quote:
Dat slaat toch nergens op. Dat je in de middle of nowhere onafhankelijk van elkaar dezelfde bloem fotografeert op dezelfde dag.quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:51 schreef Recce het volgende:
Mijn foto:
[ afbeelding ]
Als je goed zoekt, zie je een paar overeenkomsten in de bladeren, waardoor het zeker is dat het dezelfde bloem is.
I second that.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Geen twijfel mogelijk in dit geval. Dat moet een teken zijn.
Het is dezelfde vanuit een andere hoek.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:54 schreef chufi het volgende:
Waren er meer bloemen is nu de vraag, want ik denk dat het een ander is
Het was een geheime mini-meet, met camera'squote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, er zijn slechtere plekken om te wandelen....
Hoi Mo ! Alles wel.quote:
Het golvende wandelen/fietsenquote:
Door een bug in de realiteit waren we onzichtbaar voor elkaar.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:57 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Het was een geheime mini-meet, met camera's
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Door een bug in de realiteit waren we onzichtbaar voor elkaar.
Ik begrijp het, de kans was wel heeel groot elkaar daar niet te ontmoeten.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Door een bug in de realiteit waren we onzichtbaar voor elkaar.
Pogostick.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is een goede locatie voor @:Prisha om te trainen.
Ik ben heel rustig nu, want ik zit tussen @Prisha en @Lyza666 in. U begrijpt, dat ik stil zit.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat heb je in de hele omgeving rondom het terrein wel.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar je hebt goed gehoor tijdens Pinkpop?
Hey, Stats Curvaquote:
Achter de rododendron....quote:
En lag daar nu een bal?.....quote:
Daar kon hij haar niet vinden.quote:
Klassieker.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh Nederlandstalig liedje, laat maar weer.
Ken je klassiekers Lucky!quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh Nederlandstalig liedje, laat maar weer.
Ik krijg het niet aan de gang, deze dag,quote:
Die liggen hier te pruttelen in de pan!quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:03 schreef Amphorapotje het volgende:
Je weet wel, gewoon zo een gehaktbal......
Morgen dan weer hoop ik voor jou.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:04 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik krijg het niet aan de gang, deze dag,maar ik lig
chufi kent hem.quote:
Ah, ik kreeg hetzeldequote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die liggen hier te pruttelen in de pan!
Zijn vader Jacques van Tol iets minder.quote:
En wat at je erbij? Ik mag toch hopen dat je meer op hebt dan alleen een gehaktbal.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:05 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ah, ik kreeg hetzeldeSmakelijk dan
Met spercieboontjes en gebakken aardappeltjes, beetje sla on the side.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En wat at je erbij? Ik mag toch hopen dat je meer op hebt dan alleen een gehaktbal.
Alvast bedankt, maar dat duurt nog wel een half uurtje.
Wat had die op zijn kerfstok?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zijn vader Jacques van Tol iets minder.
Lekker! Hier komt er andijviestampppot bij en morgen een balletje mee op brood naar mijn werkquote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:07 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Met spercieboontjes en gebakken aardappeltjes, beetje sla on the side.
Ooeeh een bal op broodquote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker! Hier komt er andijviestampppot bij en morgen een balletje mee op brood naar mijn werk![]()
Lekker met knoflook erin
Beetje fout in de oorlog geweest.quote:
Had ook sperziebonen vandaag. Met plakjes augurkquote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:07 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Met spercieboontjes en gebakken aardappeltjes, beetje sla on the side.
Ik heb speklappen liggen voor op broodjes, lekker met saus.quote:
jij ook wakker wordt eejj D.quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Had ook sperziebonen vandaag. Met plakjes augurkDa's er lekker bij joh! Mijn moeder vertelde dat haar vader geen sperziebonen at zonder augurk. Als het dan eens op was, zei hij tegen mijn moeder, "jij hebt hazenleer onder je schoenen, ga maar een pot halen." En dan at ie geen hap tot ze terug was.
quote:
Ah, ken die hele vent niet, maar daar mis je dus niets aan.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Beetje fout in de oorlog geweest.
Broodje bal.quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb speklappen liggen voor op broodjes, lekker met saus.
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Had ook sperziebonen vandaag. Met plakjes augurkDa's er lekker bij joh! Mijn moeder vertelde dat haar vader geen sperziebonen at zonder augurk. Als het dan eens op was, zei hij tegen mijn moeder, "jij hebt hazenleer onder je schoenen, ga maar een pot halen." En dan at ie geen hap tot ze terug was.
Wat is fout?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[..]
Ah, ken die hele vent niet, maar daar mis je dus niets aan.
Ja, dat smaakt er prima bij. Komkommer zit bij mijn ouders nog net niet door de yoghurt. Vorig jaar kwamen er zoveel uit de kas, dat ik ze niet meer kon zien. Paar vrouwen blij mee gemaakt.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Zo eet ik bloemkool altijd met zure komkommer of augurk, anders moet ik het ook niet.
Waar ligt de lijn?quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat smaakt er prima bij. Komkommer zit bij mijn ouders nog net niet door de yoghurt. Vorig jaar kwamen er zoveel uit de kas, dat ik ze niet meer kon zien. Paar vrouwen blij mee gemaakt.
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat smaakt er prima bij. Komkommer zit bij mijn ouders nog net niet door de yoghurt. Vorig jaar kwamen er zoveel uit de kas, dat ik ze niet meer kon zien. Paar vrouwen blij mee gemaakt.
Nou ja, hij was iig geen moordenaar, dus het valt nog enigszins mee.quote:
Dat is de goden verzoekenquote:
Hij schreef nazi-propaganda maar aan de andere kant hielp hij ook onderduikers.quote:
De hele avond dat gezever aanhoren, nee dank je.quote:
Dat zou ideaal zijn jaquote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Petzi is meer 50/55 ipv 40/45quote:
quote:
Uhhhhquote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij schreef nazi-propaganda maar aan de andere kant hielp hij ook onderduikers.
Hij was geen verrader, iedereen deed wat hij kon om de oorlogsjaren te overleven.quote:
Lekker, ik had vannacht lasagne.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:23 schreef cafca het volgende:
Lasagne met spinazie, champignons en geitenkaas![]()
Smakelijk bekomen Cafcaquote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:23 schreef cafca het volgende:
Lasagne met spinazie, champignons en geitenkaas![]()
Hij maalt niet om een jaren 80 kapseltje.quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je bent in de war met haar schoenmaat.
Er zijn ook een boel jonge mannen hier en in Duitsland in dienst gegaan.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij was geen verrader, iedereen deed wat hij kon om de oorlogsjaren te overleven.
Klopt, procentueel gezien de meeste zelfs van alle bezette landen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zijn ook een boel jonge mannen hier en in Duitsland in dienst gegaan.
Het is raar, mijn vader zat bij het verzet en zijn broer werkte in Duitsland. Die laatste werd als NSB ér gezien. Ik heb juist begrepen dat mensen die net een beetje *fout*, ook vaak de grote helden waren.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zijn ook een boel jonge mannen hier en in Duitsland in dienst gegaan.
Ik stop alquote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:27 schreef chufi het volgende:
De oorlog is inmiddels verleden tijd .. We leven in het heden
Dat bepaalt Chufi niet he? Het wordt wel eens vergeten dat er een boel jonge mannen geen keus hadden.quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:47 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
Dat is dezelfde bloem.
Ook vanmiddag gefotografeerd.
Wat is de kans daar nou op?
![]()
Hoe was het bij het Lonnekermeer?
De buurvrouw van mijn grootouders was Duits, telkens als er Duitsers langskwamen Nodigde ze hun uit voor koffie en een praatje. Na de bevrijding werd zij ook uit huis gehaald. Maar er liepen ook 3 onderduikers achteraan.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:28 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Het is raar, mijn vader zat bij het verzet en zijn broer werkte in Duitsland. Die laatste werd als NSB ér gezien. Ik heb juist begrepen dat mensen die net een beetje *fout*, ook vaak de grote helden waren.
Ik begrijp je helemaalquote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat bepaalt Chufi niet he? Het wordt wel eens vergeten dat er een boel jonge mannen geen keus hadden.
Maar Tilburg is bekend terrein tochquote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:30 schreef Berend_Brokkenpap het volgende:
[..]
Die gaat dat niet bijhouden.
Hoeft ook nietquote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:31 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik begrijp je helemaalMaar heb er geen zin an.
![]()
#plaatsshamingquote:
Ja zelfs in het Noordenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:34 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
#plaatsshamingHet is overal wel iets.
Van Groningen tot Maastricht, er is overal wel een licht.quote:
Zo is datquote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:35 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Van Groningen tot Maastricht, er is overal wel een licht.
Het is vast op, anders had ik wel een bal door mijn scherm gekregen.quote:
met een borrel op de discussie aan gaan?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De hele avond dat gezever aanhoren, nee dank je.
Even geen borrel, en zeker geen discussiequote:
Er is, helaas, altijd wel ergens oorlogquote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:27 schreef chufi het volgende:
De oorlog is inmiddels verleden tijd .. We leven in het heden
Dan rot je maar opquote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:37 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Even geen borrel, en zeker geen discussie
Wat ga je dan met Petzi doen?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:37 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Even geen borrel, en zeker geen discussie
quote:
Wat Soury zegt.quote:
ballengatequote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:36 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Het is vast op, anders had ik wel een bal door mijn scherm gekregen.
Pffffffffffquote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat godsdiensten afschaffen een goed begin is
Waar moeten ze dan met al die stukken karton heen?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:40 schreef D. het volgende:
[..]
Recyclenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Waar moeten ze dan met al die stukken karton heen?
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah ja, daar kunnen ze weer bijbels van maken.
gofferquote:
Ik denk dat ze dan wel iets anders verzinnen om over te vechten.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:40 schreef D. het volgende:
[..]
Andere reclamequote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah ja, daar kunnen ze weer bijbels van maken.
Vertel dat de Godenzonen eensquote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:40 schreef D. het volgende:
[..]
quote:
Heb jij niet soms dat je denkt aan je kleinkind. Mij zal het worst zijn als ik eerlijk benquote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:43 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dan wel iets anders verzinnen om over te vechten.
Ik denk dat het niet veel uitmaakt. Zwart/witquote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ze maken veelal gebruik en misbruik van geloof in negatieve zin.
Ik zou willen, dat ik zo gezond was, dat ik er haast elke dag kon zijnquote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:44 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Heb jij niet soms dat je denkt aan je kleinkind. Mij zal het worst zijn als ik eerlijk ben
Geniet van alle kleine dingenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:47 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik zou willen, dat ik zo gezond was, dat ik er haast elke dag kon zijn![]()
Ik heb hem nu twee keer gezien irl, verder krijg ik veel wapps.Ik ben toch blij, mag dat? Ja dat mag.
Dat er zonder geloof ook een berg gezeik zou zijn, bedoel je?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet veel uitmaakt. Zwart/wit
Dank je, en de ouders zijn echt verstandig genoeg, gelukkig ook zonder mij er bij.quote:
Ik bedoel meer de toekomst qua leefbaarheid op deze aardequote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:47 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb hem nu twee keer gezien irl, verder krijg ik veel wapps.Ik ben toch blij, mag dat? Ja dat mag.
Idd, 100x per dag hier een berichtje dat je blij bent zou ook niet goed zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:47 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja absoluutquote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat er zonder geloof ook een berg gezeik zou zijn, bedoel je?
Jankende broekschijters zijn het.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:50 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dank je, en de ouders zijn echt verstandig genoeg, gelukkig ook zonder mij er bij.
Mwa, welke generatie heeft het niet moeilijk gehad?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik bedoel meer de toekomst qua leefbaarheid op deze aarde
Dat heb ik al jaren geleden gedaan, nu heeft dat verder weinig nut voor mij maar ook voor de aarde, helaas.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik bedoel meer de toekomst qua leefbaarheid op deze aarde
Dan gaan ze ondergronds.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ook van de grote. Zoals een asociaal gestapeld broodje hamburger. Zo eentje waar je onmogelijk een hap van kan nemen, zonder je kin onder de smurrie te laten glijden.quote:
Ah, je kent ze nietquote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:51 schreef Berend_Brokkenpap het volgende:
[..]
Jankende broekschijters zijn het.
Het is wel een feit dat de mensheid in nog geen honderd jaar alles naar de klote heeft geholpen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mwa, welke generatie heeft het niet moeilijk gehad?
Ja waaromquote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ook van de grote. Zoals een asociaal gestapeld broodje hamburger. Zo eentje waar je onmogelijk een hap van kan nemen, zonder je kin onder de smurrie te laten glijden.
Heb je ook de inwonersaantallen gezien over diezelfde periodequote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is wel een feit dat de mensheid in nog geen honderd jaar alles naar de klote heeft geholpen.
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ook van de grote. Zoals een asociaal gestapeld broodje hamburger. Zo eentje waar je onmogelijk een hap van kan nemen, zonder je kin onder de smurrie te laten glijden.
Op zich ook wel weer knap voor elkaar gekregen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is wel een feit dat de mensheid in nog geen honderd jaar alles naar de klote heeft geholpen.
Alle baby's janken liefst op onmogelijke tijdstippen en schijten aan de lopende band luiers vol.quote:
Nou ik denk dat ik dat wel kan raden.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:54 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Heb je ook de inwonersaantallen gezien over diezelfde periode
Ik heb mijn taak gedaan. Nu mogen zij het overnemen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:55 schreef Berend_Brokkenpap het volgende:
[..]
Alle baby's janken liefst op onmogelijke tijdstippen en schijten aan de lopende band luiers vol.
Daar hebben we Reccie voorquote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Op zich ook wel weer knap voor elkaar gekregen.En het begin van de ellende buiten deze planeet is ook al aardig in gang gezet.
Daarom lukt vliegeren ook niet meer zo, zodra je lijn te lang wordt, is je vlieger opgevroten door het schroot. Opgeschroten dus.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Op zich ook wel weer knap voor elkaar gekregen.En het begin van de ellende buiten deze planeet is ook al aardig in gang gezet.
Die blijftquote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:58 schreef D. het volgende:
[..]
Haar alle hoeken van de kamer laten zien
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:58 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Daarom lukt vliegeren ook niet meer zo, zodra je lijn te lang wordt, is je vlieger opgevroten door het schroot. Opgeschroten dus.
En het maakt niet uit of ze het leuk vond. Daarna heeft ze alle tijd om naar het plafond te kijken.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:58 schreef D. het volgende:
[..]
Haar alle hoeken van de kamer laten zien
[ afbeelding ]
24 uur, leerde ik in die grap.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En het maakt niet uit of ze het leuk vond. Daarna heeft ze alle tijd om naar het plafond te kijken.
Ja, precies die rododendron, maar we hebben ook precies dezelfde bloem op de foto.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:31 schreef Voxs het volgende:
[..]![]()
De rododendron stond in het stukje na het sterrenbos, zo'n laantje/kronkelpad met omgevallen bomen. Direct naast het pad. Aan de andere kant van het pad was het ook in de bloei.
[ afbeelding ]
Normaal is het 'koetshuis, weilanden, sterrenbos, dat laantje en terug langs boerderijtje. Nu dus via andere kant gelopen, wat is het daar mooi!Lonnekermeer was ook mooi. Ik weet niet hoe het eerst was, maar zag niet echt 'bosbouwsporen'. Misschien verder richting E. wel. Ik ging richting H.
quote:
Trage zaadschieter.quote:
M begreep de Tarzanbocht ook niet, net op tvquote:
Wat heb jij er twee?quote:
quote:
Ik heb ook een twee-eiige tweeling.quote:
Dat is toch de baan van Zandvoort?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:04 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
M begreep de Tarzanbocht ook niet, net op tv
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is toch de baan van Zandvoort?
Wat, heb jij ook nog eierstokken?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb ook een twee-eiige tweeling.
Nou ja, dubbelloops is niet de juiste uitdrukking , maar wel een repeteer.![]()
Die van mij rammelen nog na.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat, heb jij ook nog eierstokken?
Ik niet, mijn ex wel, en ik had ook twee winnaars.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat, heb jij ook nog eierstokken?
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee want dinsdag!quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:09 schreef D. het volgende:
Zitten we allemaal klaar om songfestival te kijken?
Doet Siberië ook mee?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:09 schreef D. het volgende:
Als iets me geen ene reet interesseert, is dat het wel.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:09 schreef D. het volgende:
Ja zeker ...quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:09 schreef D. het volgende:
Ja, vroeger....toen kon ik ook nog wel een paar keer achter elkaar....quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb ook een twee-eiige tweeling.
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:09 schreef D. het volgende:
Zit op 1,5 tegenwoordig.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, vroeger....toen kon ik ook nog wel een paar keer achter elkaar....
Bekend probleem, hier Iggy.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:11 schreef Deisyy het volgende:
Zo, eerst maar eens een andere kattenbak besteld, Tom trekt elke keer het filter de kattenbak in dus ik had er al een nieuw filter in gedaan, omdat de vorige helemaal verpulverd was, maar nu doet het hij ook met de nieuwe, dus heel mijn huis vol zwarte vlokken.
Net als een M-13, op tijd schoon maken en in de olie zetten, helpt goed.quote:
Dus jij kan ook elke keer het filter tussen het grit vandaan vissen?quote:
Nu een filterloze?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:11 schreef Deisyy het volgende:
Zo, eerst maar eens een andere kattenbak besteld, Tom trekt elke keer het filter de kattenbak in dus ik had er al een nieuw filter in gedaan, omdat de vorige helemaal verpulverd was, maar nu doet het hij ook met de nieuwe, dus heel mijn huis vol zwarte vlokken.
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus jij kan ook elke keer het filter tussen het grit vandaan vissen?
Ik heb nu maar een bak met het filter achter een klepje besteld.
Waarschijnlijk niet, want dan zit ik in Antwerpenquote:
Met zo'n pijpenrager erin?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:11 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Net als een M-13, op tijd schoon maken en in de olie zetten, helpt goed.
Ojaquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, want dan zit ik in Antwerpen
quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
freundequote:
Goede avond.quote:
Ik heb het ding eruit gehaald en doe het zonder, gedoe steeds.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus jij kan ook elke keer het filter tussen het grit vandaan vissen?
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:11 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Net als een M-13, op tijd schoon maken en in de olie zetten, helpt goed.
Ik ben dan bang voor luchtjesquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb het ding eruit gehaald en doe het zonder, gedoe steeds.
Spuiten met lavendel.quote:
Lekker rustigquote:
quote:
quote:
Als ze net een drolletje hebben gelegd toch wel?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:17 schreef D. het volgende:
[..]
Hier ook niet
Als je het iedere dag schoonmaakt heb je geen last van luchtjes
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:09 schreef D. het volgende:
Veel plezierquote:
Ik ook niet, maar wel de lusten, dus ook de lasten.quote:
Nee, die graven ze netjes onder, met klontvormende vullingquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ze net een drolletje hebben gelegd toch wel?
Hier wordt hij ook elke dag leeg geschept.
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Eej Mario.
Spritzen und sprühen! [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Eej Mario.
Spritzen und sprühen! [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb ik ook, maar dan ruik ik een vers drolletje alsnogquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:19 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, die graven ze netjes onder, met klontvormende vulling
quote:
spannend he ?!!quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
later in en uur songfestival nog zonder oostenrijk en nederland
Je hebt er een neus voor, kennelijkquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar dan ruik ik een vers drolletje alsnog
Het lag maar aan één letterquote:
Kattenbakgrit met een babygeurtjequote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Een drol met Zwitsal olie overgoten.
Pics?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:24 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik heb aan de onderkant van de kattenstaarten een omgekeerde slagroom spuitbus gemonteerd. Ik heb nergens last meer van.
quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:24 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik heb aan de onderkant van de kattenstaarten een omgekeerde slagroom spuitbus gemonteerd. Ik heb nergens last meer van.
Ik luister liever naar mijn eigen gezeik.quote:
Ik heb geen sky.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja betje maar het is de serie chernobyl
Veel plezier daarmeequote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik luister liever naar mijn eigen gezeik.
Het was niet om aan te horen.quote:
Stil daar. Je moet niet naar de olifants voet kijken anders ga je doodquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja betje maar het is de serie chernobyl
dat is en nieuwe serie hoor over de katastophe van hbo en skyquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Stil daar. Je moet niet naar de olifants voet kijken anders ga je dood
Maar dan moet ik na afloop de vloer dweilen en de muren schoonmaken.quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar dan moet ik na afloop de vloer dweilen en de muren schoonmaken.
Hebben hbo en sky een katastophe?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is en nieuwe serie hoor over de katastophe van hbo en sky
Oh is er weer wat gebeurd bij HBO en SKYquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is en nieuwe serie hoor over de katastophe van hbo en sky
Dat doe ik wel vanaf het balkon. Beetje helikopteren.quote:
nee hoor chernobyl was en katastrophe,weet je dat niet 1986?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hebben hbo en sky een katastophe?
Alleen binnen de bebouwde kom.quote:
weet je niet wat chernobyl is? man manquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh is er weer wat gebeurd bij HBO en SKY
Alle spinazie kaput.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee hoor chernobyl was en katastrophe,weet je dat niet 1986?
Ja we aten geen spinaziquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee hoor chernobyl was en katastrophe,weet je dat niet 1986?
quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat doe ik wel vanaf het balkon. Beetje helikopteren.
Zware tijd voor Popeye.quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
jullie hebben wel meer groenten niet eten kunnen
Ja gast natuurlijkquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
weet je niet wat chernobyl is? man man
De prei was ook verdacht.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
Alle bladgroente kon dat jaar de vuilnisbak in.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
Blikquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alle bladgroente kon dat jaar de vuilnisbak in.
Dat !quote:
Alles wat voor die tijd ingeblikt was wel idd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |