ah, als je ook behoefte hebt om te werken dan is dat een beter plan jaquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:24 schreef Myrr het volgende:
[..]
Vind het heel leuk maar heb een diploma, kan gewoon werken. Het wordt me steeds meer duidelijk dat een kunst diploma niet echt veel toegevoegde waarde heeft wat inkomen betreft.
Ik bedoelde zeker niet dat school beter isquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat is er beter aan school dan aan werken volgens jou
Wil samen slapen.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dan ga je dat lekker doen in een extra pauze meid
uitkering?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik bedoelde zeker niet dat school beter is
Dat hoop ik nooit te hoeven ervaren.quote:
gelukkigquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat hoop ik nooit te hoeven ervaren.
Ik ga uiteraard wel gewoon werken en zelfs met zin naar mijn werk, ik zou echter liever financieel onafhankelijk zijn.
Rijke chick scoren.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat hoop ik nooit te hoeven ervaren.
Ik ga uiteraard wel gewoon werken en zelfs met zin naar mijn werk, ik zou echter liever financieel onafhankelijk zijn.
Wat wil je met zo'n goedlopend loempiavellenvouwersuitzendbureauquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:36 schreef Crack_ het volgende:
zosk is mega rijk hoor, heeft een vet dure auto
echt origineelquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:37 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Wat wil je met zo'n goedlopend loempiavellenvouwersuitzendbureau
Ben te moe.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ook niet maar wel benen en soms pauze
Ben jij een ex van mij?quote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:38 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
als een echt autistje uren naar kikkers gestaard
KIKKERS
Denk je dat dat luktquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:33 schreef Pensylvania het volgende:
Zork gaat Crono compleet anaal vernederen met zijn 7cm bloedworst
krijg je toch energie vanquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:39 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ben te moe.
Maar was net buiten, mooi idd.
Laten we niet overdrijvenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:36 schreef Crack_ het volgende:
zosk is mega rijk hoor, heeft een vet dure auto
quote:
nee even niet meerquote:
Oh, dat klinkt niet bestquote:Op dinsdag 14 mei 2019 14:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee even niet meermaar komt goed, moet wachten tot ze mn uren hebben op andere afdeling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |