Eens.quote:Op maandag 13 mei 2019 16:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Iemand moet een beetje positief blijven tussen al dat negatieve gejank hier
Oh ja cider ook prima.quote:Op maandag 13 mei 2019 16:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
Bier of Cola Rum, maar ik ben ook steeds meer een fan van cider.
You can do itquote:Op maandag 13 mei 2019 16:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
you can do it
in juni ga ik afstuderen OH MY GOD help
Ik denk dat ik niet de aangewezen persoon ben om daar bij te helpen sorryquote:Op maandag 13 mei 2019 16:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
you can do it
in juni ga ik afstuderen OH MY GOD help
Ja en niet zomaar eentjequote:Op maandag 13 mei 2019 16:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Lekker onder het genot van een spelleke voetbal zeker
ik vraag ook niet om hulp maar toch bedanktquote:Op maandag 13 mei 2019 16:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik denk dat ik niet de aangewezen persoon ben om daar bij te helpen sorry
Solliciteren.quote:Op maandag 13 mei 2019 16:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
afstuderen is al zekermaar meer spannend voor erna
Oh ik dacht dat help dat betekende haha my badquote:Op maandag 13 mei 2019 16:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vraag ook niet om hulp maar toch bedankt
Ik ook hoor.quote:Op maandag 13 mei 2019 16:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat help dat betekende haha my bad
ohkut dat zei ik he, shitquote:Op maandag 13 mei 2019 16:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat help dat betekende haha my bad
Wat dan freekquote:Op maandag 13 mei 2019 16:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]opties bedenken is t probleem niet hoor henk
Kan gebeuren dankjequote:Op maandag 13 mei 2019 16:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohkut dat zei ik he, shit
je hebt gelijk
ZIN IN ICE TEA MET SUIKERBROOD WAAROM MOET IK NOG ZO LANG WACHTENquote:
Je kan toch gewoon gaan, je bent de baas over je eigen levenquote:Op maandag 13 mei 2019 16:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ZIN IN ICE TEA MET SUIKERBROOD WAAROM MOET IK NOG ZO LANG WACHTEN
Nee ken ik nietquote:Op maandag 13 mei 2019 16:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waarom doe je zo hard to geheeheheeheettt
ken je die
lees je nooit waar prof en ik het over hebben?quote:Op maandag 13 mei 2019 16:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oef, wist niet dat ze het zo ver hadden geschopt
Sterkte
ja kan wel maar dan kom ik niet meer terug en gooi ik 1 uur en 20 minuten wegquote:Op maandag 13 mei 2019 16:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon gaan, je bent de baas over je eigen leven
Jawel maar valt niet altijd op zn plekquote:Op maandag 13 mei 2019 16:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
lees je nooit waar prof en ik het over hebben?
Oh ja dat moeten we niet hebbenquote:Op maandag 13 mei 2019 16:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja kan wel maar dan kom ik niet meer terug en gooi ik 1 uur en 20 minuten weg
ofzoiets
Bij een wedstrijdquote:Op maandag 13 mei 2019 16:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
Heb je gelezen waar ik zaterdag was dan?
Oh hehe, nicequote:Op maandag 13 mei 2019 16:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja het eerste deel van de halve finale
Okquote:Op maandag 13 mei 2019 16:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat snap je niet aan dingen spannend vinden
Nee.quote:Op maandag 13 mei 2019 16:52 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van deze schoenen
echt vies lelijkquote:Op maandag 13 mei 2019 16:52 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van deze schoenen
nee heb ze al besteld want vind ze zelf wel tof, niet op deze manier thoquote:
Lekker hoor, goed voor de tandenquote:Op maandag 13 mei 2019 16:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ben niet echt rauw, meer snoepjesachtig
Hopelijk word je nog een keer of 5 gedumpt dit jaar en ga je huilend nog 3 paar dansschoenen kopen.quote:Op maandag 13 mei 2019 17:05 schreef scrupuleus het volgende:
Kangert zelfde probleem, een zwabberend voorwiel @:HPLC
Ik houd je op de hoogte van mijn interessante leven.quote:Op maandag 13 mei 2019 17:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hopelijk word je nog een keer of 5 gedumpt dit jaar en ga je huilend nog 3 paar dansschoenen kopen.
zijn wel heel oubollig, hipstertjequote:Op maandag 13 mei 2019 16:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee heb ze al besteld want vind ze zelf wel tof, niet op deze manier tho
maar vroeg me af wat anderen ervan zouden vinden![]()
ben jij ook zo'n fan van Kangert?quote:Op maandag 13 mei 2019 17:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hopelijk word je nog een keer of 5 gedumpt dit jaar en ga je huilend nog 3 paar dansschoenen kopen.
oh oké, bewijs dat maar danquote:Op maandag 13 mei 2019 17:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
daarom is deze manier kut, ik draag ze leuk. Echt
Heb ze nog niet, misschien zijn ze wel lelijk. En durf geen outfit te posten want dat is vast hipsterquote:
Je kunt de veters aan elkaar knopen en dan de schoenen dragen als kettingquote:Op maandag 13 mei 2019 17:14 schreef Chloroform het volgende:
Hoe kun je lelijke schoenen leuk dragen
Dat maakt ze niet leukerquote:Op maandag 13 mei 2019 17:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je kunt de veters aan elkaar knopen en dan de schoenen dragen als ketting
als ketting ofzo?quote:Op maandag 13 mei 2019 17:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je kunt de veters aan elkaar knopen en dan de schoenen dragen als ketting
waarom ben je hier bang om als hipster gezien te worden, maar op straat niet?quote:Op maandag 13 mei 2019 17:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb ze nog niet, misschien zijn ze wel lelijk. En durf geen outfit te posten want dat is vast hipster
op straat schelden ze me niet uitquote:Op maandag 13 mei 2019 17:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
waarom ben je hier bang om als hipster gezien te worden, maar op straat niet?
Haha neequote:
Daar doen ze het achter je rug om wij zijn gewoon eerlijkquote:
quote:Op maandag 13 mei 2019 17:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Daar doen ze het achter je rug om wij zijn gewoon eerlijk
Haha is goed, waar is Hermanquote:
pijnquote:Op maandag 13 mei 2019 17:19 schreef McGrath het volgende:
[..]
doet het je pijn dat dat hier kan gebeuren?
Jammerquote:
jeetje oké, ik hoef gewoon niet met iedereen vriendjes te zijnquote:Op maandag 13 mei 2019 17:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
pijnnee
vind het gewoon een kuteigenschap als mensen onaardig willen doen en gevonden willen worden, hallo hoe vaak moet ik dit nog zeggen
ik ook niet maar dat is wat anders dan onaardig doen tochquote:Op maandag 13 mei 2019 17:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
jeetje oké, ik hoef gewoon niet met iedereen vriendjes te zijn
echt hèquote:Op maandag 13 mei 2019 17:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
jeetje oké, ik hoef gewoon niet met iedereen vriendjes te zijn
sommigen verdienen gewoon een correctie door hun gedragquote:Op maandag 13 mei 2019 17:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik ook niet maar dat is wat anders dan onaardig doen toch
Zwaar leven heeft die jongenquote:Op maandag 13 mei 2019 17:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
waarschijnlijk gewoon moe, dat is wel een bijwerking van overgewicht
Voorquote:Op maandag 13 mei 2019 17:23 schreef McGrath het volgende:
[..]
sommigen verdienen gewoon een correctie door hun gedrag
jawelquote:Op maandag 13 mei 2019 17:23 schreef McGrath het volgende:
[..]
sommigen verdienen gewoon een correctie door hun gedrag
gelukkig heb jij dat "probleem" dus ook gewoonquote:Op maandag 13 mei 2019 17:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jawel
en soms kun je gewoon niet aardig blijven
ja duh, ik mag zo veel mensen niet en vind mensen dom en blabla wat iedereen heeftquote:Op maandag 13 mei 2019 17:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
gelukkig heb jij dat "probleem" dus ook gewoon
Meestal dat laatste, werkt effectiefstequote:Op maandag 13 mei 2019 17:29 schreef Crack_ het volgende:
doen jullie eerder bot tegen mensen of ga je ze negeren?
Ik ga niet gemeen doen tegen mensen omdat ze zo nodig lelijke schoenen willen dragen, maar dat je een opmerking kan krijgen dat ze lelijk zijn nadat je vraagt wat iemand er van vindt is niet negatief maar eerlijkquote:Op maandag 13 mei 2019 17:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja duh, ik mag zo veel mensen niet en vind mensen dom en blabla wat iedereen heeft
maar heb niet de behoefte om negatief te doen tegen mensen gewoon omdat ze niet leven volgens mijn regels, vind het eerder zwak van mezelf dat ik mensen niet zo kunnen accepteren als ze niks kwaads doen
DIT IS MIJN FILOSOFIE
hier doe ik bot, lekker makkelijkquote:Op maandag 13 mei 2019 17:29 schreef Crack_ het volgende:
doen jullie eerder bot tegen mensen of ga je ze negeren?
ja eensquote:Op maandag 13 mei 2019 17:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik ga niet gemeen doen tegen mensen omdat ze zo nodig lelijke schoenen willen dragen, maar dat je een opmerking kan krijgen dat ze lelijk zijn nadat je vraagt wat iemand er van vindt is niet negatief maar eerlijk
Je had het hierover nadat ik zei dat ik ze hipster vond en dat jij het niet leuk vind om hier uitgescholden te worden, ze hipster noemen is dan gewoon eerlijk.quote:Op maandag 13 mei 2019 17:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja eens
oh als je dacht dat ik dit gemeen zou vinden, nee maneerlijkheid is beste
helemaal als je er om vraagt
dat was echt totaal ongerelateerd aan het woord hipsterquote:Op maandag 13 mei 2019 17:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
Je had het hierover nadat ik zei dat ik ze hipster vond en dat jij het niet leuk vind om hier uitgescholden te worden, ze hipster noemen is dan gewoon eerlijk.
Okquote:Op maandag 13 mei 2019 17:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trek je eens 2 keer woest af en probeer dit meteen daarna nog eens te zeggen?
als ie mijn loempia ook even probeertquote:Op maandag 13 mei 2019 17:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
daarom, denk dat mcgrathie het wel ok vindt
nog nooit van gehoord, vast heel bijzonderquote:Op maandag 13 mei 2019 17:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
iets beter gevuld, zou het misschien meer een satérol noemen
ze noemen het ook wel een tussenmaatjequote:Op maandag 13 mei 2019 17:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nog nooit van gehoord, vast heel exotisch
Waarschijnlijk ook vol met kaasquote:Op maandag 13 mei 2019 17:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nog nooit van gehoord, vast heel exotisch
tussenmaartjequote:Op maandag 13 mei 2019 17:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
ze noemen het ook wel een tussenmaatje
Vluchtstrookquote:Op maandag 13 mei 2019 18:16 schreef Zosk het volgende:
Bijna tijd om naar huis te gaan, helaas nog veel file
quote:
Denk dat jij wel meer hebt dan alleen Pfeifferquote:
dat swsquote:Op maandag 13 mei 2019 18:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Denk dat jij wel meer hebt dan alleen Pfeiffer
heb geen contact met tardisquote:
Heb je ook zo'n sticker met 'werkverkeer' op je achterruit?quote:
Indirect heb je wel in zijn papje liggen roerenquote:
quote:Op maandag 13 mei 2019 18:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Indirect heb je wel in zijn papje liggen roeren
Oooooh was die van tardisquote:Op maandag 13 mei 2019 18:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Indirect heb je wel in zijn papje liggen roeren
Correct. Soms 7 dagen.quote:Op maandag 13 mei 2019 18:34 schreef UitStraling het volgende:
Zaad blijft toch drie tot vijf dagen in de vagina vechten tegen de volgende die zijn kwakje erin dumpt?
Ja ze bouwen barricades en starten een minibeschavingquote:Op maandag 13 mei 2019 18:34 schreef UitStraling het volgende:
Zaad blijft toch drie tot vijf dagen in de vagina vechten tegen de volgende die zijn kwakje erin dumpt?
Bij mijn zaad geven ze zich vrij snel over denk ik zo.quote:Op maandag 13 mei 2019 18:34 schreef UitStraling het volgende:
Omdat jouw zaad besmet is met hiv?quote:Op maandag 13 mei 2019 18:35 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Bij mijn zaad geven ze zich vrij snel over denk ik zo.
Lijkt me best gezellig zo, beetje vagina BBQ, melkzuurwijntjes drinken en rondwiebelen op kutmuziek.quote:Op maandag 13 mei 2019 18:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja ze bouwen barricades en starten een minibeschaving
Dan zou andermans zaad niks te vrezen hoeven hebbenquote:
De les is over hoorquote:Op maandag 13 mei 2019 18:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan zou andermans zaad niks te vrezen hoeven hebben
Totdat de nieuwe buren komen en alles platwalsenquote:Op maandag 13 mei 2019 18:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt me best gezellig zo, beetje vagina BBQ, melkzuurwijntjes drinken en rondwiebelen op kutmuziek.
Kuisheidsgordeltje en doorfeesten tot in de kleine uurtjes.quote:Op maandag 13 mei 2019 18:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Totdat de nieuwe buren komen en alles platwalsen
Nu gaan we er te lang over doorquote:Op maandag 13 mei 2019 18:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kuisheidsgordeltje en doorfeesten tot in de kleine uurtjes.
Wat?quote:Op maandag 13 mei 2019 18:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt het maar getroffen met Michelle.
sow hallootjesquote:Op maandag 13 mei 2019 18:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zolang het maar hoog genoeg is zodat de klap fataal is
quote:Op maandag 13 mei 2019 18:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik laat het weten.quote:Op maandag 13 mei 2019 18:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
30 mei tot 3 juniquote:Op maandag 13 mei 2019 19:58 schreef Chloroform het volgende:
Ik moet 4 vrije dagen opmaken, wanneer zal ik die inzetten
Na Pinksteren natuurlijkquote:Op maandag 13 mei 2019 19:58 schreef Chloroform het volgende:
Nu.quote:Op maandag 13 mei 2019 19:58 schreef Chloroform het volgende:
Hmm ja weekje vakantie is wel lekker, maar vind t ook wel lekker om paar weken 3 dagen te werkenquote:
Dus eigenlijk weet je al wat je wilquote:Op maandag 13 mei 2019 20:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hmm ja weekje vakantie is wel lekker, maar vind t ook wel lekker om paar weken 3 dagen te werken
Nee weet niet wanneer ik ze moet inzetten tochquote:
Denk dat ik nog verrast ga worden als blijkt dat er gewoon 12cm in de broek hangtquote:Op maandag 13 mei 2019 20:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Is helaas maar een klein lachwekkend puntje
31 mei, 6-7 juniquote:Op maandag 13 mei 2019 20:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee weet niet wanneer ik ze moet inzetten toch
Ligt eraan wat je allemaal meerekent hahaquote:Op maandag 13 mei 2019 20:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk dat ik nog verrast ga worden als blijkt dat er gewoon 12cm in de broek hangt
🤔quote:Op maandag 13 mei 2019 20:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je allemaal meerekent haha
Geen dankquote:Op maandag 13 mei 2019 20:21 schreef Chloroform het volgende:
6 en 7 juni is wel goeie
Denk 27 en 28e ook
Zullen we dan naar Antwerpen gaanquote:Op maandag 13 mei 2019 20:21 schreef Chloroform het volgende:
6 en 7 juni is wel goeie
Denk 27 en 28e ook
Bedanktquote:
Wat doenquote:
Ja, weet niet wat me overkomtquote:
Oké wat heb je van me nodigquote:
Ik geloof in jequote:
Hehequote:
Het is toch iedere keer weer een soort negatieve verrassing als ik kijkquote:Op maandag 13 mei 2019 20:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben nu echt heel erg benieuwd geworden
Misschien is het anders als je er blanco instapt.quote:Op maandag 13 mei 2019 20:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Het is toch iedere keer weer een soort negatieve verrassing als ik kijk
Zal ik eens proberenquote:Op maandag 13 mei 2019 20:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Misschien is het anders als je er blanco instapt.
Said no one everquote:
Nee natuurlijk niet, is een hartstikke gevoelige jongenquote:Op maandag 13 mei 2019 20:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
Oh excuses, dacht dat je zosk zo moest benaderen
Lekker hoorquote:Op maandag 13 mei 2019 20:43 schreef Chloroform het volgende:
Oh nee, ik heb nog 5 dagen. 21 juni ook maar vrij nemen dan
Is dat 4 of 5?quote:
Soms wil ik ook ballen hebben zodat ik er beetje aan kan krabbenquote:
Spannendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |