Okquote:Op maandag 13 mei 2019 17:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trek je eens 2 keer woest af en probeer dit meteen daarna nog eens te zeggen?
als ie mijn loempia ook even probeertquote:Op maandag 13 mei 2019 17:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
daarom, denk dat mcgrathie het wel ok vindt
nog nooit van gehoord, vast heel bijzonderquote:Op maandag 13 mei 2019 17:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
iets beter gevuld, zou het misschien meer een satérol noemen
ze noemen het ook wel een tussenmaatjequote:Op maandag 13 mei 2019 17:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nog nooit van gehoord, vast heel exotisch
Waarschijnlijk ook vol met kaasquote:Op maandag 13 mei 2019 17:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nog nooit van gehoord, vast heel exotisch
tussenmaartjequote:Op maandag 13 mei 2019 17:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
ze noemen het ook wel een tussenmaatje
Vluchtstrookquote:Op maandag 13 mei 2019 18:16 schreef Zosk het volgende:
Bijna tijd om naar huis te gaan, helaas nog veel file
quote:
Denk dat jij wel meer hebt dan alleen Pfeifferquote:
dat swsquote:Op maandag 13 mei 2019 18:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Denk dat jij wel meer hebt dan alleen Pfeiffer
heb geen contact met tardisquote:
Heb je ook zo'n sticker met 'werkverkeer' op je achterruit?quote:
Indirect heb je wel in zijn papje liggen roerenquote:
quote:Op maandag 13 mei 2019 18:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Indirect heb je wel in zijn papje liggen roeren
Oooooh was die van tardisquote:Op maandag 13 mei 2019 18:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Indirect heb je wel in zijn papje liggen roeren
Correct. Soms 7 dagen.quote:Op maandag 13 mei 2019 18:34 schreef UitStraling het volgende:
Zaad blijft toch drie tot vijf dagen in de vagina vechten tegen de volgende die zijn kwakje erin dumpt?
Ja ze bouwen barricades en starten een minibeschavingquote:Op maandag 13 mei 2019 18:34 schreef UitStraling het volgende:
Zaad blijft toch drie tot vijf dagen in de vagina vechten tegen de volgende die zijn kwakje erin dumpt?
Bij mijn zaad geven ze zich vrij snel over denk ik zo.quote:Op maandag 13 mei 2019 18:34 schreef UitStraling het volgende:
Omdat jouw zaad besmet is met hiv?quote:Op maandag 13 mei 2019 18:35 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Bij mijn zaad geven ze zich vrij snel over denk ik zo.
Lijkt me best gezellig zo, beetje vagina BBQ, melkzuurwijntjes drinken en rondwiebelen op kutmuziek.quote:Op maandag 13 mei 2019 18:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja ze bouwen barricades en starten een minibeschaving
Dan zou andermans zaad niks te vrezen hoeven hebbenquote:
De les is over hoorquote:Op maandag 13 mei 2019 18:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan zou andermans zaad niks te vrezen hoeven hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |