Ik zou willen, dat ik zo gezond was, dat ik er haast elke dag kon zijnquote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:44 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Heb jij niet soms dat je denkt aan je kleinkind. Mij zal het worst zijn als ik eerlijk ben
Geniet van alle kleine dingenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:47 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik zou willen, dat ik zo gezond was, dat ik er haast elke dag kon zijn![]()
Ik heb hem nu twee keer gezien irl, verder krijg ik veel wapps.Ik ben toch blij, mag dat? Ja dat mag.
Dat er zonder geloof ook een berg gezeik zou zijn, bedoel je?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet veel uitmaakt. Zwart/wit
Dank je, en de ouders zijn echt verstandig genoeg, gelukkig ook zonder mij er bij.quote:
Ik bedoel meer de toekomst qua leefbaarheid op deze aardequote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:47 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb hem nu twee keer gezien irl, verder krijg ik veel wapps.Ik ben toch blij, mag dat? Ja dat mag.
Idd, 100x per dag hier een berichtje dat je blij bent zou ook niet goed zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:47 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja absoluutquote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat er zonder geloof ook een berg gezeik zou zijn, bedoel je?
Jankende broekschijters zijn het.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:50 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dank je, en de ouders zijn echt verstandig genoeg, gelukkig ook zonder mij er bij.
Mwa, welke generatie heeft het niet moeilijk gehad?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik bedoel meer de toekomst qua leefbaarheid op deze aarde
Dat heb ik al jaren geleden gedaan, nu heeft dat verder weinig nut voor mij maar ook voor de aarde, helaas.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik bedoel meer de toekomst qua leefbaarheid op deze aarde
Dan gaan ze ondergronds.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat godsdiensten afschaffen een goed begin is
Ook van de grote. Zoals een asociaal gestapeld broodje hamburger. Zo eentje waar je onmogelijk een hap van kan nemen, zonder je kin onder de smurrie te laten glijden.quote:
Ah, je kent ze nietquote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:51 schreef Berend_Brokkenpap het volgende:
[..]
Jankende broekschijters zijn het.
Het is wel een feit dat de mensheid in nog geen honderd jaar alles naar de klote heeft geholpen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mwa, welke generatie heeft het niet moeilijk gehad?
Ja waaromquote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ook van de grote. Zoals een asociaal gestapeld broodje hamburger. Zo eentje waar je onmogelijk een hap van kan nemen, zonder je kin onder de smurrie te laten glijden.
Heb je ook de inwonersaantallen gezien over diezelfde periodequote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is wel een feit dat de mensheid in nog geen honderd jaar alles naar de klote heeft geholpen.
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ook van de grote. Zoals een asociaal gestapeld broodje hamburger. Zo eentje waar je onmogelijk een hap van kan nemen, zonder je kin onder de smurrie te laten glijden.
Op zich ook wel weer knap voor elkaar gekregen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is wel een feit dat de mensheid in nog geen honderd jaar alles naar de klote heeft geholpen.
Alle baby's janken liefst op onmogelijke tijdstippen en schijten aan de lopende band luiers vol.quote:
Nou ik denk dat ik dat wel kan raden.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 19:54 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Heb je ook de inwonersaantallen gezien over diezelfde periode
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |