Lekker hoor, goed voor de tandenquote:Op maandag 13 mei 2019 16:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ben niet echt rauw, meer snoepjesachtig
Hopelijk word je nog een keer of 5 gedumpt dit jaar en ga je huilend nog 3 paar dansschoenen kopen.quote:Op maandag 13 mei 2019 17:05 schreef scrupuleus het volgende:
Kangert zelfde probleem, een zwabberend voorwiel @:HPLC
Ik houd je op de hoogte van mijn interessante leven.quote:Op maandag 13 mei 2019 17:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hopelijk word je nog een keer of 5 gedumpt dit jaar en ga je huilend nog 3 paar dansschoenen kopen.
zijn wel heel oubollig, hipstertjequote:Op maandag 13 mei 2019 16:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee heb ze al besteld want vind ze zelf wel tof, niet op deze manier tho
maar vroeg me af wat anderen ervan zouden vinden![]()
ben jij ook zo'n fan van Kangert?quote:Op maandag 13 mei 2019 17:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hopelijk word je nog een keer of 5 gedumpt dit jaar en ga je huilend nog 3 paar dansschoenen kopen.
oh oké, bewijs dat maar danquote:Op maandag 13 mei 2019 17:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
daarom is deze manier kut, ik draag ze leuk. Echt
Heb ze nog niet, misschien zijn ze wel lelijk. En durf geen outfit te posten want dat is vast hipsterquote:
Je kunt de veters aan elkaar knopen en dan de schoenen dragen als kettingquote:Op maandag 13 mei 2019 17:14 schreef Chloroform het volgende:
Hoe kun je lelijke schoenen leuk dragen
Dat maakt ze niet leukerquote:Op maandag 13 mei 2019 17:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je kunt de veters aan elkaar knopen en dan de schoenen dragen als ketting
als ketting ofzo?quote:Op maandag 13 mei 2019 17:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je kunt de veters aan elkaar knopen en dan de schoenen dragen als ketting
waarom ben je hier bang om als hipster gezien te worden, maar op straat niet?quote:Op maandag 13 mei 2019 17:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb ze nog niet, misschien zijn ze wel lelijk. En durf geen outfit te posten want dat is vast hipster
op straat schelden ze me niet uitquote:Op maandag 13 mei 2019 17:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
waarom ben je hier bang om als hipster gezien te worden, maar op straat niet?
Haha neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |