ik ben een schijterd...durf bijna m'n eigen bier niet eens te proevenquote:
Het is in ieder geval nog niet gedetoneerd, dat is alvast iets.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik ben een schijterd...durf bijna m'n eigen bier niet eens te proeven
Het noodnummer onder speeddial en zo?quote:Op maandag 13 mei 2019 22:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het zit je wel hoog hè.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:08 schreef TillyB het volgende:
Ik vind ook gewoon dat je die overdreven strakgetrokken pupkes geen hoofdrollen moet geven.Moedig dat rare wangedrag niet aan!!!
dat is waar. Hoewel dat spectaculair zou zijn geweest.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is in ieder geval nog niet gedetoneerd, dat is alvast iets.
Schoonheid zegt ook niets.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:08 schreef TillyB het volgende:
Ik vind ook gewoon dat je die overdreven strakgetrokken pupkes geen hoofdrollen moet geven.Moedig dat rare wangedrag niet aan!!!
het is leuk om te doen vind ik. Wachten hoort erbij.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:08 schreef Ghostbuster het volgende:
Koop gewoon bierdat hipster gedoe weken wachten
Ja, alle ruiten in de Betuwe eruit.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat is waar. Hoewel dat spectaculair zou zijn geweest.
Nicole is wel een stapje verder dan een botoxjequote:Op maandag 13 mei 2019 22:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wil Tilly diep van binnen ook zo'n botoxbehandeling.
quote:Op maandag 13 mei 2019 22:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
hmmmm....quote:
quote:Op maandag 13 mei 2019 22:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het noodnummer onder speeddial en zo?
In dit geval dus wel want ze werd neergezet als schoonheid maar ben ik het niet mee eensquote:
Bloedje mooi, maar wel een mini Francaise 'avec des problemes'. Helemaal goed dusquote:Op maandag 13 mei 2019 22:09 schreef Lyza666 het volgende:
@:pullup die Isabelle lijkt me geen vrolijk typje eigenlijk. Zal wel bij de naam horen.
Een beetje vrede en liefde graag.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nicole is wel een stapje verder dan een botoxje
Ja, die is nu behoorlijk verspookt.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nicole is wel een stapje verder dan een botoxje
skeiterdquote:Op maandag 13 mei 2019 22:09 schreef Ghostbuster het volgende:
We hebben TIll getriggerd run run
[ afbeelding ]
Ook al verspookt intussen overigensquote:Op maandag 13 mei 2019 22:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Bloedje mooi, maar wel een mini Francaise 'avec des problemes'. Helemaal goed dus
quote:Op maandag 13 mei 2019 22:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[ afbeelding ]
Daar zat ik toevallig gister aan te denken. Ik heb geen vaste telefoon meer, enkel mijn mobiel. Maar bij nood is het best lastig om een noodnummer te draaien. Telefoon aan, beetje pech pakt die je vinger afdruk niet, moet je code intoetsen, dan contacten zoeken...dat duurt lang.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het noodnummer onder speeddial en zo?
quote:Op maandag 13 mei 2019 22:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[ afbeelding ]
SoS appquote:Op maandag 13 mei 2019 22:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
Daar zat ik toevallig gister aan te denken. Ik heb geen vaste telefoon meer, enkel mijn mobiel. Maar bij nood is het best lastig om een noodnummer te draaien. Telefoon aan, beetje pech pakt die je vinger afdruk niet, moet je code intoetsen, dan contacten zoeken...dat duurt lang.
Ik dacht dat er iets was waardoor het sneller kon maar kon het niet zo snel vinden,. Toch eens opzoeken of dat kan.
quote:Op maandag 13 mei 2019 22:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een beetje vrede en liefde graag.
Ik ging nooit meer naar buiten als dat mijn vriendin wasquote:
Die hufter weet zelfs dat ik niet kan rennen. Hoe haalt hij het in zijn hoofd om zo'n opmerking te plaatsen.quote:
Heeft je telefoon geen noodoproepfunctie? Daarvoor hoef je hem niet eens te unlocken met vingerafdruk.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:12 schreef Prisha het volgende:
[..]
Daar zat ik toevallig gister aan te denken. Ik heb geen vaste telefoon meer, enkel mijn mobiel. Maar bij nood is het best lastig om een noodnummer te draaien. Telefoon aan, beetje pech pakt die je vinger afdruk niet, moet je code intoetsen, dan contacten zoeken...dat duurt lang.
Ik dacht dat er iets was waardoor het sneller kon maar kon het niet zo snel vinden,. Toch eens opzoeken of dat kan.
hoe werkt dat?quote:
Maar Till, dat is heel normaal, men moet gewoon doen wat men wil doen, moet toch kunnen etc etcquote:Op maandag 13 mei 2019 22:08 schreef TillyB het volgende:
Je krijgt vanzelf wel weer lonka withdrawalsquote:Op maandag 13 mei 2019 22:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ging nooit meer naar buiten als dat mijn vriendin was
Teveel om op te noemen.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:12 schreef Voxs het volgende:
Cate Blanchett
Scarlet Johansson
Kristin Scott Thomas
Rachel Weisz
+ tig
Ghehequote:Op maandag 13 mei 2019 22:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
Maar Till, dat is heel normaal, men moet gewoon doen wat men wil doen, moet toch kunnen etc etc
*legt overtrokken de eigen woorden weer terug aan de voeten.
Druk je op een icoon en dan word iemand gebeld die je van te voren hebt ingevoerd met de locatie waar je bentquote:
Thuisbezorgenquote:Op maandag 13 mei 2019 22:14 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je krijgt vanzelf wel weer lonka withdrawals
ik kon het niet zo gauw vinden, maar ja, dat was iets wat ik s nachts ineens bedacht toen ik neit kon slapen.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Heeft je telefoon geen noodoproepfunctie? Daarvoor hoef je hem niet eens te unlocken met vingerafdruk.
Goede smaak. Je hebt er kijk op.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:12 schreef Voxs het volgende:
Cate Blanchett
Scarlet Johansson
Kristin Scott Thomas
Rachel Weisz
+ tig
ja maar dan moet je wel bij genoeg zijn om je phone te ontgrendelen om bij die app te kunnen.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Druk je op een icoon en dan word iemand gebeld die je van te voren hebt ingevoerd met de locatie waar je bent
Je woont in een rijtjes huisquote:Op maandag 13 mei 2019 22:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja maar dan moet je wel bij genoeg zijn om je phone te ontgrendelen om bij die app te kunnen.
Oogopslagen voornamelijk en iets wat *suddert*quote:
Als je de vingerafdrukoptie niet gebruikt krijg je linksonderin waar je de code in moet voeren 'noodgeval' staan.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik kon het niet zo gauw vinden, maar ja, dat was iets wat ik s nachts ineens bedacht toen ik neit kon slapen.
Zal eens zoeken of dat kan. Ik heb een iphone.
Zit vast ook op de iPhone. Gewoon even aanzetten zonder te unlocken met je vingerafdruk en dan rondkijken.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik kon het niet zo gauw vinden, maar ja, dat was iets wat ik s nachts ineens bedacht toen ik neit kon slapen.
Zal eens zoeken of dat kan. Ik heb een iphone.
Ik normaal ook niet, alleen als ik in de bomen hang. Voelde me ineens wat vreemd. Trok snel weg maar toen dacht ik er dus aan.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb nooit van die, als ik alleen ben en dit gebeurt dingenen als er 1 gevaarlijk is in huis ben ik het wel
Eend kwam met Romy Schneider uit de oude doos gingen wequote:
quote:Op maandag 13 mei 2019 22:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet, alleen als ik in de bomen hang. Voelde me ineens wat vreemd. Trok snel weg maar toen dacht ik er dus aan.
Ja maar het maakt ook niet uit als Nicole Kidman de privé persoon het doet, maar in die rol!! Iedereen schiet in een spasme als er een filler of botoxje wordt gebruikt, maar in die serie vallen ze allemaal in katzwijm over dat ze zooooooo mooooooooi is.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
Maar Till, dat is heel normaal, men moet gewoon doen wat men wil doen, moet toch kunnen etc etc
*legt overtrokken de eigen woorden weer terug aan de voeten.
bij audrey hepburn ,de moet je in mehl rollen dat je de feuchte stelle vindquote:Op maandag 13 mei 2019 22:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Eend kwam met Romy Schneider uit de oude doos gingen we
Geef mij maar weer de schuld.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Eend kwam met Romy Schneider uit de oude doos gingen we
Hallo ik ben al 38 jaar verliefd op haarquote:Op maandag 13 mei 2019 22:18 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja maar het maakt ook niet uit als Nicole Kidman de privé persoon het doet, maar in die rol!! Iedereen schiet in een spasme als er een filler of botoxje wordt gebruikt, maar in die serie vallen ze allemaal in katzwijm over dat ze zooooooo mooooooooi is.
quote:Op maandag 13 mei 2019 22:16 schreef Recce het volgende:
Zit vast ook op de iPhone. Gewoon even aanzetten zonder te unlocken met je vingerafdruk en dan rondkijken.
ik zie niets staan.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Als je de vingerafdrukoptie niet gebruikt krijg je linksonderin waar je de code in moet voeren 'noodgeval' staan.
Het is een masker gewordenquote:Op maandag 13 mei 2019 22:18 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja maar het maakt ook niet uit als Nicole Kidman de privé persoon het doet, maar in die rol!! Iedereen schiet in een spasme als er een filler of botoxje wordt gebruikt, maar in die serie vallen ze allemaal in katzwijm over dat ze zooooooo mooooooooi is.
Ja jij spoort sowieso nietquote:Op maandag 13 mei 2019 22:18 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hallo ik ben al 38 jaar verliefd op haar
Als ik ze moet snoeien. Ze zijn vrij hoog. Dan heb ik m'n phone bij me. Niet dat het veel zoden aan de dijk zet als je daar met een gebroken nek ligt. Beter niet aan denken.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Bomen hang, voor iedereen een boom of alleen uit jou perspectief?
Wat omschrijf je dat eeuhm, hmm, daar heb ik geen woord voor.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Oogopslagen voornamelijk en iets wat *suddert*
Wie wel hier behalve Mario?quote:
en als het al beweegt zie je allerlei rare rimpelsquote:Op maandag 13 mei 2019 22:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het is een masker gewordenNiets beweegt in haar gezicht!
PRECIES! Kijk als Marijke Helwegen dat doet, prima. Maar die wordt toch ook niet gecast als bloedmooie femme fatale.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het is een masker gewordenNiets beweegt in haar gezicht!
quote:Op maandag 13 mei 2019 22:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
bij audrey hepburn ,de moet je in mehl rollen dat je de feuchte stelle vind
quote:Op maandag 13 mei 2019 22:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
Als ik ze moet snoeien. Ze zijn vrij hoog. Dan heb ik m'n phone bij me. Niet dat het veel zoden aan de dijk zet als je daar met een gebroken nek ligt. Beter niet aan denken.
quote:Op maandag 13 mei 2019 22:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat omschrijf je dat eeuhm, hmm, daar heb ik geen woord voor.
Dat heb jij niet nodig.quote:
eentje die nog leeft?quote:
Ook mooi.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
In dat lijstje hoorde ook Michelle Pfeiffer natuurlijk.
volgens mij wel, ik zag laatst dat ik het nog niet had gedaan. Een nummer die ze kunnen bellen als er iets met je aan de hand is. Een familielid of zo.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:23 schreef Voxs het volgende:
Die noodoproepfunctie..moet je die zelf instellen? (klinkt logisch wel) Ik zie het altijd staan maar heb geen idee
ik weet het niet. Zit nu op alle knoppen te drukken maar zie niks. Twee keer op de home knop drukken geeft mijn camera die ineens aanspringt. Ook leuk.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:23 schreef Voxs het volgende:
Die noodoproepfunctie..moet je die zelf instellen? (klinkt logisch wel) Ik zie het altijd staan maar heb geen idee
Marijke heeft gruwelijk spijt.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
PRECIES! Kijk als Marijke Helwegen dat doet, prima. Maar die wordt toch ook niet gecast als bloedmooie femme fatale.
Oh je hebt Androidquote:Op maandag 13 mei 2019 22:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik weet het niet. Zit nu op alle knoppen te drukken maar zie niks. Twee keer op de home knop drukken geeft mijn camera die ineens aanspringt. Ook leuk.
Trustenquote:Op maandag 13 mei 2019 22:25 schreef Prisha het volgende:
Nah. Morgen even uitzoeken. Tijd om te slapen. Trusten alvast![]()
Vera Lynn.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
In dat lijstje hoorde ook Michelle Pfeiffer natuurlijk.
Trusten Prishquote:Op maandag 13 mei 2019 22:25 schreef Prisha het volgende:
Dan moet ik er eens induiken.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
volgens mij wel, ik zag laatst dat ik het nog niet had gedaan. Een nummer die ze kunnen bellen als er iets met je aan de hand is. Een familielid of zo.
Druk eens twee keer op de Homeknop met een vinger die je telefoon niet herkent.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik weet het niet. Zit nu op alle knoppen te drukken maar zie niks. Twee keer op de home knop drukken geeft mijn camera die ineens aanspringt. Ook leuk.
vergrendelen, voor je ontgrendelt, moet je het zien.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
Slaap lekker Prisha.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:25 schreef Prisha het volgende:
Voor mannen geldt hetzelfde btw, John Travolta in die serie over OJ Simpson wowwwwwwwwwwwwwwwww waarom waarom waarom.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
Marijke heeft gruwelijk spijt.
Zo wordt ze nog gezien, voorheen misschien. Nu niet meer.
hey dat werktquote:Op maandag 13 mei 2019 22:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Druk eens twee keer op de Homeknop met een vinger die je telefoon niet herkent.
Beetje te 'wholesome'quote:
Knorzequote:Op maandag 13 mei 2019 22:25 schreef Prisha het volgende:
Je bent de enige niet.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:25 schreef tonja het volgende:
Ik ben een vreselijke kluns met mijn mobiel. Buiten het feit dat ik 'm bijna nooit bij me heb, heb ik al problemen met inkomende gesprekken opnemen![]()
Een app om het makkelijker te maken, zou het voor mij alleen maar moeilijker maken
Trustenquote:Op maandag 13 mei 2019 22:25 schreef Prisha het volgende:
Slaap lekker.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:25 schreef Prisha het volgende:
Eeuwige jeugd, vooral angst geen rol meer te krijgen. Het is treurig.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:26 schreef TillyB het volgende:
[..]
Voor mannen geldt hetzelfde btw, John Travolta in die serie over OJ Simpson wowwwwwwwwwwwwwwwww waarom waarom waarom.
Slaap fijn!quote:Op maandag 13 mei 2019 22:25 schreef Prisha het volgende:
Oh dat is ook prima, Underworld is lekkerquote:Op maandag 13 mei 2019 22:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, jij bedoelde de film. Kate Beckinsale is ook prachtig.Maar ik zette de muziek op.
Ja en ze krijgen gewoon nog toprollen dus het loont nog ookquote:Op maandag 13 mei 2019 22:28 schreef Voxs het volgende:
[..]
Eeuwige jeugd, vooral angst geen rol meer te krijgen. Het is treurig.
Vertel dan tenminste ook welke film.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:27 schreef Five4Nine het volgende:
Een goede avond!
Ik heb weer een leuke film gezien maar deze was wel wat extravagant maar wel op een goede manier. Ik heb gelachen in ieder geval.
En ondertussen voelen ze hete adem van de nieuwe lichting acteurs in hun nek.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja en ze krijgen gewoon nog toprollen dus het loont nog ook
Travolta zag ik op zijn best in Pulp Fiction.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
De blauwe of de groene?quote:Op maandag 13 mei 2019 22:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, jij bedoelde de film. Kate Beckinsale is ook prachtig.Maar ik zette de muziek op.
quote:Op maandag 13 mei 2019 22:29 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Travolta zag ik op zijn best in Pulp Fiction.
Grease bedoel jequote:Op maandag 13 mei 2019 22:29 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Travolta zag ik op zijn best in Pulp Fiction.
quote:Op maandag 13 mei 2019 22:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
hey dat werkt. Maar dat is alleen mijn pink. De andere vingers kent ie. Ook niet handig.
Maar het is iets in elk geval. Thanks!
Kan ik gerust slapen nu
Terwijl een mooie doorleefde kop veel fotogenieker is.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
Leuke film maar niet zijn beste rol.quote:
Precies, net als Mickey Rourke.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:31 schreef pullup het volgende:
Travolta ziet er toch gewoon nog normaal uit
quote:Op maandag 13 mei 2019 22:31 schreef Voxs het volgende:
Beetje slapen zo. nu. Fijne avond/nacht mensjens
Trustenquote:Op maandag 13 mei 2019 22:31 schreef Voxs het volgende:
quote:
BEN JE GEK OFZO KIJK EVEN NAAR DIT STRAKKE DOCH SMELTENDE GEZICHTquote:Op maandag 13 mei 2019 22:31 schreef pullup het volgende:
Travolta ziet er toch gewoon nog normaal uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
Droom fijn!quote:Op maandag 13 mei 2019 22:31 schreef Voxs het volgende:
De twee beste albums van Underworld zijn een blauwe en een groene.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik luister nu het nieuwste album, dat ken ik nog niet echt.
quote:Op maandag 13 mei 2019 22:33 schreef TillyB het volgende:
[..]
BEN JE GEK OFZO KIJK EVEN NAAR DIT STRAKKE DOCH SMELTENDE GEZICHTDat is een rolletje, rareSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
Precies!quote:Op maandag 13 mei 2019 22:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Terwijl een mooie doorleefde kop veel fotogenieker is.
grote smurfquote:
quote:Op maandag 13 mei 2019 22:33 schreef TillyB het volgende:
[..]
BEN JE GEK OFZO KIJK EVEN NAAR DIT STRAKKE DOCH SMELTENDE GEZICHTIk herken hem nog wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 mei 2019 22:31 schreef Voxs het volgende:
Bij mannen wel ja.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Terwijl een mooie doorleefde kop veel fotogenieker is.
Ik google zijn recente foto's en daar is niets mis meequote:Op maandag 13 mei 2019 22:35 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hij heeft echt wel z'n halve hele kop laten verbouwen
Scott Pilgrim vs. the World (2010) - IMDbquote:Op maandag 13 mei 2019 22:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vertel dan tenminste ook welke film.
Oh, mijn CD's zijn kopieën en ik luister nu op Spotify. Welke albums bedoel je dan? "Second Toughest in the Infants" heeft niet echt een kleur, "Beaucoup Fish" is blauw en "Dubnobasswithmyheadman" is zwart/wit.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De twee beste albums van Underworld zijn een blauwe en een groene.
Ohh, nou ik wilde 'm eigenlijk niet meer posten, maar ik had 'm al staan en vergeten eruit te halen maar achquote:
Kind verwekt?quote:
Beaucoup Fish en Everything, Everything.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, mijn CD's zijn kopieën en ik luister nu op Spotify. Welke albums bedoel je dan? "Second Toughest in the Infants" heeft niet echt een kleur, "Beaucoup Fish" is blauw en "Dubnobasswithmyheadman" is zwart/wit.
Soul Asylum.quote:
En dat is?quote:
Ah, "Everything, Everything" is een live album, dus die nam ik niet mee. Die heb ik nooit geluisterd.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Beaucoup Fish en Everything, Everything.
quote:Op maandag 13 mei 2019 22:23 schreef Voxs het volgende:
Wat ben je nou voor fan!quote:Op maandag 13 mei 2019 22:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, "Everything, Everything" is een live album, dus die nam ik niet mee. Die heb ik nooit geluisterd.
Hij claimde ook de overwinningen van The Red Sox omdat die itt tot andere teams wel in het Witte Huis op bezoek waren geweest.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:39 schreef Recce het volgende:
Trump: Hungary's Viktor Obrán has done a "tremendous job."
Trump on authoritarian leader Viktor Orbán: "Probably like me, a little bit controversial, but that's OK."
Vogelscheuche gaf de vertaling mij.quote:
quote:Op maandag 13 mei 2019 22:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij claimde ook de overwinningen van The Red Sox omdat die itt tot andere teams wel in het Witte Huis op bezoek waren geweest.
de lied was de kleinstadtjongquote:Op maandag 13 mei 2019 22:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vogelscheuche gaf de vertaling mij.
Die is wel lekker hoor. Ik heb ook niet zoveel van hen, behalve die twee alleen A Hundred Days Off nog.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, "Everything, Everything" is een live album, dus die nam ik niet mee. Die heb ik nooit geluisterd.
Het wordt wel moeilijk zo.quote:
Ja, logisch toch!quote:Op maandag 13 mei 2019 22:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij claimde ook de overwinningen van The Red Sox omdat die itt tot andere teams wel in het Witte Huis op bezoek waren geweest.
Laatst ook weer een prachtige foto van een dames-basketballteam dat op bezoek was. De gezichten van die vrouwen, de sfeer zat er weer goed in.quote:
Ja, je hebt het alleen niet bevestigt.quote:
Beaucoup Fish heb ik wel goede herinneringen aan. Daar kon ik lekker mee relaxen 's ochtends met een kop koffie.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die is wel lekker hoor. Ik heb ook niet zoveel van hen, behalve die twee alleen A Hundred Days Off nog.
Die op links trekt het mooiste gezichtquote:Op maandag 13 mei 2019 22:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Laatst ook weer een prachtige foto van een dames-basketballteam dat op bezoek was. De gezichten van die vrouwen, de sfeer zat er weer goed in.
[ afbeelding ]
Ja, die begint lekker mellow.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Beaucoup Fish heb ik wel goede herinneringen aan. Daar kon ik lekker mee relaxen 's ochtends met een kop koffie.
Hij is ook heel blij met die telefoons.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Laatst ook weer een prachtige foto van een dames-basketballteam dat op bezoek was. De gezichten van die vrouwen, de sfeer zat er weer goed in.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 mei 2019 22:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die lange achteraan wacht op het moment om toe te slaan.quote:
Godsamme, zeg.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:48 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
We kennen je inmiddels zo goed dat je niet altijd dingen letterlijk hoeft te zeggen.
Zit jij Tilly te bashen?quote:
quote:Op maandag 13 mei 2019 22:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die lange achteraan wacht op het moment om toe te slaan.
Ook zij hadden trouwens weer fastfood te eten gekregen
Hoorde laatst ook al van een honkbal team, waarvan de helft niet eens gingquote:Op maandag 13 mei 2019 22:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die zullen dan wel alles verliezen vanaf nuquote:Op maandag 13 mei 2019 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoorde laatst ook al van een honkbal team, waarvan de helft niet eens ging
Ga je haar nu in plastic verpakken?quote:Op maandag 13 mei 2019 22:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Was noodzaak, want besmettingsgevaar.
Vind ik ook te grappig. Ze eten het ook zelf op, zijn vast niet gedwongen of zo.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:51 schreef Recce het volgende:
[..]Dat vind ik wel briljant. Donnie denkt bij sport direct aan een quarterpounder.
Wil je een linkse? Dan lig jezelf ook eens op je bank.quote:
Ik weet niet of het handig is eten te weigeren bij zo'n gelegenheid. Ik denk dat ze weinig keus hebben.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:55 schreef Marsani het volgende:
[..]
Vind ik ook te grappig. Ze eten het ook zelf op, zijn vast niet gedwongen of zo.
Ik kan wel wat geheimen voor je verzinnen, als je wil.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Nein! Straks weten jullie mijn diepste geheimen zonder dat ik ze vertel.
quote:Op maandag 13 mei 2019 22:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ga je haar nu in plastic verpakken?
dus je gaat er gevoegelijk van uit dat je mij aan kan?quote:Op maandag 13 mei 2019 22:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wil je een linkse? Dan lig jezelf ook eens op je bank.
Als je daar op bezoek gaat kun je beter brood van huis meenemen. Het schijnt wel even te duren voordat je de oval office in mag.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:55 schreef Marsani het volgende:
[..]
Vind ik ook te grappig. Ze eten het ook zelf op, zijn vast niet gedwongen of zo.
Dat lijkt me heel vervelend.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kan wel wat geheimen voor je verzinnen, als je wil.
Moeten we dan bijvoorbeeld denken aan een erotische droom over een fles gekookte lijnolie?quote:Op maandag 13 mei 2019 22:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Nein! Straks weten jullie mijn diepste geheimen zonder dat ik ze vertel.
Oh en ik volg nog steeds Bates motel.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wil je een linkse? Dan lig jezelf ook eens op je bank.
Nou ja, dan niet. Ik dacht dat ik je er een plezier mee zou doen.quote:Op maandag 13 mei 2019 23:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel vervelend.Ik ontken die geheimen dan, het zijn immers geheimen, terwijl ze niet echt zijn!
Jep voor 23% Mijn killerparkiet maakt de klus klaar.quote:Op maandag 13 mei 2019 23:00 schreef sacha het volgende:
[..]
dus je gaat er gevoegelijk van uit dat je mij aan kan?
Geen idee ... Waren de winnaars van vorig jaar.. er zat een Nederlander bij..quote:Op maandag 13 mei 2019 22:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Die zullen dan wel alles verliezen vanaf nu
Echt? Dat zou toch erg zijn.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik weet niet of het handig is eten te weigeren bij zo'n gelegenheid. Ik denk dat ze weinig keus hebben.
Ik heb geen idee eigenlijk. Ik kan me ook best voorstellen dat je niet zoveel eetlust hebt als je in het Witte Huis op bezoek bent met allerlei camera's om je heen.quote:
Het was aardig aangeboden natuurlijk.quote:Op maandag 13 mei 2019 23:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, dan niet. Ik dacht dat ik je er een plezier mee zou doen.
De aanwezigheid van Trump zou mij de eetlust wel ontnemen.quote:Op maandag 13 mei 2019 23:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb geen idee eigenlijk. Ik kan me ook best voorstellen dat je niet zoveel eetlust hebt als je in het Witte Huis op bezoek bent met allerlei camera's om je heen.
En dan ongegeneerd een quarterpounder naar binnen moeten werkenquote:Op maandag 13 mei 2019 23:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb geen idee eigenlijk. Ik kan me ook best voorstellen dat je niet zoveel eetlust hebt als je in het Witte Huis op bezoek bent met allerlei camera's om je heen.
Mij ontneemt het mij aan alles.quote:Op maandag 13 mei 2019 23:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De aanwezigheid van Trump zou mij de eetlust wel ontnemen.
Wanneer ga je vechten met sacha?quote:Op maandag 13 mei 2019 23:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mij ontneemt het mij aan alles.
Beetje jongleren met ze. Bassie is er niets bij.quote:Op maandag 13 mei 2019 23:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Vind Trump wel een grappig menneke. Hij speelt ook zo lief met de Chinezen.
Haha!quote:Op maandag 13 mei 2019 23:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou... Er is toch wel een kilootje of 20 Travolta bijgekomen zo te zien.
Vast niet met bloemen en chocola.quote:Op maandag 13 mei 2019 23:17 schreef Five4Nine het volgende:
Ik heb zin om een vrouw te verwennen.
Zomaar, no offence.
Die zijn sowieso al niet te kanen.quote:Op maandag 13 mei 2019 23:12 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
En dan ongegeneerd een quarterpounder naar binnen moeten werken
Hij kan zich hier toch wel eens aardig in verslikken.quote:Op maandag 13 mei 2019 23:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Beetje jongleren met ze. Bassie is er niets bij.
Ik wil ook weleens een ontbijtje op bed.quote:Op maandag 13 mei 2019 23:17 schreef Five4Nine het volgende:
Zomaar, no offence.
Ik keek wel eens 'You are fired'. Toen vond ik hem al een lul.quote:Op maandag 13 mei 2019 23:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Vind Trump wel een grappig menneke. Hij speelt ook zo lief met de Chinezen.
quote:Op maandag 13 mei 2019 23:17 schreef Five4Nine het volgende:
Zomaar, no offence.
Van Five4Nine?quote:Op maandag 13 mei 2019 23:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wil ook weleens een ontbijtje op bed.
Maar jij hebt een piemel in je broek. Anders had je die van mij gekregenquote:Op maandag 13 mei 2019 23:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja mooi eh?quote:Op maandag 13 mei 2019 23:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wie had gedacht dat ook die award van je in gevaar zou komen?
quote:Op maandag 13 mei 2019 23:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik faal ook in alles.quote:Op maandag 13 mei 2019 23:21 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Maar jij hebt een piemel in je broek. Anders had je die van mij gekregen
quote:Op maandag 13 mei 2019 23:22 schreef Lyza666 het volgende:
Wat een aanwinst weer. Ik ga slapen.
G'night allen
Trustenquote:Op maandag 13 mei 2019 23:22 schreef Lyza666 het volgende:
G'night allen
Besprenkel haar naakte lichaam met shoarmasaus en rol haar daarna door het gras. Zijn ze tot op heden dolenthousiast over! Ja, logisch, want zo iets verwachten ze niet zo snel.quote:Op maandag 13 mei 2019 23:17 schreef Five4Nine het volgende:
Zomaar, no offence.
Sweet dreams Lyza.quote:Op maandag 13 mei 2019 23:22 schreef Lyza666 het volgende:
G'night allen
quote:Op maandag 13 mei 2019 23:22 schreef Lyza666 het volgende:
G'night allen
Gelijk een Durum danquote:Op maandag 13 mei 2019 23:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Besprenkel haar naakte lichaam met shoarmasaus en rol haar daarna door het gras. Zijn ze tot op heden dolenthousiast over! Ja, logisch, want zo iets verwachten ze niet zo snel.
quote:Op maandag 13 mei 2019 23:20 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ik keek wel eens 'You are fired'. Toen vond ik hem al een lul.
Je moet eens weten.quote:
Toch niet die shoarmasaus uit de supermarkt? Afknapper wel.quote:Op maandag 13 mei 2019 23:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Besprenkel haar naakte lichaam met shoarmasaus en rol haar daarna door het gras. Zijn ze tot op heden dolenthousiast over! Ja, logisch, want zo iets verwachten ze niet zo snel.
Welterusten, Lyza.quote:Op maandag 13 mei 2019 23:22 schreef Lyza666 het volgende:
G'night allen
En toen werd je wakker weerquote:Op maandag 13 mei 2019 23:24 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Je moet eens weten.
Maar wel altijd op een goede manier. Ik ben gewoon echt dol op vrouwen. Op mijn manier. Daar bedoel ik mee dat ik niet iemand ben die zijn piemel erin steekt en daarna gedag zegt. Ik zeg ook gedag maar pas nadat zij gedag heeft gezegd op een goede manier
Ik faal in niets eerlijk gezegd,quote:
Ja die ene bitch van een vrouw, weet haar naam niet meer, heeft volgens mij nog voor hem gewerkt toen hij president was. Kan niet op de naam komen. Osama of zo?quote:Op maandag 13 mei 2019 23:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Toch was het wel vermakelijk om te zien.
Osama Lin Ladenquote:Op maandag 13 mei 2019 23:25 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja die ene bitch van een vrouw, weet haar naam niet meer, heeft volgens mij nog voor hem gewerkt toen hij president was. Kan niet op de naam komen. Osama of zo?
Je bedoelt dat ze je de deur uit moet zetten voordat je weer naar huis gaat?quote:Op maandag 13 mei 2019 23:24 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Je moet eens weten.
Maar wel altijd op een goede manier. Ik ben gewoon echt dol op vrouwen. Op mijn manier. Daar bedoel ik mee dat ik niet iemand ben die zijn piemel erin steekt en daarna gedag zegt. Ik zeg ook gedag maar pas nadat zij gedag heeft gezegd op een goede manier
Neuh! Dat ruiken ze direct. Altijd zelfgemaakte saus.quote:Op maandag 13 mei 2019 23:24 schreef Marsani het volgende:
[..]
Toch niet die shoarmasaus uit de supermarkt? Afknapper wel.
Oh, dat weet ik niet en heb ook niet alle afleveringen gezien.quote:Op maandag 13 mei 2019 23:25 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja die ene bitch van een vrouw, weet haar naam niet meer, heeft volgens mij nog voor hem gewerkt toen hij president was. Kan niet op de naam komen. Osama of zo?
Omarosa.quote:Op maandag 13 mei 2019 23:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Je bedoeld die ene die alle gesprekken opnam zeker?
Indrukwekkendquote:Op maandag 13 mei 2019 23:26 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Kerel! Nu moet ik echt even aanvallen.
Kom eens buiten![]()
Dat was de aanval..
Klopt. Die is bijna letterlijk het WH uitgegooid.quote:Op maandag 13 mei 2019 23:27 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja die! Heeft toch nog voor Trump gewerkt toen hij president was? En later is ze weg gegaan.
Neehe, jij weet ook niets. Als je het goed wil doen pak je ten eerste zelfgemaakte knoflooksaus. Dan een straaltje vanaf de kin naar beneden. Als ze niet dood gaan van de lucht heb je slechte knoflooksaus gemaakt.quote:Op maandag 13 mei 2019 23:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, daarmee tief je vanzelf binnen de kortste keren van je stoel. Trusten straks.quote:
Het is niet de bedoeling dat je vriendin doodgaat tijdens de seks ... dat weet je toch, hoop ik?quote:Op maandag 13 mei 2019 23:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neehe, jij weet ook niets. Als je het goed wil doen pak je ten eerste zelfgemaakte knoflooksaus. Dan een straaltje vanaf de kin naar beneden. Als ze niet dood gaan van de lucht heb je slechte knoflooksaus gemaakt.
Damn. Heb geen 37272 rollen transparant plastic staan hier.quote:Op maandag 13 mei 2019 23:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neehe, jij weet ook niets. Als je het goed wil doen pak je ten eerste zelfgemaakte knoflooksaus. Dan een straaltje vanaf de kin naar beneden. Als ze niet dood gaan van de lucht heb je slechte knoflooksaus gemaakt.
Geen anticonceptie nodig.quote:Op maandag 13 mei 2019 23:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat je vriendin doodgaat tijdens de seks ... dat weet je toch, hoop ik?
Nope wel een rol mega vuilniszakken waar ik niets mee kan. Maar ik ga naar mijn bed toe.quote:Op maandag 13 mei 2019 23:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Damn. Heb geen 37272 rollen transparant plastic staan hier.
Je bent een echte romanticusquote:Op maandag 13 mei 2019 23:34 schreef Five4Nine het volgende:
Ik neuk nu gewoon alles wat beweegt tussen de 18 (17) en 55 jaar![]()
Welnee, volgende keer lul je er weer over.quote:Daarmee ben ik nu klaar met dit onderwerp.
Het is dat je een man ben anders had ik die romanticus laten voelenquote:Op maandag 13 mei 2019 23:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je bent een echte romanticus
[..]
Welnee, volgende keer lul je er weer over.
Don't kill anyonequote:Op maandag 13 mei 2019 23:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nope wel een rol mega vuilniszakken waar ik niets mee kan. Maar ik ga naar mijn bed toe.
Ik denk dat ik dat als vrouw ook niet gewild zou hebben.quote:Op maandag 13 mei 2019 23:36 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Het is dat je een man ben anders had ik die romanticus laten voelen
Trusten, Sbe.quote:Op maandag 13 mei 2019 23:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nope wel een rol mega vuilniszakken waar ik niets mee kan. Maar ik ga naar mijn bed toe.
Daar ben ik bijna wel zeker van.quote:Op maandag 13 mei 2019 23:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat als vrouw ook niet gewild zou hebben.
Ik heb een deur van 15 jaar oud. zit een spleet in en gaat open en dicht als ik de balkondeur open zet.quote:Op maandag 13 mei 2019 23:34 schreef Five4Nine het volgende:
Ik neuk nu gewoon alles wat beweegt tussen de 18 (17) en 55 jaar![]()
Daarmee ben ik nu klaar met dit onderwerp.
Mits zij dat ook zelf wilt natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |