ik ben een schijterd...durf bijna m'n eigen bier niet eens te proevenquote:
Het is in ieder geval nog niet gedetoneerd, dat is alvast iets.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik ben een schijterd...durf bijna m'n eigen bier niet eens te proeven
Het noodnummer onder speeddial en zo?quote:Op maandag 13 mei 2019 22:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het zit je wel hoog hè.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:08 schreef TillyB het volgende:
Ik vind ook gewoon dat je die overdreven strakgetrokken pupkes geen hoofdrollen moet geven.Moedig dat rare wangedrag niet aan!!!
dat is waar. Hoewel dat spectaculair zou zijn geweest.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is in ieder geval nog niet gedetoneerd, dat is alvast iets.
Schoonheid zegt ook niets.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:08 schreef TillyB het volgende:
Ik vind ook gewoon dat je die overdreven strakgetrokken pupkes geen hoofdrollen moet geven.Moedig dat rare wangedrag niet aan!!!
het is leuk om te doen vind ik. Wachten hoort erbij.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:08 schreef Ghostbuster het volgende:
Koop gewoon bierdat hipster gedoe weken wachten
Ja, alle ruiten in de Betuwe eruit.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat is waar. Hoewel dat spectaculair zou zijn geweest.
Nicole is wel een stapje verder dan een botoxjequote:Op maandag 13 mei 2019 22:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wil Tilly diep van binnen ook zo'n botoxbehandeling.
quote:Op maandag 13 mei 2019 22:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
hmmmm....quote:
quote:Op maandag 13 mei 2019 22:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het noodnummer onder speeddial en zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |