Maar wel steeds verder van een paar warme vrouwenlippenquote:Op maandag 13 mei 2019 22:30 schreef UitStraling het volgende: [..] Voelt wel mannelijk en dicht bij de natuur.
quote:Op maandag 13 mei 2019 22:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar wel steeds verder van een paar warme vrouwenlippen
Vrouwen diggen baardjesquote:Op maandag 13 mei 2019 22:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar wel steeds verder van een paar warme vrouwenlippen
Niet als die baardjes op jullie ballen zittenquote:
Moet je daar ook scheren?quote:Op maandag 13 mei 2019 22:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet als die baardjes op jullie ballen zitten
Ja is wel lekkerderquote:
quote:Op maandag 13 mei 2019 22:37 schreef UitStraling het volgende:
Gaat me nog overkomen ja; Heeeeeey lekker ding, zin in seks met jou weet je dat, neem me nu, je maakt me echt kletsnat, pak me NU keihard jij leuke spannende man.
Eeeeuhm
Heeft een vrouw dit ooit tegen je gezegd?quote:Op maandag 13 mei 2019 22:37 schreef UitStraling het volgende:
Gaat me nog overkomen ja; Heeeeeey lekker ding, zin in seks met jou weet je dat, neem me nu, je maakt me echt kletsnat, pak me NU keihard jij leuke spannende man.
Eeeeuhm
Dat overkomt alleen onze zeebonk Nielsquote:Op maandag 13 mei 2019 22:37 schreef UitStraling het volgende:
Eeeeuhm
Dan moet je moslim daten.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet als die baardjes op jullie ballen zitten
Als ik ja vele malen zeg dan komt dit raar over zeker?quote:Op maandag 13 mei 2019 22:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heeft een vrouw dit ooit tegen je gezegd?
Laat maar weten wanneer je gaat slapenquote:Op maandag 13 mei 2019 22:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan je dit zo weer doen, dit lijkt aardig goed te werken
Dat hoeft niet per se, zolang je maar okselfris bentquote:
Hahahahaquote:
Beetje wel, maar we zijn niet anders gewend van jequote:Op maandag 13 mei 2019 22:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik ja vele malen zeg dan komt dit raar over zeker?
Ach ja het leven loopt zoals het loopt en het loopt voor iedereen anders.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Beetje wel, maar we zijn niet anders gewend van je
Haags zou er een Lucille Werner grapje van makenquote:Op maandag 13 mei 2019 22:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ach ja het leven loopt zoals het loopt en het loopt voor iedereen anders.
Tenzij je geen benen hebtquote:Op maandag 13 mei 2019 22:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ach ja het leven loopt zoals het loopt en het loopt voor iedereen anders.
quote:Op maandag 13 mei 2019 22:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
Haags zou er een Lucille Werner grapje van maken
Haags?quote:
Zeg, ben jij levensmoe of watquote:
Welkequote:Op maandag 13 mei 2019 22:46 schreef Chloroform het volgende:
Ik ga mn serie kijken en slapen, doei schatjes
@haags_kwartiertje die ventquote:
Ik lig er wel in maar slaap nog nietquote:Op maandag 13 mei 2019 22:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Laat maar weten wanneer je gaat slapen
Wel lekker, al in bed liggen.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik lig er wel in maar slaap nog niet
Wat doen we als ik wegdommel
Zo coulantquote:Op maandag 13 mei 2019 22:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel lekker, al in bed liggen.
Dan wens ik je de volgende keer een goede nacht
Wie?quote:
Sowquote:
Hij hakt houtjes voor in de winter en knuppelt zeehondjes voor de bontjas van mevrouw Drebin, ergens in de bossen van Canada, helaas heeft hij geen wifiquote:
Stop dan met posten, want anders fapt hij harderquote:Op maandag 13 mei 2019 23:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En waarom ook niet. Juist ook prettig toch als je weg dommelt, dan slaap je in ieder geval.
Ik denk niet dat ik zoveel impact heb op prof hoor.quote:Op maandag 13 mei 2019 23:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
Stop dan met posten, want anders fapt hij harder
Jawel, als je maar blank wit bentquote:Op maandag 13 mei 2019 23:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik zoveel impact heb op prof hoor.
Weet niet of het dan lekker gaat zijn, dat is toch de insteek.quote:Op maandag 13 mei 2019 23:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En waarom ook niet. Juist ook prettig toch als je weg dommelt, dan slaap je in ieder geval.
quote:Op maandag 13 mei 2019 23:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
Stop dan met posten, want anders fapt hij harder
Kan jij misschien even normaal doenquote:
Slaap zacht profquote:Op maandag 13 mei 2019 23:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Weet niet of het dan lekker gaat zijn, dat is toch de insteek.
Ik ga nu bye xx
Rustig maar, ik ga ook tussen de lappen.quote:Op maandag 13 mei 2019 23:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[..]
Kan jij misschien even normaal doen
ieder zijn ding, vind het onvoorstelbaar hoe jaren zorgvuldig opgebouwd zo te niet wordt gedaanquote:
Dan kijk je lekker niet.quote:Op maandag 13 mei 2019 23:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ieder zijn ding, vind het onvoorstelbaar hoe jaren zorgvuldig opgebouwd zo te niet wordt gedaan
beetje goedkope opmerkingquote:Op maandag 13 mei 2019 23:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dan kijk je lekker niet.
Hadden wel meer afleveringen mogen zijn, dat wel. Is nu een beetje van bam bam bam overal doorheen wat zonde is. Desalniettemin vette aflevering.
Lijkt me wel moeilijk om zoveel gedetailleerde verhaallijnen allemaal af te wikkelen in 1 seizoen dus op zich heb je wel gelijk, maar alsnog was de aflevering vet.quote:Op maandag 13 mei 2019 23:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
beetje goedkope opmerking
maar daarmee bevestig je het toch al
de afleveringen zijn oke, maar dat mag ook wel met zo'n verhaal/cast/budget.. Imo bij lange na niet zoals het was en dat is zondequote:Op maandag 13 mei 2019 23:54 schreef Myrr het volgende:
[..]
Lijkt me wel moeilijk om zoveel gedetailleerde verhaallijnen allemaal af te wikkelen in 1 seizoen dus op zich heb je wel gelijk, maar alsnog was de aflevering vet.
Niets is perfect. Geniet er gewoon van zolang het nog duurt.
bijna miljonair bijna dood bijna is niksquote:Op dinsdag 14 mei 2019 10:02 schreef UitStraling het volgende:
Mooie ochtend dit, stoeien met een resistance band, bijna oor van collega afgerukt en met uitsloven bijna een teelballetje kwijtgeraakt.
nee was wel misselijk, nog steeds beetjequote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moest je overgeven lief schattig meisje?
Muggen in mei?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 11:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee was wel misselijk, nog steeds beetje
slecht geslapen man, kutmuggen
Hallo collegakameraad.quote:
voel me echt zwak nuquote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
bedankt dat je mijn grap even afmaakt.
klinkt als iets dat ik nodig hebquote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja, dit is exclusief, kan je niet in de supermarkt krijgen
aightt, hoezo nietquote:Op dinsdag 14 mei 2019 12:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
Jawel, maar laatste seizoen nog niet begonnen
Goed gedaan meidquote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:48 schreef Myrr het volgende:
Boh. Ben na het ontbijt om 8 uur in coma geraakt en nu pas wakker.
Ja ben ook wel benieuwd.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Vandaag is de dag, ik ben benieuwd of het je gaat lukken
Opdonderen hier danquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:00 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja ben trots. Nee grapje heb stress loop erg achter met school.
Eerst even rustig mijn koffie drinken. Moet nog wakker worden.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Opdonderen hier dan
Niet dat ik je weg wil hebben maar heb gewoon het beste met je voor, doei
Ahahaha.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:02 schreef Zosk het volgende:
Ja die edit verandert de zaak weer helemaal, laat ook maar
Ik moet ook echt iets gaan doen waar ik al dagen tegenop zie en probeer uit te stellenquote:
Ja ik ook, volgende week de laatste gelukkigquote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:45 schreef Zosk het volgende:
Het is dat dit het laatste seizoen is anders had ik het opgegeven
Dan al?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja ik ook, volgende week de laatste gelukkig
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Komt niet echt over alsof je er veel vertrouwen in hebt, jammer weer Amarantha
Game of Thrones - Season 7 - IMDbquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waarom nu niet danquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik vond 7 eigenlijk al niet echt super, ging ook al te snel. Maar jaquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Game of Thrones - Season 7 - IMDb
Game of Thrones - Season 8 - IMDb
Die verschillen in ratings ook
Echt slecht dit
Minder dan de seizoenen daarvoor ja, maar echt veel beter dan dit.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik vond 7 eigenlijk al niet echt super, ging ook al te snel. Maar ja
Het is gewoon de schuld van Martingod. Heb wel zin in het nieuwe boek mocht dat ooit nog komenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Minder dan de seizoenen daarvoor ja, maar echt veel beter dan dit.
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:45 schreef Zosk het volgende:
Het is dat dit het laatste seizoen is anders had ik het opgegeven
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
waarom nu niet danquote:
heb wel zin in prequel, mits goed maar dat geldt voor alles in het levenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het is gewoon de schuld van Martingod. Heb wel zin in het nieuwe boek mocht dat ooit nog komen
Zo gaan die dingen he.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik moet ook echt iets gaan doen waar ik al dagen tegenop zie en probeer uit te stellen
Maar nu moet ik echt
Ik niet, ben er hierna klaar meequote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het is gewoon de schuld van Martingod. Heb wel zin in het nieuwe boek mocht dat ooit nog komen
Vind het heel leuk maar heb een diploma, kan gewoon werken. Het wordt me steeds meer duidelijk dat een kunst diploma niet echt veel toegevoegde waarde heeft wat inkomen betreft.quote:
Doe je het alleen om dat laatste of ook omdat het leuk is?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:24 schreef Myrr het volgende:
[..]
Vind het heel leuk maar heb een diploma, kan gewoon werken. Het wordt me steeds meer duidelijk dat een kunst diploma niet echt veel toegevoegde waarde heeft wat inkomen betreft.
Dit zag niemand aankomenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:24 schreef Myrr het volgende:
[..]
Vind het heel leuk maar heb een diploma, kan gewoon werken. Het wordt me steeds meer duidelijk dat een kunst diploma niet echt veel toegevoegde waarde heeft wat inkomen betreft.
ah, als je ook behoefte hebt om te werken dan is dat een beter plan jaquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:24 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik bedoelde zeker niet dat school beter isquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat is er beter aan school dan aan werken volgens jou
Wil samen slapen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dan ga je dat lekker doen in een extra pauze meid
uitkering?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik bedoelde zeker niet dat school beter is
Dat hoop ik nooit te hoeven ervaren.quote:
gelukkigquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat hoop ik nooit te hoeven ervaren.
Ik ga uiteraard wel gewoon werken en zelfs met zin naar mijn werk, ik zou echter liever financieel onafhankelijk zijn.
Rijke chick scoren.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat hoop ik nooit te hoeven ervaren.
Ik ga uiteraard wel gewoon werken en zelfs met zin naar mijn werk, ik zou echter liever financieel onafhankelijk zijn.
Wat wil je met zo'n goedlopend loempiavellenvouwersuitzendbureauquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:36 schreef Crack_ het volgende:
zosk is mega rijk hoor, heeft een vet dure auto
echt origineelquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:37 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Wat wil je met zo'n goedlopend loempiavellenvouwersuitzendbureau
Ben te moe.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ook niet maar wel benen en soms pauze
Ben jij een ex van mij?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:38 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
als een echt autistje uren naar kikkers gestaard
KIKKERS
Denk je dat dat luktquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:33 schreef Pensylvania het volgende:
Zork gaat Crono compleet anaal vernederen met zijn 7cm bloedworst
krijg je toch energie vanquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:39 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ben te moe.
Maar was net buiten, mooi idd.
Laten we niet overdrijvenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:36 schreef Crack_ het volgende:
zosk is mega rijk hoor, heeft een vet dure auto
quote:
nee even niet meerquote:
Oh, dat klinkt niet bestquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee even niet meermaar komt goed, moet wachten tot ze mn uren hebben op andere afdeling
weet niet, is wachten tot er iemand weggaatquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt niet best
Hoe lang kan dat duren? :s
Bescheidenheid siert de mens vriend.quote:
zo zijn die aziaten he, SCHIJNHEILIGquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bescheidenheid siert de mens vriend.
Zo dan.quote:
Oh, dat is mooi kut.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
weet niet, is wachten tot er iemand weggaatkan ook wel naar andere afdeling maar wil ik niet
kijk ook echt uit naar lange nagels en geen pleisters in mn gezicht en het niet meer op hoeven van zo'n kut petje waardoor je kaal lijkt![]()
mooi kutquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh, dat is mooi kut.
Dat laatste lijkt me idd een hele verademing
Ik ben idd vrij bescheidenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bescheidenheid siert de mens vriend.
Wajong? (lol)quote:
Oke ambtenaar.quote:
soort van als metquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja soort van als met zonder jas naar buiten maar toch anders
Nou de letters van de mooie term “wajo” zitten ook in het woord “wajong”.quote:
heb geen hamquote:
ik zie wat je zegt maar de grap is nog altijd ver te zoekenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou de letters van de mooie term “wajo” zitten ook in het woord “wajong”.
En nu is het gieren geblazen.
Heb net salade op lul.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:08 schreef UitStraling het volgende:
Pak anders gewoon eens een komkommer of zo, doe eens gek.
Wie?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:46 schreef Le_Professeur het volgende:
Waarom luisteren jullie zo goed naar crono
Jouw kaas? 😏quote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik hoop dat AV promoveert en dat hij uit vreugde kaas gaat eten
Vorige keer heb ik kaarsje voor Prof aangestoken en die hielp dus nu gaat hij aan voor McGrath.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik hoop dat AV promoveert en dat hij uit vreugde kaas gaat eten
Ik hoop dat hij faaltquote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vorige keer heb ik kaarsje voor Prof aangestoken en die hielp dus nu gaat hij aan voor McGrath.
Goed plan, je moet alles aangrijpen om het dragelijk te makenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
ben vergeten bier te halen tegen de zenuwen, dus misschien zo een wodkaatje pakken
Hoestie vandaag Prof?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Goed plan, je moet alles aangrijpen om het dragelijk te maken
Toch niet het laatste kaarsje, de belangrijkste wedstrijd moet nog komenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vorige keer heb ik kaarsje voor Prof aangestoken en die hielp dus nu gaat hij aan voor McGrath.
Dan steek ik een joekel aan.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Toch niet het laatste kaarsje, de belangrijkste wedstrijd moet nog komen
het was een algemene, ik ga niet elke post bedankenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn kleine kaarsje niet waarderen
Je wil natuurljk nog wat bewaren voor je favo foksterquote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi, ik loop vandaag over van liefde en goedertierenheid, anders had ik je wat verzonden.
Lijkt me sterk dat die online komt en dan ga ik of heel hard kwispelen en de handstand maken of ik ga in een hoekje zitten kwijlen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je wil natuurljk nog wat bewaren voor je favo fokster
Hij is gulziger als hij zich af moet reageren denk ik, maar goed eerst maar eens aan de kaas zien te krijgenquote:
Hoezo lijkt je dat sterk, is het xcachet?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat die online komt en dan ga ik of heel hard kwispelen en de handstand maken of ik ga in een hoekje zitten kwijlen.
Die ken ik niet eens joh.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoezo lijkt je dat sterk, is het xcachet?
Ben nu wel benieuwd naar je favoquote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:38 schreef UitStraling het volgende:
Moet toch minimaal wel lichaamssappen uitgewisseld hebben wil je op de favo lijst komen
Kan wel een reageerbuisje US opsturen?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:40 schreef Le_Professeur het volgende:
Volgens mij heb ik jouw sappen ook niet ervaren
Graag opheldering over deze quote.quote:Op maandag 13 mei 2019 18:28 schreef Chloroform het volgende: [..] Indirect heb je wel in zijn papje liggen roeren
Uhquote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan wel een reageerbuisje US opsturen?
Lekker alles potdichtquote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:00 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb een vlieg in huis en die heb ik nooit gvd, haat aan die beesten.
Okequote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan ik niet tegen, heb altijd alles open.
Hhaha kom nou zegquote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:11 schreef Cronometer het volgende:
Werd net weer legitimatie gevraagd. Geluksmomentje.
Kreeg je ook de "die zou ik wel hard oplaaien blik"?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:11 schreef Cronometer het volgende:
Werd net weer legitimatie gevraagd. Geluksmomentje.
Waarom is deze datum belangrijk?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:36 schreef UitStraling het volgende:
14-05-2019, dit gaat weer zo'n datum worden die nu heel even erg belangrijk is of lijkt en die ik over een paar jaar vergeet
Je hebt weinig fantasie Haags.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 18:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waarom is deze datum belangrijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |