Smakelijk bekomen Cafcaquote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:23 schreef cafca het volgende:
Lasagne met spinazie, champignons en geitenkaas![]()
Hij maalt niet om een jaren 80 kapseltje.quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je bent in de war met haar schoenmaat.
Er zijn ook een boel jonge mannen hier en in Duitsland in dienst gegaan.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij was geen verrader, iedereen deed wat hij kon om de oorlogsjaren te overleven.
Klopt, procentueel gezien de meeste zelfs van alle bezette landen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zijn ook een boel jonge mannen hier en in Duitsland in dienst gegaan.
Het is raar, mijn vader zat bij het verzet en zijn broer werkte in Duitsland. Die laatste werd als NSB ér gezien. Ik heb juist begrepen dat mensen die net een beetje *fout*, ook vaak de grote helden waren.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zijn ook een boel jonge mannen hier en in Duitsland in dienst gegaan.
Ik stop alquote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:27 schreef chufi het volgende:
De oorlog is inmiddels verleden tijd .. We leven in het heden
Dat bepaalt Chufi niet he? Het wordt wel eens vergeten dat er een boel jonge mannen geen keus hadden.quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:47 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
Dat is dezelfde bloem.
Ook vanmiddag gefotografeerd.
Wat is de kans daar nou op?
![]()
Hoe was het bij het Lonnekermeer?
De buurvrouw van mijn grootouders was Duits, telkens als er Duitsers langskwamen Nodigde ze hun uit voor koffie en een praatje. Na de bevrijding werd zij ook uit huis gehaald. Maar er liepen ook 3 onderduikers achteraan.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:28 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Het is raar, mijn vader zat bij het verzet en zijn broer werkte in Duitsland. Die laatste werd als NSB ér gezien. Ik heb juist begrepen dat mensen die net een beetje *fout*, ook vaak de grote helden waren.
Ik begrijp je helemaalquote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat bepaalt Chufi niet he? Het wordt wel eens vergeten dat er een boel jonge mannen geen keus hadden.
Maar Tilburg is bekend terrein tochquote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:30 schreef Berend_Brokkenpap het volgende:
[..]
Die gaat dat niet bijhouden.
Hoeft ook nietquote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:31 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik begrijp je helemaalMaar heb er geen zin an.
![]()
#plaatsshamingquote:
Ja zelfs in het Noordenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:34 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
#plaatsshamingHet is overal wel iets.
Van Groningen tot Maastricht, er is overal wel een licht.quote:
Zo is datquote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:35 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Van Groningen tot Maastricht, er is overal wel een licht.
Het is vast op, anders had ik wel een bal door mijn scherm gekregen.quote:
met een borrel op de discussie aan gaan?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De hele avond dat gezever aanhoren, nee dank je.
Even geen borrel, en zeker geen discussiequote:
Er is, helaas, altijd wel ergens oorlogquote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:27 schreef chufi het volgende:
De oorlog is inmiddels verleden tijd .. We leven in het heden
Dan rot je maar opquote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:37 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Even geen borrel, en zeker geen discussie
Wat ga je dan met Petzi doen?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:37 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Even geen borrel, en zeker geen discussie
quote:
Wat Soury zegt.quote:
ballengatequote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:36 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Het is vast op, anders had ik wel een bal door mijn scherm gekregen.
Pffffffffffquote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat godsdiensten afschaffen een goed begin is
Waar moeten ze dan met al die stukken karton heen?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:40 schreef D. het volgende:
[..]
Recyclenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Waar moeten ze dan met al die stukken karton heen?
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah ja, daar kunnen ze weer bijbels van maken.
gofferquote:
Ik denk dat ze dan wel iets anders verzinnen om over te vechten.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:40 schreef D. het volgende:
[..]
Andere reclamequote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah ja, daar kunnen ze weer bijbels van maken.
Vertel dat de Godenzonen eensquote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:40 schreef D. het volgende:
[..]
quote:
Heb jij niet soms dat je denkt aan je kleinkind. Mij zal het worst zijn als ik eerlijk benquote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:43 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dan wel iets anders verzinnen om over te vechten.
Ik denk dat het niet veel uitmaakt. Zwart/witquote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ze maken veelal gebruik en misbruik van geloof in negatieve zin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |