Waarom nu niet danquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja ik ook, volgende week de laatste gelukkig
Ik vond 7 eigenlijk al niet echt super, ging ook al te snel. Maar jaquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Game of Thrones - Season 7 - IMDb
Game of Thrones - Season 8 - IMDb
Die verschillen in ratings ook
Echt slecht dit
Minder dan de seizoenen daarvoor ja, maar echt veel beter dan dit.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik vond 7 eigenlijk al niet echt super, ging ook al te snel. Maar ja
Het is gewoon de schuld van Martingod. Heb wel zin in het nieuwe boek mocht dat ooit nog komenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Minder dan de seizoenen daarvoor ja, maar echt veel beter dan dit.
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:45 schreef Zosk het volgende:
Het is dat dit het laatste seizoen is anders had ik het opgegeven
quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja ik ook, volgende week de laatste gelukkig
waarom nu niet danquote:
heb wel zin in prequel, mits goed maar dat geldt voor alles in het levenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het is gewoon de schuld van Martingod. Heb wel zin in het nieuwe boek mocht dat ooit nog komen
Zo gaan die dingen he.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik moet ook echt iets gaan doen waar ik al dagen tegenop zie en probeer uit te stellen
Maar nu moet ik echt
Ik niet, ben er hierna klaar meequote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het is gewoon de schuld van Martingod. Heb wel zin in het nieuwe boek mocht dat ooit nog komen
Vind het heel leuk maar heb een diploma, kan gewoon werken. Het wordt me steeds meer duidelijk dat een kunst diploma niet echt veel toegevoegde waarde heeft wat inkomen betreft.quote:
Doe je het alleen om dat laatste of ook omdat het leuk is?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:24 schreef Myrr het volgende:
[..]
Vind het heel leuk maar heb een diploma, kan gewoon werken. Het wordt me steeds meer duidelijk dat een kunst diploma niet echt veel toegevoegde waarde heeft wat inkomen betreft.
Dit zag niemand aankomenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:24 schreef Myrr het volgende:
[..]
Vind het heel leuk maar heb een diploma, kan gewoon werken. Het wordt me steeds meer duidelijk dat een kunst diploma niet echt veel toegevoegde waarde heeft wat inkomen betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |