zo zijn.quote:Op woensdag 15 mei 2019 07:45 schreef FANN het volgende:
[..]
dat ga ik niet doen ook..... don't worry.......
je bent nog al vol van jezelf als je dat denkt

Jij ging toch?quote:

Ik zei toch dat het een garpje was.quote:

quote:je bent nog al vol van jezelf als je dat denkt.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"

Lolquote:Op woensdag 15 mei 2019 07:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zei toch dat het een garpje was.
Ben onverbeterlijk.
[..]

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"

Dit was een Engelstalig nummer in Duits vertaald.quote:Op woensdag 15 mei 2019 08:16 schreef cafca het volgende:
Ik heb niet zoveël met duitse muziek, maar dit vind ik wel mooi:

Ik let nergens op, als ik een goed en lekker gevoel van een liedje krijg vind ik het prima.quote:

quote:Op woensdag 15 mei 2019 08:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik let nergens op, als ik een goed en lekker gevoel van een liedje krijg vind ik het prima.
Ich weiss nicht wo wir sind.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |