de blitsquote:Op maandag 13 mei 2019 20:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ afbeelding ]
Brommertje van Johan
De tyfoon
Echte Molukkers zijn voor Ajaxquote:Op maandag 13 mei 2019 20:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook wat neefjes en nichtjes erbij
Molukkers gonna moluk
Uit dat kankerlicht, ja toch?quote:Op maandag 13 mei 2019 20:46 schreef BobW het volgende:
Lekker half uur over Feyenoord praten, totaal niet rullevant.
Tijd voor een treinkaping.quote:Op maandag 13 mei 2019 20:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook wat neefjes en nichtjes erbij
Molukkers gonna moluk
Ajax is besproken in 30 seconden.quote:Op maandag 13 mei 2019 20:46 schreef BobW het volgende:
Lekker half uur over Feyenoord praten, totaal niet rullevant.
De uitschakeling is vrijdag al besproken.quote:Op maandag 13 mei 2019 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax is besproken in 30 seconden.
Schandalig!!!
Gaat zo lastig in een treinquote:Op maandag 13 mei 2019 20:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, Molukkers rennen niet zo snel weg.
Toen heb ik geskipt.quote:Op maandag 13 mei 2019 20:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
De uitschakeling is vrijdag al besproken.
Die kan er niet veel van, gewoon vrij laten.quote:Op maandag 13 mei 2019 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen heb ik geskipt.
Ik heb een Lucas Moura-trauma.
Die verprutste dit weekend weer flink wat kansen.quote:Op maandag 13 mei 2019 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen heb ik geskipt.
Hoezo, die scoort toch nooit?quote:Op maandag 13 mei 2019 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen heb ik geskipt.
Samequote:Op maandag 13 mei 2019 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen heb ik geskipt.
@PeterBeensequote:Op maandag 13 mei 2019 20:52 schreef 3rr0r het volgende:
maagverkleining is voor mietjes zonder discipline
In de shoarmatent?quote:Op maandag 13 mei 2019 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ziyech werkte twee jaar geleden ook al zo hard, Johan.
Dirk Kuijt werkte ook altijd hard.quote:Op maandag 13 mei 2019 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ziyech werkte twee jaar geleden ook al zo hard, Johan.
Tutututututquote:Op maandag 13 mei 2019 20:55 schreef GGMM het volgende:
Dit is het moment dat er debielen 'oh oh oh' gaan posten.
Nog gefeliciteerd jongenquote:Op maandag 13 mei 2019 20:55 schreef GGMM het volgende:
Dit is het moment dat er debielen 'oh oh oh' gaan posten.
Leedvermaak is het beste vermaak schijnt.quote:Op maandag 13 mei 2019 20:55 schreef Coco. het volgende:
Een aantal users juichte hier ook toen Ajax verloor.
Weet ik echt pas net dankzij shazamquote:
die klootzak die voor ado isquote:Op maandag 13 mei 2019 20:55 schreef Coco. het volgende:
Ik heb niks meer over PSV gezegdquote:Op maandag 13 mei 2019 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leedvermaak is het beste vermaak schijnt.
@GGMM @onlogischquote:Op maandag 13 mei 2019 20:55 schreef Coco. het volgende:
Feyenoord werd meer uitgelachen dan PSV afgelopen weekend.quote:
Gras is groenquote:Op maandag 13 mei 2019 20:57 schreef Coco. het volgende:
[..]
Feyenoord werd meer uitgelachen dan PSV afgelopen weekend.
Matig, matig.quote:Op maandag 13 mei 2019 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit was mij natuurlijk weer niet opgevallen.
Maar zo gaat het wel aflopenquote:Op maandag 13 mei 2019 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Iedereen die kan voetballen meteen wegpraten
quote:Op maandag 13 mei 2019 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit was mij natuurlijk weer niet opgevallen.
Wat is er negatief aan ? Zo loopt het bij iedere club die ver komt uit een mindere competitie af .quote:
Ja uiteindelijk gaat iedereen weg, maar het is een verschil of er 7 in één zomer weggaan of eerst drie en dan het jaar erop weer 4quote:Op maandag 13 mei 2019 21:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat is er negatief aan ? Zo loopt het bij iedere club die ver komt uit een mindere competitie af .
Ik moet zeggen dat hij de laatste tijd wel mokergoed is hoor.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:01 schreef Caland het volgende:
Gaan we nu opeens doen alsof Donny van de Block het in de absolute top zou gaan redden?
Heeft echt ongekend grote stappen gemaakt in 2019quote:Op maandag 13 mei 2019 21:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat hij de laatste tijd wel mokergoed is hoor.
Eens.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat hij de laatste tijd wel mokergoed is hoor.
Denk dat de mindere mee-voetballers overblijven . Schone , Veltman etc , de grote jongens zie ik allemaal wel gaan omdat ze verder niks meer te winnen hebben hier.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk gaat iedereen weg, maar het is een verschil of er 7 in één zomer weggaan of eerst drie en dan het jaar erop weer 4
De Ligt, de Jong en Ziyech gaan wel weg ja.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Denk dat de mindere mee-voetballers overblijven . Schone , Veltman etc , de grote jongens zie ik allemaal wel gaan omdat ze verder niks meer te winnen hebben hier.
Maar die blijven ook niet denk ik na z'on jaar. Die willen echt niet meer in een mindere ploeg weer naar fucking VVV of Emmen ofzo lolquote:Op maandag 13 mei 2019 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Ligt, de Jong en Ziyech gaan wel weg ja.
Als het daarbij blijft is het alsnog niet echt op te vangen, maar v/d Beek en Neres mogen nog wel blijven.
Emmengodenquote:Op maandag 13 mei 2019 21:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar die blijven ook niet denk ik na z'on jaar. Die willen echt niet meer in een mindere ploeg weer naar fucking VVV of Emmen ofzo lol
We gaan het zienquote:Op maandag 13 mei 2019 21:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar die blijven ook niet denk ik na z'on jaar. Die willen echt niet meer in een mindere ploeg weer naar fucking VVV of Emmen ofzo lol
Onana wil je niet houden.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We gaan het zienOnana en Tagliafico gingen er blijkbaar ook nog een jaar mee akkoord.
Eensquote:Op maandag 13 mei 2019 21:07 schreef GGMM het volgende:
Van Bommel heeft het qua punten echt uitstekend gedaan ja.
Maar wat een kutvoetbal de 2e seizoenshelft.
Ajax gaat niet veel betere keepers krijgen.quote:
Dat circusmoment zorgde wel (onder andere) voor uitschakelingquote:Op maandag 13 mei 2019 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax gaat niet veel betere keepers krijgen.
Af en toe een circusmoment moet je dan accepteren.
Dat was meer een fout van Schöne.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:08 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dat circusmoment zorgde wel (onder andere) voor uitschakeling
Lange naam wel.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:08 schreef GGMM het volgende:
Nick "Hier weten ze wat het is om prijzen te winnen, en dat hoeft hier niet altijd met mooi voetbal" Viergever
Eerder bizar dat ze zo onverslaanbaar leken in de eerste seizoenshelft.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:07 schreef GGMM het volgende:
Van Bommel heeft het qua punten echt uitstekend gedaan ja.
Maar wat een kutvoetbal de 2e seizoenshelft.
Je bedoelt tijd rekken?quote:Op maandag 13 mei 2019 21:08 schreef Coco. het volgende:
[..]
Mwa mwa mwaquote:Op maandag 13 mei 2019 21:08 schreef Coco. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 mei 2019 21:09 schreef Mortaxx het volgende:
Is er een mogelijkheid om dit via een stream te kijken?
Ook bizar dat Feyenoord maar 2 goede wedstrijden heeft gespeeld dit seizoen.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerder bizar dat ze zo onverslaanbaar leken in de eerste seizoenshelft.
Toen kwamen ze ook een paar keer goed weg, werden helemaal weggespeeld door PEC Zwolle.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Tja, maar idd wat JR zegt, waar ga je betere keepers vinden.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa mwa mwa
Hij had beter moeten communiceren denk ik naar Schone, maar een circusmoment..
Het was een beetje knullig
Ja, of dat.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Eensquote:Op maandag 13 mei 2019 21:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ook bizar dat Feyenoord maar 2 goede wedstrijden heeft gespeeld dit seizoen.
Kjell Scherpen de nieuwe Vd Sarquote:Op maandag 13 mei 2019 21:10 schreef Coco. het volgende:
[..]
Tja, maar idd wat JR zegt, waar ga je betere keepers vinden.
Nou, in ieder geval niet in Afrika.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:10 schreef Coco. het volgende:
[..]
Tja, maar idd wat JR zegt, waar ga je betere keepers vinden.
bommelongemakkelijk.gifquote:Op maandag 13 mei 2019 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, of dat.
Als je De Jong op 10 zet lijk je er weinig van te snappen
Dat verstond ik ook.quote:
Tijd voor Haxball.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:13 schreef Coco. het volgende:
Wat een depri sfeer zo zeg, tijd voor wat leuks.
https://www.telegraaf.nl/(...)er-bang-voor-de-doodquote:
JOHAN JOHAN JOHAN!!!twitter:Derksen_Gelul twitterde op maandag 13-05-2019 om 18:11:54We mogen toch aannemen dat deze "dierenactivisten" die in #Boxtel een varkensstal zijn binnengedrongen met zelfde overtuiging door #OvJ vervolgt worden, voor huisvredebreuk en het in gevaar brengen van dieren als de volksgezondheid, als ze destijds de blokkeerfriesen vervolgde!! reageer retweet
Het zou ook wat zijn als boston 4 prijzen pakt. Ze hebben al SB en world series, straks stanley cupquote:
thanks voor de kickquote:Op maandag 13 mei 2019 21:14 schreef Coco. het volgende:
HAXBALL IN DE RECLAME!!!
https://www.haxball.com/play?c=XCn-UazAI3w
HAXBALL IN DE RECLAME!!!
HAXBALL IN DE RECLAME!!!
Dan gaan er weer huizen random in de fik . Ook wel naar .quote:Op maandag 13 mei 2019 21:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het zou ook wat zijn als boston 4 prijzen pakt. Ze hebben al SB en world series, straks stanley cup
Maar ik denk dat boston kyrie wegpest. Hondenquote:Op maandag 13 mei 2019 21:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan gaan er weer huizen random in de fik . Ook wel naar .
Toronto godenquote:Op maandag 13 mei 2019 21:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan gaan er weer huizen random in de fik . Ook wel naar .
Wens dat kindje veel succes in New York want daar krijgt die elke dag gezeik .quote:Op maandag 13 mei 2019 21:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar ik denk dat boston kyrie wegpest. Honden
Wist ik nietquote:Op maandag 13 mei 2019 21:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Weet je toch wel. Zijn oudste zoon was ziek.
Tot die goal de gehele sessie de 0 gehouden vriend.quote:
Je keepte uitstekend maatquote:Op maandag 13 mei 2019 21:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tot die goal de gehele sessie de 0 gehouden vriend.
I know, ik zat de instructies te lezen. Had nog nog nooit gehaxballtquote:
Toch 1 teveelquote:Op maandag 13 mei 2019 21:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tot die goal de gehele sessie de 0 gehouden vriend.
sowquote:Op maandag 13 mei 2019 21:26 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Moet je maar antwoord geven, enorme autist die je bent.
Doe eens normaal.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:26 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Gretar SteinssonGodquote:Op maandag 13 mei 2019 21:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die schreeuwerige stem na ieder doelpunt
hoe wist je dat!quote:Op maandag 13 mei 2019 21:26 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 mei 2019 21:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die schreeuwerige stem na ieder doelpunt
3x met GGMM gespeeld, 3x gewonnen. Uniek.quote:
Is jarenlange frustratie die er uit komt. Ik woon in Brabantquote:
Het is toch niet te geloven dat die nog niet zo lang geleden kampioen zijn geworden.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Feyenoord heeft een parodie op beleid.
Nep brabanderquote:Op maandag 13 mei 2019 21:28 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Is jarenlange frustratie die er uit komt. Ik woon in Brabant
En in de zomer erna waren ze dé kampioenskandidaat na de chaos bij Ajax en PSV.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:29 schreef Coco. het volgende:
[..]
Het is toch niet te geloven dat die nog niet zo lang geleden kampioen zijn geworden.
Feyenoord heeft een groot probleem.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:29 schreef RensAjacied het volgende:
Krabby heeft vrijwel nooit intern nieuws over Feyenoord. Praat altijd in algemeenheden.
Komende 18 jaar geen kampioen worden. Minimaal.quote:
Had hij daar niet een verbod?quote:Op maandag 13 mei 2019 21:29 schreef RensAjacied het volgende:
Krabby heeft vrijwel nooit intern nieuws over Feyenoord. Praat altijd in algemeenheden.
http://www.isajaxalkampioen.com/quote:Op maandag 13 mei 2019 21:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Komende 18 jaar geen kampioen worden. Minimaal.
Zo helemaal internationaal.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:31 schreef Coco. het volgende:
[..]
http://www.isajaxalkampioen.com/
Die pagina wordt bijna gereset.
Van Persie is nog steeds een arrogant kwalletje.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:33 schreef RensAjacied het volgende:
Van Persie verkrachter. She said no Robin she said no.
quote:Op maandag 13 mei 2019 21:37 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Flikker op met je Kuyt, opdonderen nou hoor.
En die hebben ze nog uit Duitsland gehaald ook.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:34 schreef Coco. het volgende:
Godverdomme wat hebben we toch slechte keepers in de eredivisie
Dat is toch jullie held, de redder van Feyenoord?quote:Op maandag 13 mei 2019 21:37 schreef Scrummie2.0 het volgende:
quote:Op maandag 13 mei 2019 21:37 schreef Scrummie2.0 het volgende:
5.. 4.. 3.. 2.. 1.. Neequote:Op maandag 13 mei 2019 21:38 schreef Coco. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kuijt toen hij naar Ajax - Spurs keek.
Goede zin.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:41 schreef Evertjan het volgende:
wat voor sport zou Mark Rutte doen aan sport?
Ik kom er niet, omdat ik op een openbare verbinding zit.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:42 schreef Coco. het volgende:
HAXBALL IN DE RECLAME!!!
https://www.haxball.com/play?c=4mazhMq7HSw
HAXBALL IN DE RECLAME!!!
HAXBALL IN DE RECLAME!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |