Ja, dat smaakt er prima bij. Komkommer zit bij mijn ouders nog net niet door de yoghurt. Vorig jaar kwamen er zoveel uit de kas, dat ik ze niet meer kon zien. Paar vrouwen blij mee gemaakt.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Zo eet ik bloemkool altijd met zure komkommer of augurk, anders moet ik het ook niet.
Waar ligt de lijn?quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat smaakt er prima bij. Komkommer zit bij mijn ouders nog net niet door de yoghurt. Vorig jaar kwamen er zoveel uit de kas, dat ik ze niet meer kon zien. Paar vrouwen blij mee gemaakt.
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat smaakt er prima bij. Komkommer zit bij mijn ouders nog net niet door de yoghurt. Vorig jaar kwamen er zoveel uit de kas, dat ik ze niet meer kon zien. Paar vrouwen blij mee gemaakt.
Nou ja, hij was iig geen moordenaar, dus het valt nog enigszins mee.quote:
Dat is de goden verzoekenquote:
Hij schreef nazi-propaganda maar aan de andere kant hielp hij ook onderduikers.quote:
De hele avond dat gezever aanhoren, nee dank je.quote:
Dat zou ideaal zijn jaquote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is een goede locatie voor @:Prisha om te trainen.
Petzi is meer 50/55 ipv 40/45quote:
quote:
Uhhhhquote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij schreef nazi-propaganda maar aan de andere kant hielp hij ook onderduikers.
Hij was geen verrader, iedereen deed wat hij kon om de oorlogsjaren te overleven.quote:
Lekker, ik had vannacht lasagne.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:23 schreef cafca het volgende:
Lasagne met spinazie, champignons en geitenkaas![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |