Zit jij Tilly te bashen?quote:
quote:Op maandag 13 mei 2019 22:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die lange achteraan wacht op het moment om toe te slaan.
Ook zij hadden trouwens weer fastfood te eten gekregen
Hoorde laatst ook al van een honkbal team, waarvan de helft niet eens gingquote:Op maandag 13 mei 2019 22:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Laatst ook weer een prachtige foto van een dames-basketballteam dat op bezoek was. De gezichten van die vrouwen, de sfeer zat er weer goed in.
[ afbeelding ]
Die zullen dan wel alles verliezen vanaf nuquote:Op maandag 13 mei 2019 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoorde laatst ook al van een honkbal team, waarvan de helft niet eens ging
Ga je haar nu in plastic verpakken?quote:Op maandag 13 mei 2019 22:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Was noodzaak, want besmettingsgevaar.
Vind ik ook te grappig. Ze eten het ook zelf op, zijn vast niet gedwongen of zo.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:51 schreef Recce het volgende:
[..]Dat vind ik wel briljant. Donnie denkt bij sport direct aan een quarterpounder.
Wil je een linkse? Dan lig jezelf ook eens op je bank.quote:
Ik weet niet of het handig is eten te weigeren bij zo'n gelegenheid. Ik denk dat ze weinig keus hebben.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:55 schreef Marsani het volgende:
[..]
Vind ik ook te grappig. Ze eten het ook zelf op, zijn vast niet gedwongen of zo.
Ik kan wel wat geheimen voor je verzinnen, als je wil.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Nein! Straks weten jullie mijn diepste geheimen zonder dat ik ze vertel.
quote:Op maandag 13 mei 2019 22:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ga je haar nu in plastic verpakken?
dus je gaat er gevoegelijk van uit dat je mij aan kan?quote:Op maandag 13 mei 2019 22:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wil je een linkse? Dan lig jezelf ook eens op je bank.
Als je daar op bezoek gaat kun je beter brood van huis meenemen. Het schijnt wel even te duren voordat je de oval office in mag.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:55 schreef Marsani het volgende:
[..]
Vind ik ook te grappig. Ze eten het ook zelf op, zijn vast niet gedwongen of zo.
Dat lijkt me heel vervelend.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kan wel wat geheimen voor je verzinnen, als je wil.
Moeten we dan bijvoorbeeld denken aan een erotische droom over een fles gekookte lijnolie?quote:Op maandag 13 mei 2019 22:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Nein! Straks weten jullie mijn diepste geheimen zonder dat ik ze vertel.
Oh en ik volg nog steeds Bates motel.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wil je een linkse? Dan lig jezelf ook eens op je bank.
Nou ja, dan niet. Ik dacht dat ik je er een plezier mee zou doen.quote:Op maandag 13 mei 2019 23:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel vervelend.Ik ontken die geheimen dan, het zijn immers geheimen, terwijl ze niet echt zijn!
Jep voor 23% Mijn killerparkiet maakt de klus klaar.quote:Op maandag 13 mei 2019 23:00 schreef sacha het volgende:
[..]
dus je gaat er gevoegelijk van uit dat je mij aan kan?
Geen idee ... Waren de winnaars van vorig jaar.. er zat een Nederlander bij..quote:Op maandag 13 mei 2019 22:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Die zullen dan wel alles verliezen vanaf nu
Echt? Dat zou toch erg zijn.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik weet niet of het handig is eten te weigeren bij zo'n gelegenheid. Ik denk dat ze weinig keus hebben.
Ik heb geen idee eigenlijk. Ik kan me ook best voorstellen dat je niet zoveel eetlust hebt als je in het Witte Huis op bezoek bent met allerlei camera's om je heen.quote:
Het was aardig aangeboden natuurlijk.quote:Op maandag 13 mei 2019 23:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, dan niet. Ik dacht dat ik je er een plezier mee zou doen.
De aanwezigheid van Trump zou mij de eetlust wel ontnemen.quote:Op maandag 13 mei 2019 23:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb geen idee eigenlijk. Ik kan me ook best voorstellen dat je niet zoveel eetlust hebt als je in het Witte Huis op bezoek bent met allerlei camera's om je heen.
En dan ongegeneerd een quarterpounder naar binnen moeten werkenquote:Op maandag 13 mei 2019 23:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb geen idee eigenlijk. Ik kan me ook best voorstellen dat je niet zoveel eetlust hebt als je in het Witte Huis op bezoek bent met allerlei camera's om je heen.
Mij ontneemt het mij aan alles.quote:Op maandag 13 mei 2019 23:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De aanwezigheid van Trump zou mij de eetlust wel ontnemen.
Wanneer ga je vechten met sacha?quote:Op maandag 13 mei 2019 23:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mij ontneemt het mij aan alles.
Beetje jongleren met ze. Bassie is er niets bij.quote:Op maandag 13 mei 2019 23:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Vind Trump wel een grappig menneke. Hij speelt ook zo lief met de Chinezen.
Haha!quote:Op maandag 13 mei 2019 23:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou... Er is toch wel een kilootje of 20 Travolta bijgekomen zo te zien.
Vast niet met bloemen en chocola.quote:Op maandag 13 mei 2019 23:17 schreef Five4Nine het volgende:
Ik heb zin om een vrouw te verwennen.
Zomaar, no offence.
Die zijn sowieso al niet te kanen.quote:Op maandag 13 mei 2019 23:12 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
En dan ongegeneerd een quarterpounder naar binnen moeten werken
Hij kan zich hier toch wel eens aardig in verslikken.quote:Op maandag 13 mei 2019 23:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Beetje jongleren met ze. Bassie is er niets bij.
Ik wil ook weleens een ontbijtje op bed.quote:Op maandag 13 mei 2019 23:17 schreef Five4Nine het volgende:
Zomaar, no offence.
Ik keek wel eens 'You are fired'. Toen vond ik hem al een lul.quote:Op maandag 13 mei 2019 23:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Vind Trump wel een grappig menneke. Hij speelt ook zo lief met de Chinezen.
quote:Op maandag 13 mei 2019 23:17 schreef Five4Nine het volgende:
Zomaar, no offence.
Van Five4Nine?quote:Op maandag 13 mei 2019 23:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wil ook weleens een ontbijtje op bed.
Maar jij hebt een piemel in je broek. Anders had je die van mij gekregenquote:Op maandag 13 mei 2019 23:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja mooi eh?quote:Op maandag 13 mei 2019 23:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wie had gedacht dat ook die award van je in gevaar zou komen?
quote:Op maandag 13 mei 2019 23:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik faal ook in alles.quote:Op maandag 13 mei 2019 23:21 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Maar jij hebt een piemel in je broek. Anders had je die van mij gekregen
quote:Op maandag 13 mei 2019 23:22 schreef Lyza666 het volgende:
Wat een aanwinst weer. Ik ga slapen.
G'night allen
Trustenquote:Op maandag 13 mei 2019 23:22 schreef Lyza666 het volgende:
G'night allen
Besprenkel haar naakte lichaam met shoarmasaus en rol haar daarna door het gras. Zijn ze tot op heden dolenthousiast over! Ja, logisch, want zo iets verwachten ze niet zo snel.quote:Op maandag 13 mei 2019 23:17 schreef Five4Nine het volgende:
Zomaar, no offence.
Sweet dreams Lyza.quote:Op maandag 13 mei 2019 23:22 schreef Lyza666 het volgende:
G'night allen
quote:Op maandag 13 mei 2019 23:22 schreef Lyza666 het volgende:
G'night allen
Gelijk een Durum danquote:Op maandag 13 mei 2019 23:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Besprenkel haar naakte lichaam met shoarmasaus en rol haar daarna door het gras. Zijn ze tot op heden dolenthousiast over! Ja, logisch, want zo iets verwachten ze niet zo snel.
quote:Op maandag 13 mei 2019 23:20 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ik keek wel eens 'You are fired'. Toen vond ik hem al een lul.
Je moet eens weten.quote:
Toch niet die shoarmasaus uit de supermarkt? Afknapper wel.quote:Op maandag 13 mei 2019 23:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Besprenkel haar naakte lichaam met shoarmasaus en rol haar daarna door het gras. Zijn ze tot op heden dolenthousiast over! Ja, logisch, want zo iets verwachten ze niet zo snel.
Welterusten, Lyza.quote:Op maandag 13 mei 2019 23:22 schreef Lyza666 het volgende:
G'night allen
En toen werd je wakker weerquote:Op maandag 13 mei 2019 23:24 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Je moet eens weten.
Maar wel altijd op een goede manier. Ik ben gewoon echt dol op vrouwen. Op mijn manier. Daar bedoel ik mee dat ik niet iemand ben die zijn piemel erin steekt en daarna gedag zegt. Ik zeg ook gedag maar pas nadat zij gedag heeft gezegd op een goede manier
Ik faal in niets eerlijk gezegd,quote:
Ja die ene bitch van een vrouw, weet haar naam niet meer, heeft volgens mij nog voor hem gewerkt toen hij president was. Kan niet op de naam komen. Osama of zo?quote:Op maandag 13 mei 2019 23:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Toch was het wel vermakelijk om te zien.
Osama Lin Ladenquote:Op maandag 13 mei 2019 23:25 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja die ene bitch van een vrouw, weet haar naam niet meer, heeft volgens mij nog voor hem gewerkt toen hij president was. Kan niet op de naam komen. Osama of zo?
Je bedoelt dat ze je de deur uit moet zetten voordat je weer naar huis gaat?quote:Op maandag 13 mei 2019 23:24 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Je moet eens weten.
Maar wel altijd op een goede manier. Ik ben gewoon echt dol op vrouwen. Op mijn manier. Daar bedoel ik mee dat ik niet iemand ben die zijn piemel erin steekt en daarna gedag zegt. Ik zeg ook gedag maar pas nadat zij gedag heeft gezegd op een goede manier
Neuh! Dat ruiken ze direct. Altijd zelfgemaakte saus.quote:Op maandag 13 mei 2019 23:24 schreef Marsani het volgende:
[..]
Toch niet die shoarmasaus uit de supermarkt? Afknapper wel.
Oh, dat weet ik niet en heb ook niet alle afleveringen gezien.quote:Op maandag 13 mei 2019 23:25 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja die ene bitch van een vrouw, weet haar naam niet meer, heeft volgens mij nog voor hem gewerkt toen hij president was. Kan niet op de naam komen. Osama of zo?
Omarosa.quote:Op maandag 13 mei 2019 23:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Je bedoeld die ene die alle gesprekken opnam zeker?
Indrukwekkendquote:Op maandag 13 mei 2019 23:26 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Kerel! Nu moet ik echt even aanvallen.
Kom eens buiten![]()
Dat was de aanval..
Klopt. Die is bijna letterlijk het WH uitgegooid.quote:Op maandag 13 mei 2019 23:27 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja die! Heeft toch nog voor Trump gewerkt toen hij president was? En later is ze weg gegaan.
Neehe, jij weet ook niets. Als je het goed wil doen pak je ten eerste zelfgemaakte knoflooksaus. Dan een straaltje vanaf de kin naar beneden. Als ze niet dood gaan van de lucht heb je slechte knoflooksaus gemaakt.quote:Op maandag 13 mei 2019 23:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, daarmee tief je vanzelf binnen de kortste keren van je stoel. Trusten straks.quote:
Het is niet de bedoeling dat je vriendin doodgaat tijdens de seks ... dat weet je toch, hoop ik?quote:Op maandag 13 mei 2019 23:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neehe, jij weet ook niets. Als je het goed wil doen pak je ten eerste zelfgemaakte knoflooksaus. Dan een straaltje vanaf de kin naar beneden. Als ze niet dood gaan van de lucht heb je slechte knoflooksaus gemaakt.
Damn. Heb geen 37272 rollen transparant plastic staan hier.quote:Op maandag 13 mei 2019 23:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neehe, jij weet ook niets. Als je het goed wil doen pak je ten eerste zelfgemaakte knoflooksaus. Dan een straaltje vanaf de kin naar beneden. Als ze niet dood gaan van de lucht heb je slechte knoflooksaus gemaakt.
Geen anticonceptie nodig.quote:Op maandag 13 mei 2019 23:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat je vriendin doodgaat tijdens de seks ... dat weet je toch, hoop ik?
Nope wel een rol mega vuilniszakken waar ik niets mee kan. Maar ik ga naar mijn bed toe.quote:Op maandag 13 mei 2019 23:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Damn. Heb geen 37272 rollen transparant plastic staan hier.
Je bent een echte romanticusquote:Op maandag 13 mei 2019 23:34 schreef Five4Nine het volgende:
Ik neuk nu gewoon alles wat beweegt tussen de 18 (17) en 55 jaar![]()
Welnee, volgende keer lul je er weer over.quote:Daarmee ben ik nu klaar met dit onderwerp.
Het is dat je een man ben anders had ik die romanticus laten voelenquote:Op maandag 13 mei 2019 23:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je bent een echte romanticus
[..]
Welnee, volgende keer lul je er weer over.
Don't kill anyonequote:Op maandag 13 mei 2019 23:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nope wel een rol mega vuilniszakken waar ik niets mee kan. Maar ik ga naar mijn bed toe.
Ik denk dat ik dat als vrouw ook niet gewild zou hebben.quote:Op maandag 13 mei 2019 23:36 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Het is dat je een man ben anders had ik die romanticus laten voelen
Trusten, Sbe.quote:Op maandag 13 mei 2019 23:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nope wel een rol mega vuilniszakken waar ik niets mee kan. Maar ik ga naar mijn bed toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |