Respect voor Luc, ben inmiddels al een aantal jaren ouder dan hij mocht worden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Mo_Muffin op 15-05-2019 08:43:43 ]"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Valt mee johquote:Op woensdag 15 mei 2019 08:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ga dingen doen en jullie enigszins ontlasten, ik word vervelend.....![]()
Ik heb geen tuinquote:Op woensdag 15 mei 2019 09:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Goedemorgen! Je bakt nu al weg in de tuin.![]()
zonder tegenwind....quote:
cultureel erfgoed of culturele armoequote:Op woensdag 15 mei 2019 12:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Bruine boterham met kaas, ook goed?
Schijnt immaterieel cultureel erfgoed te zijn.
Is goed .. mijn tosti is ook bruinquote:Op woensdag 15 mei 2019 12:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Bruine boterham met kaas, ook goed?
Schijnt immaterieel cultureel erfgoed te zijn.
Het kan ook wel echt lekker zijn, met goed brood en kwaliteits kaasquote:Op woensdag 15 mei 2019 12:18 schreef cafca het volgende:
[..]
https://www.metronieuws.n(...)e-kaas-is-nu-erfgoed
Ja, ik verzin het ook niet zelf..
Echt wel!quote:Op woensdag 15 mei 2019 12:24 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het kan ook wel echt lekker zijn, met goed brood en kwaliteits kaasen een beetje aangekleed met het één en ander.
Elise Schaap doet dar ook in mee? Dan ga ik zeker kijken.quote:Op woensdag 15 mei 2019 12:12 schreef TillyB het volgende:
Btw hoezo hebben jullie het alleen over Anna Drijver in Undercover, ik geniet meer van Elise Schaap
Met wat erop?quote:Op woensdag 15 mei 2019 12:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zo heb ik bijvoorbeeld net 6 boterhammen weg zitten schoffelen.
Wat een variatie! Je hebt elke boterham apart belegd ook.quote:Op woensdag 15 mei 2019 12:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oude kaas, paté, brie, smeerkaas, salami en ambachtelijke ham.
Heb ik live gezien, was bijvangst, maar wel leuk.,quote:
Dat doet iedereen toch?quote:Op woensdag 15 mei 2019 12:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een variatie! Je hebt elke boterham apart belegd ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |