Goed plan, je moet alles aangrijpen om het dragelijk te makenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
ben vergeten bier te halen tegen de zenuwen, dus misschien zo een wodkaatje pakken
Hoestie vandaag Prof?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Goed plan, je moet alles aangrijpen om het dragelijk te maken
Toch niet het laatste kaarsje, de belangrijkste wedstrijd moet nog komenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vorige keer heb ik kaarsje voor Prof aangestoken en die hielp dus nu gaat hij aan voor McGrath.
Dan steek ik een joekel aan.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Toch niet het laatste kaarsje, de belangrijkste wedstrijd moet nog komen
het was een algemene, ik ga niet elke post bedankenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn kleine kaarsje niet waarderen
Je wil natuurljk nog wat bewaren voor je favo foksterquote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi, ik loop vandaag over van liefde en goedertierenheid, anders had ik je wat verzonden.
Lijkt me sterk dat die online komt en dan ga ik of heel hard kwispelen en de handstand maken of ik ga in een hoekje zitten kwijlen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je wil natuurljk nog wat bewaren voor je favo fokster
Hij is gulziger als hij zich af moet reageren denk ik, maar goed eerst maar eens aan de kaas zien te krijgenquote:
Hoezo lijkt je dat sterk, is het xcachet?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat die online komt en dan ga ik of heel hard kwispelen en de handstand maken of ik ga in een hoekje zitten kwijlen.
Die ken ik niet eens joh.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoezo lijkt je dat sterk, is het xcachet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |