ik kon het niet zo gauw vinden, maar ja, dat was iets wat ik s nachts ineens bedacht toen ik neit kon slapen.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Heeft je telefoon geen noodoproepfunctie? Daarvoor hoef je hem niet eens te unlocken met vingerafdruk.
Goede smaak. Je hebt er kijk op.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:12 schreef Voxs het volgende:
Cate Blanchett
Scarlet Johansson
Kristin Scott Thomas
Rachel Weisz
+ tig
ja maar dan moet je wel bij genoeg zijn om je phone te ontgrendelen om bij die app te kunnen.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Druk je op een icoon en dan word iemand gebeld die je van te voren hebt ingevoerd met de locatie waar je bent
Je woont in een rijtjes huisquote:Op maandag 13 mei 2019 22:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja maar dan moet je wel bij genoeg zijn om je phone te ontgrendelen om bij die app te kunnen.
Oogopslagen voornamelijk en iets wat *suddert*quote:
Als je de vingerafdrukoptie niet gebruikt krijg je linksonderin waar je de code in moet voeren 'noodgeval' staan.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik kon het niet zo gauw vinden, maar ja, dat was iets wat ik s nachts ineens bedacht toen ik neit kon slapen.
Zal eens zoeken of dat kan. Ik heb een iphone.
Zit vast ook op de iPhone. Gewoon even aanzetten zonder te unlocken met je vingerafdruk en dan rondkijken.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik kon het niet zo gauw vinden, maar ja, dat was iets wat ik s nachts ineens bedacht toen ik neit kon slapen.
Zal eens zoeken of dat kan. Ik heb een iphone.
Ik normaal ook niet, alleen als ik in de bomen hang. Voelde me ineens wat vreemd. Trok snel weg maar toen dacht ik er dus aan.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb nooit van die, als ik alleen ben en dit gebeurt dingenen als er 1 gevaarlijk is in huis ben ik het wel
Eend kwam met Romy Schneider uit de oude doos gingen wequote:
quote:Op maandag 13 mei 2019 22:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet, alleen als ik in de bomen hang. Voelde me ineens wat vreemd. Trok snel weg maar toen dacht ik er dus aan.
Ja maar het maakt ook niet uit als Nicole Kidman de privé persoon het doet, maar in die rol!! Iedereen schiet in een spasme als er een filler of botoxje wordt gebruikt, maar in die serie vallen ze allemaal in katzwijm over dat ze zooooooo mooooooooi is.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
Maar Till, dat is heel normaal, men moet gewoon doen wat men wil doen, moet toch kunnen etc etc
*legt overtrokken de eigen woorden weer terug aan de voeten.
bij audrey hepburn ,de moet je in mehl rollen dat je de feuchte stelle vindquote:Op maandag 13 mei 2019 22:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Eend kwam met Romy Schneider uit de oude doos gingen we
Geef mij maar weer de schuld.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Eend kwam met Romy Schneider uit de oude doos gingen we
Hallo ik ben al 38 jaar verliefd op haarquote:Op maandag 13 mei 2019 22:18 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja maar het maakt ook niet uit als Nicole Kidman de privé persoon het doet, maar in die rol!! Iedereen schiet in een spasme als er een filler of botoxje wordt gebruikt, maar in die serie vallen ze allemaal in katzwijm over dat ze zooooooo mooooooooi is.
quote:Op maandag 13 mei 2019 22:16 schreef Recce het volgende:
Zit vast ook op de iPhone. Gewoon even aanzetten zonder te unlocken met je vingerafdruk en dan rondkijken.
ik zie niets staan.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Als je de vingerafdrukoptie niet gebruikt krijg je linksonderin waar je de code in moet voeren 'noodgeval' staan.
Het is een masker gewordenquote:Op maandag 13 mei 2019 22:18 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja maar het maakt ook niet uit als Nicole Kidman de privé persoon het doet, maar in die rol!! Iedereen schiet in een spasme als er een filler of botoxje wordt gebruikt, maar in die serie vallen ze allemaal in katzwijm over dat ze zooooooo mooooooooi is.
Ja jij spoort sowieso nietquote:Op maandag 13 mei 2019 22:18 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hallo ik ben al 38 jaar verliefd op haar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |