Oh, dat is mooi kut.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
weet niet, is wachten tot er iemand weggaatkan ook wel naar andere afdeling maar wil ik niet
kijk ook echt uit naar lange nagels en geen pleisters in mn gezicht en het niet meer op hoeven van zo'n kut petje waardoor je kaal lijkt![]()
mooi kutquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh, dat is mooi kut.
Dat laatste lijkt me idd een hele verademing
Ik ben idd vrij bescheidenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bescheidenheid siert de mens vriend.
Wajong? (lol)quote:
Oke ambtenaar.quote:
soort van als metquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja soort van als met zonder jas naar buiten maar toch anders
Nou de letters van de mooie term “wajo” zitten ook in het woord “wajong”.quote:
heb geen hamquote:
ik zie wat je zegt maar de grap is nog altijd ver te zoekenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou de letters van de mooie term “wajo” zitten ook in het woord “wajong”.
En nu is het gieren geblazen.
Heb net salade op lul.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 15:08 schreef UitStraling het volgende:
Pak anders gewoon eens een komkommer of zo, doe eens gek.
Wie?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:46 schreef Le_Professeur het volgende:
Waarom luisteren jullie zo goed naar crono
Jouw kaas? 😏quote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik hoop dat AV promoveert en dat hij uit vreugde kaas gaat eten
Vorige keer heb ik kaarsje voor Prof aangestoken en die hielp dus nu gaat hij aan voor McGrath.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 16:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik hoop dat AV promoveert en dat hij uit vreugde kaas gaat eten
Ik hoop dat hij faaltquote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vorige keer heb ik kaarsje voor Prof aangestoken en die hielp dus nu gaat hij aan voor McGrath.
Goed plan, je moet alles aangrijpen om het dragelijk te makenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
ben vergeten bier te halen tegen de zenuwen, dus misschien zo een wodkaatje pakken
Hoestie vandaag Prof?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Goed plan, je moet alles aangrijpen om het dragelijk te maken
Toch niet het laatste kaarsje, de belangrijkste wedstrijd moet nog komenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vorige keer heb ik kaarsje voor Prof aangestoken en die hielp dus nu gaat hij aan voor McGrath.
Dan steek ik een joekel aan.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Toch niet het laatste kaarsje, de belangrijkste wedstrijd moet nog komen
het was een algemene, ik ga niet elke post bedankenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn kleine kaarsje niet waarderen
Je wil natuurljk nog wat bewaren voor je favo foksterquote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi, ik loop vandaag over van liefde en goedertierenheid, anders had ik je wat verzonden.
Lijkt me sterk dat die online komt en dan ga ik of heel hard kwispelen en de handstand maken of ik ga in een hoekje zitten kwijlen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je wil natuurljk nog wat bewaren voor je favo fokster
Hij is gulziger als hij zich af moet reageren denk ik, maar goed eerst maar eens aan de kaas zien te krijgenquote:
Hoezo lijkt je dat sterk, is het xcachet?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat die online komt en dan ga ik of heel hard kwispelen en de handstand maken of ik ga in een hoekje zitten kwijlen.
Die ken ik niet eens joh.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoezo lijkt je dat sterk, is het xcachet?
Ben nu wel benieuwd naar je favoquote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:38 schreef UitStraling het volgende:
Moet toch minimaal wel lichaamssappen uitgewisseld hebben wil je op de favo lijst komen
Kan wel een reageerbuisje US opsturen?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 17:40 schreef Le_Professeur het volgende:
Volgens mij heb ik jouw sappen ook niet ervaren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |