Zijn vader Jacques van Tol iets minder.quote:
En wat at je erbij? Ik mag toch hopen dat je meer op hebt dan alleen een gehaktbal.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:05 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ah, ik kreeg hetzeldeSmakelijk dan
Met spercieboontjes en gebakken aardappeltjes, beetje sla on the side.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En wat at je erbij? Ik mag toch hopen dat je meer op hebt dan alleen een gehaktbal.
Alvast bedankt, maar dat duurt nog wel een half uurtje.
Wat had die op zijn kerfstok?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zijn vader Jacques van Tol iets minder.
Lekker! Hier komt er andijviestampppot bij en morgen een balletje mee op brood naar mijn werkquote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:07 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Met spercieboontjes en gebakken aardappeltjes, beetje sla on the side.
Ooeeh een bal op broodquote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker! Hier komt er andijviestampppot bij en morgen een balletje mee op brood naar mijn werk![]()
Lekker met knoflook erin
Beetje fout in de oorlog geweest.quote:
Had ook sperziebonen vandaag. Met plakjes augurkquote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:07 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Met spercieboontjes en gebakken aardappeltjes, beetje sla on the side.
Ik heb speklappen liggen voor op broodjes, lekker met saus.quote:
jij ook wakker wordt eejj D.quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Had ook sperziebonen vandaag. Met plakjes augurkDa's er lekker bij joh! Mijn moeder vertelde dat haar vader geen sperziebonen at zonder augurk. Als het dan eens op was, zei hij tegen mijn moeder, "jij hebt hazenleer onder je schoenen, ga maar een pot halen." En dan at ie geen hap tot ze terug was.
quote:
Ah, ken die hele vent niet, maar daar mis je dus niets aan.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Beetje fout in de oorlog geweest.
Broodje bal.quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb speklappen liggen voor op broodjes, lekker met saus.
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Had ook sperziebonen vandaag. Met plakjes augurkDa's er lekker bij joh! Mijn moeder vertelde dat haar vader geen sperziebonen at zonder augurk. Als het dan eens op was, zei hij tegen mijn moeder, "jij hebt hazenleer onder je schoenen, ga maar een pot halen." En dan at ie geen hap tot ze terug was.
Wat is fout?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[..]
Ah, ken die hele vent niet, maar daar mis je dus niets aan.
Ja, dat smaakt er prima bij. Komkommer zit bij mijn ouders nog net niet door de yoghurt. Vorig jaar kwamen er zoveel uit de kas, dat ik ze niet meer kon zien. Paar vrouwen blij mee gemaakt.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Zo eet ik bloemkool altijd met zure komkommer of augurk, anders moet ik het ook niet.
Waar ligt de lijn?quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat smaakt er prima bij. Komkommer zit bij mijn ouders nog net niet door de yoghurt. Vorig jaar kwamen er zoveel uit de kas, dat ik ze niet meer kon zien. Paar vrouwen blij mee gemaakt.
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat smaakt er prima bij. Komkommer zit bij mijn ouders nog net niet door de yoghurt. Vorig jaar kwamen er zoveel uit de kas, dat ik ze niet meer kon zien. Paar vrouwen blij mee gemaakt.
Nou ja, hij was iig geen moordenaar, dus het valt nog enigszins mee.quote:
Dat is de goden verzoekenquote:
Hij schreef nazi-propaganda maar aan de andere kant hielp hij ook onderduikers.quote:
De hele avond dat gezever aanhoren, nee dank je.quote:
Dat zou ideaal zijn jaquote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is een goede locatie voor @:Prisha om te trainen.
Petzi is meer 50/55 ipv 40/45quote:
quote:
Uhhhhquote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij schreef nazi-propaganda maar aan de andere kant hielp hij ook onderduikers.
Hij was geen verrader, iedereen deed wat hij kon om de oorlogsjaren te overleven.quote:
Lekker, ik had vannacht lasagne.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:23 schreef cafca het volgende:
Lasagne met spinazie, champignons en geitenkaas![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |