Als ik ze moet snoeien. Ze zijn vrij hoog. Dan heb ik m'n phone bij me. Niet dat het veel zoden aan de dijk zet als je daar met een gebroken nek ligt. Beter niet aan denken.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Bomen hang, voor iedereen een boom of alleen uit jou perspectief?
Wat omschrijf je dat eeuhm, hmm, daar heb ik geen woord voor.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Oogopslagen voornamelijk en iets wat *suddert*
Wie wel hier behalve Mario?quote:
en als het al beweegt zie je allerlei rare rimpelsquote:Op maandag 13 mei 2019 22:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het is een masker gewordenNiets beweegt in haar gezicht!
PRECIES! Kijk als Marijke Helwegen dat doet, prima. Maar die wordt toch ook niet gecast als bloedmooie femme fatale.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het is een masker gewordenNiets beweegt in haar gezicht!
quote:Op maandag 13 mei 2019 22:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
bij audrey hepburn ,de moet je in mehl rollen dat je de feuchte stelle vind
quote:Op maandag 13 mei 2019 22:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
Als ik ze moet snoeien. Ze zijn vrij hoog. Dan heb ik m'n phone bij me. Niet dat het veel zoden aan de dijk zet als je daar met een gebroken nek ligt. Beter niet aan denken.
quote:Op maandag 13 mei 2019 22:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat omschrijf je dat eeuhm, hmm, daar heb ik geen woord voor.
Dat heb jij niet nodig.quote:
eentje die nog leeft?quote:
Ook mooi.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
In dat lijstje hoorde ook Michelle Pfeiffer natuurlijk.
volgens mij wel, ik zag laatst dat ik het nog niet had gedaan. Een nummer die ze kunnen bellen als er iets met je aan de hand is. Een familielid of zo.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:23 schreef Voxs het volgende:
Die noodoproepfunctie..moet je die zelf instellen? (klinkt logisch wel) Ik zie het altijd staan maar heb geen idee
ik weet het niet. Zit nu op alle knoppen te drukken maar zie niks. Twee keer op de home knop drukken geeft mijn camera die ineens aanspringt. Ook leuk.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:23 schreef Voxs het volgende:
Die noodoproepfunctie..moet je die zelf instellen? (klinkt logisch wel) Ik zie het altijd staan maar heb geen idee
Marijke heeft gruwelijk spijt.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
PRECIES! Kijk als Marijke Helwegen dat doet, prima. Maar die wordt toch ook niet gecast als bloedmooie femme fatale.
Oh je hebt Androidquote:Op maandag 13 mei 2019 22:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik weet het niet. Zit nu op alle knoppen te drukken maar zie niks. Twee keer op de home knop drukken geeft mijn camera die ineens aanspringt. Ook leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |