Ik heb liever allebei niet, zo zie ik hetquote:Op zondag 12 mei 2019 23:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vind het niet een dergelijke kwestie
Maar helder
Ja dat was duidelijkquote:Op zondag 12 mei 2019 23:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik heb liever allebei niet, zo zie ik het
Misschien is overdonderend een beter woordquote:Op zondag 12 mei 2019 23:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind het veel te heftig maar goed als jij dat zo ervaart
Vol in de kruising, links.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waar precies. Kruising, linker of rechter. Of geplaatst laag in de hoek.
Lekker hoorquote:Op zondag 12 mei 2019 23:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben wel rechtsbenig dus in het gunstigste geval belandt die bal wel daar
Nou ja, ik weet dat je haags haat en haar nog lang niet zo dus denk de eerstequote:Op zondag 12 mei 2019 23:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dat zelf ook wel kunt beantwoorden voor mij
Dat kloptquote:Op zondag 12 mei 2019 23:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet dat je haags haat en haar nog lang niet zo dus denk de eerste
Ben niet zo’n voetbalfanquote:Op zondag 12 mei 2019 23:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
godverdomme, wat ben je nou voor wannabeneus
quote:Op zondag 12 mei 2019 23:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
godverdomme, wat ben je nou voor wannabeneus
Ohquote:Op zondag 12 mei 2019 23:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heeft ook niet tegen real gescoord
Stiekem haat iedereen Haags.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet dat je haags haat en haar nog lang niet zo dus denk de eerste
Toen ik die gif postte?quote:Op zondag 12 mei 2019 23:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Misschien is overdonderend een beter woord
Ik kan er ook altijd op rekenen dat jij dat soort dingen begrijpt.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je mankeert ook wat als dit niet het geval is.
quote:Op zondag 12 mei 2019 23:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik kijk naar de terechte winnaar van de CL 2018/2019.
quote:Op zondag 12 mei 2019 23:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik kan er ook altijd op rekenen dat jij dat soort dingen begrijpt.
Wie vind je het ergstquote:Op zondag 12 mei 2019 23:33 schreef HPLC het volgende:
de bitches zijn gelukkig weg, meteen weer sfeer
Zo snel zijn zequote:Op zondag 12 mei 2019 23:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zie nooit aziatische sprinters of hardlopers
Laten we kijken wat er gebeurt, als het goed is zijn ze namelijk weg.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
ga ik niet zeggen, want dan geef ik ze aandacht
Blijf dat maar denken.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Echt een kenner jij. Ondanks dat je hier, buiten nu, nooit meer komt
Neequote:Op zondag 12 mei 2019 23:33 schreef HPLC het volgende:
de bitches zijn gelukkig weg, meteen weer sfeer
ja dan benje bij mij wel aan goede adresquote:Op zondag 12 mei 2019 23:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Leer graag van de allergrootsten.
Snap wel dat je dan niet de noodzaak voelt om mee te posten.quote:
Vind het fijn dat jij nog niet op anoniem bent gegaan. Voelde in 2013 echt een goeie klik met jou.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja dan benje bij mij wel aan goede adres
ik weet dat ik redelijk onmisbaar ben hier dus zou jullie nooit aandoenquote:Op zondag 12 mei 2019 23:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind het fijn dat jij nog niet op anoniem bent gegaan. Voelde in 2013 echt een goeie klik met jou.
Ik heb wat gedronken en het leek me wel gezellig.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Snap wel dat je dan niet de noodzaak voelt om mee te posten.
Waarom besloot je dit vanavond wel te doen?
Dankje.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Een prima gif voor een prima fokster
Ik dacht dat je een type Oost Duitse betonvlechter was.quote:
sowquote:Op maandag 13 mei 2019 00:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een type Oost Duitse betonvlechter was.
Interessante opvattingquote:Op maandag 13 mei 2019 00:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vaker naar de fles grijpen dusquote:Op zondag 12 mei 2019 23:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb wat gedronken en het leek me wel gezellig.
Niet echt hoor, maar je weet het nooit hier.quote:
Nee, ik ben redelijk verstandig aan het worden. Wie had dat gedacht.quote:
close enoughquote:Op maandag 13 mei 2019 00:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik zat er niet ver naast nee, maar niemand reageert leuk.quote:
Wat vind je van de nieuwe debie euh users die hier nu komenquote:Op maandag 13 mei 2019 00:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Niet echt hoor, maar je weet het nooit hier.
behalve UitStraling is toch niemand echt nieuwquote:Op maandag 13 mei 2019 00:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat vind je van de nieuwe debie euh users die hier nu komen
Is ook weleens verfrissend om te lezen dat er iemand hier niet aan de drugs zitquote:Op maandag 13 mei 2019 00:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, ik ben redelijk verstandig aan het worden. Wie had dat gedacht.
Die ouden waren al karig maar die nieuwe lichting stelt me best vaak teleur. Daarom reageer ik ook niet vaak meer.quote:Op maandag 13 mei 2019 00:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat vind je van de nieuwe debie euh users die hier nu komen
Tetten zijn mijn drugs.quote:Op maandag 13 mei 2019 00:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is ook weleens verfrissend om te lezen dat er iemand hier niet aan de drugs zit
Ik dacht altijd dat in KLB SC vooral uitkeringstrekkers zaten met allerlei psychische labels, maar ook dat blijkt vaak mee te vallen.quote:Op maandag 13 mei 2019 00:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Niet echt hoor, maar je weet het nooit hier.
Is wel een blijvertjequote:Op maandag 13 mei 2019 00:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
behalve UitStraling is toch niemand echt nieuw
weinig creatieve mensen hier helaasquote:Op maandag 13 mei 2019 00:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik zat er niet ver naast nee, maar niemand reageert leuk.
nee dat zijn de klb modsquote:Op maandag 13 mei 2019 00:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat in KLB SC vooral uitkeringstrekkers zaten met allerlei psychische labels, maar ook dat blijkt vaak mee te vallen.
Tegenwoordig gaan users op anoniem en keren dan terug als de halve tamme versiequote:Op maandag 13 mei 2019 00:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die ouden waren al karig maar die nieuwe lichting stelt me best vaak teleur. Daarom reageer ik ook niet vaak meer.
Ja, ik heb die kunst nu tot in de puntjes verfijnd, een vriend van me vond dat ik voor mijn 100.000ste post een post moest voorbereiden met alleen maar de beste topkwaliteit om mensen te leren wat smaballen zijn. Ik vond het de moeite niet waard. Niet voor dit soort volk.quote:Op maandag 13 mei 2019 00:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja weet nog hoe we los gingen in het smabal topic
Zei ik dat ooit?quote:Op maandag 13 mei 2019 00:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, ik heb die kunst nu tot in de puntjes verfijnd, een vriend van me vond dat ik voor mijn 100.000ste post een post moest voorbereiden met alleen maar de beste topkwaliteit om mensen te leren wat smaballen zijn. Ik vond het de moeite niet waard. Niet voor dit soort volk.
Ondanks de hoop maken ze dat elke dag weer pijnlijk duidelijk.quote:Op maandag 13 mei 2019 00:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weinig creatieve mensen hier helaas
ook niet echt een inspirerende omgeving ditquote:Op maandag 13 mei 2019 00:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ondanks de hoop maken ze dat elke dag weer pijnlijk duidelijk.
Ja OK, maar wat zei je dan? Ooit ging de communicatie tussen jou en mij vlekkeloos.quote:
Dat was het ooit wel.quote:Op maandag 13 mei 2019 00:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ook niet echt een inspirerende omgeving dit
Over die 100.000ste post. Ik dacht dat ik dat was, maar kennelijk niet. Of wel, maar dat is verloren gegaan.quote:Op maandag 13 mei 2019 00:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja OK, maar wat zei je dan? Ooit ging de communicatie tussen jou en mij vlekkeloos.
Nee het plan was dat ik zeg maar een greatest hits zou maken en dat in dat topic zou plaatsen om de mensen te laten zien wat de essentie is. Want zoals je gezien hebt heeft de huisviespeuk van fok alles verpest weer.quote:Op maandag 13 mei 2019 00:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Over die 100.000ste post. Ik dacht dat ik dat was, maar kennelijk niet. Of wel, maar dat is verloren gegaan.
Wacht, Baron-von-Blubba ??quote:Op maandag 13 mei 2019 00:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee het plan was dat ik zeg maar een greatest hits zou maken en dat in dat topic zou plaatsen om de mensen te laten zien wat de essentie is. Want zoals je gezien hebt heeft de huisviespeuk van fok alles verpest weer.
Hou jij je grote mond eens, betonvlechter.quote:
Hehe, ja hij.quote:Op maandag 13 mei 2019 00:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wacht, Baron-von-Blubba ??
wtf is dat voorn figuur joh, die gast is obsessief alleen maar vrouwen en tieten en andere rondingen aan posten. en dat volgens mij al jaren constant.
Babes & Hunks
Dat bepaal ik zelf welquote:Op maandag 13 mei 2019 00:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hou jij je grote mond eens, betonvlechter.
Ja fok was ooit leuk.quote:Op maandag 13 mei 2019 00:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vroeger was alles beter zoals prof zou zeggen
Volgens mij is hij echt uniek, wat een ziekelijke toewijdingquote:Op maandag 13 mei 2019 00:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hehe, ja hij.
En in andere topics lopen zeiken dat vrouwen kut zijn. Ik trek dat soort types slecht.
Hoezo wij houden het toch leuk samen?quote:Op maandag 13 mei 2019 00:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
tsja en toch zitten we hier nog
Ja, had ik ook. Alleen het verschil was dat elke foto geselecteerd was uit duizenden.quote:Op maandag 13 mei 2019 00:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Volgens mij is hij echt uniek, wat een ziekelijke toewijding
Niet voor het plezier.quote:Op maandag 13 mei 2019 00:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
tsja en toch zitten we hier nog
Dag prof, xoxo slaap lekkerquote:Op maandag 13 mei 2019 00:28 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik ga slapen, vind het wel welletjes
Je zet jezelf wel neer als een soort Almhof betonvlechtertje met zo'n jurkje en zo.quote:
Wie weet ben ik dat ook welquote:Op maandag 13 mei 2019 00:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je zet jezelf wel neer als een soort Almhof betonvlechtertje met zo'n jurkje en zo.
Ja, probeer maar wat mysterie te cultiveren, maar alle lof voor je tepelhof.quote:
waar is de andere sc met de echte klb ers?quote:
Dat geflopte project van Vanillekwark bedoel je?quote:Op maandag 13 mei 2019 01:14 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
waar is de andere sc met de echte klb ers?
Dat succes van vdansquote:Op maandag 13 mei 2019 01:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat geflopte project van Vanillekwark bedoel je?
Ja ik kijk dit echt voor het eerst ook.quote:
Jij haat alles en iedereen hier. Hoezo blijf jij terugkomen?quote:Op maandag 13 mei 2019 01:16 schreef Catkiller het volgende:
Blijkt maar dat je geen topics vol krijgt met poep en plas grapjes en dezelfde uitspraak, steeds maar weer.
Zelfde reden als jij, denk ik.quote:Op maandag 13 mei 2019 02:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Jij haat alles en iedereen hier. Hoezo blijf jij terugkomen?
Een gave zwerfkat kan ik altijd immens waarderen ja.quote:
Ben je een alcoholverslaafde dwerg dan dat je geen gratis vrouw kunt krijgen?quote:Op maandag 13 mei 2019 06:26 schreef Catkiller het volgende:
130 euro voor een uur. Waaronder pijpen zonder condoom. Wat ik nu vertel is GEEN grap maar ze deed dit zo goed dat ik recht in haar mond spoot. Helaas kreeg ik daarna geen stijve meer en is het bij knuffelen gebleven 🤗🤣
Ben geen verslaafdequote:Op maandag 13 mei 2019 06:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je een alcoholverslaafde dwerg dan dat je geen gratis vrouw kunt krijgen?
Bedankt Hans.quote:Op maandag 13 mei 2019 06:26 schreef Catkiller het volgende:
130 euro voor een uur. Waaronder pijpen zonder condoom. Wat ik nu vertel is GEEN grap maar ze deed dit zo goed dat ik recht in haar mond spoot. Helaas kreeg ik daarna geen stijve meer en is het bij knuffelen gebleven 🤗🤣
SPOILER WEGGEVEN IS JE LEVEN RISKERENquote:
Heeeyyyyy woensdag wordt wel een leuke open wedstrijd denk ik.quote:Op maandag 13 mei 2019 10:59 schreef Pensylvania het volgende:
nja... niet voor mij.. I dont give a fuck.. maar er zijn er schijnbaar genoeg die serieus doodsbedreigingen krijgen
Sterktequote:Op maandag 13 mei 2019 11:28 schreef Cronometer het volgende:
Godverdomme ik haat Nederlandse maandagen.
quote:Op maandag 13 mei 2019 11:28 schreef Cronometer het volgende:
Godverdomme ik haat Nederlandse maandagen.
Niet altijd, vandaag wel want sommigen hadden grootse plannenquote:Op maandag 13 mei 2019 11:48 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Hoe was je weekend vragen. Stel jij die ook altijd?
Nee. Boeit me niet.quote:Op maandag 13 mei 2019 11:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Niet altijd, vandaag wel want sommigen hadden grootse plannen
Jij niet zeker?
Mij ook niet zoveel maar je moet het toch een beetje leuk houden op de werkvloer, en daar ben ik goed inquote:
Lijkt mij een leugen.quote:Op maandag 13 mei 2019 11:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mij ook niet zoveel maar je moet het toch een beetje leuk houden op de werkvloer, en daar ben ik goed in
Ze is gewoon zoquote:Op maandag 13 mei 2019 11:56 schreef UitStraling het volgende:
Crono is nog steeds niet bekomen van haar aanval van klamme hondsdolheid zie ik.
Ik gun je.quote:Op maandag 13 mei 2019 12:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Leg je er maar gewoon bij neer inderdaad, ga je toch niet winnen.
Zo hallo.quote:
quote:Op maandag 13 mei 2019 12:04 schreef Zosk het volgende:
Saai hier, ik ga maar weer hard aan het werk dan
Ik hoop het. Voor beide niet veel te halen dus lekker vrij uit.. mooie pot voor maken voor het publiekquote:Op maandag 13 mei 2019 11:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heeeyyyyy woensdag wordt wel een leuke open wedstrijd denk ik.
Zowel ADO als Willem II kunnen de playoffs toch nog halen?quote:Op maandag 13 mei 2019 12:22 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ik hoop het. Voor beide niet veel te halen dus lekker vrij uit.. mooie pot voor maken voor het publiek
quote:Op maandag 13 mei 2019 12:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mijn goede vriend weigert hier nog langer te komen met dit beleid
Aldus meneer dansschoentjesquote:Op maandag 13 mei 2019 12:26 schreef scrupuleus het volgende:
Wat lopen er hier toch een idioten rond.
Dit beleid?quote:Op maandag 13 mei 2019 12:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mijn goede vriend weigert hier nog langer te komen met dit beleid
quote:Op maandag 13 mei 2019 12:26 schreef scrupuleus het volgende:
Wat lopen er hier toch een idioten rond.
Hij is een beetje gepikeerd dat hij een ban kreeg wegens trollen en degene die hem dood wenste mocht nog verder posten.quote:
Je kunt ook de meubels buiten zetten en binnen gaan dansen.quote:Op maandag 13 mei 2019 12:30 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Er zitten wel ribbels onderaan, even zaterdagnacht afwachten..
Ik houd jullie op de hoogte @:HPLC @:Flippiee
Ja dat wel.. maar who gives a fuck..quote:Op maandag 13 mei 2019 12:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zowel ADO als Willem II kunnen de playoffs toch nog halen?
Hey Niels0quote:Op maandag 13 mei 2019 12:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je kunt ook de meubels buiten zetten en binnen gaan dansen.
Heb ik begrip voor.quote:Op maandag 13 mei 2019 12:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij is een beetje gepikeerd dat hij een ban kreeg wegens trollen en degene die hem dood wenste mocht nog verder posten.
Jouw of jou?quote:
suikerbroodquote:Op maandag 13 mei 2019 14:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je moet helemaal niets maar je mag van alles willen.
Ik wil niet zo veel.quote:Op maandag 13 mei 2019 14:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je moet helemaal niets maar je mag van alles willen.
wil het al twee dagen dus ga het vandaag maar halenquote:
Geen dank, geniet ervan en veel plezier.quote:Op maandag 13 mei 2019 14:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wil het al twee dagen dus ga het vandaag maar halenbedankt voor je medeleven
oh das wel lekkerquote:Op maandag 13 mei 2019 14:26 schreef Cronometer het volgende:
Productieve dag jongens. Eindelijk mijn kledingkast uitgemest.
In mijn kast? Ik doe het nu in mandjes. Zoals Marie Kondo. Ene kast is op die manier, ander kast nog niet en die geeft me een partij onrust.quote:Op maandag 13 mei 2019 14:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh das wel lekker
hoe zorg je ervoor dat je kledingstapels niet omvallen
hm, maar dan heb ik hele hoge mandjes nodig dat is ook niet handigquote:Op maandag 13 mei 2019 14:33 schreef Cronometer het volgende:
[..]
In mijn kast? Ik doe het nu in mandjes. Zoals Marie Kondo. Ene kast is op die manier, ander kast nog niet en die geeft me een partij onrust.
dat is helemaal chill als t kanquote:
Nee, wil je t zien?quote:Op maandag 13 mei 2019 14:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hm, maar dan heb ik hele hoge mandjes nodig dat is ook niet handig
[..]
dat is helemaal chill als t kan
ahhh zo, handigquote:Op maandag 13 mei 2019 14:49 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Zie je t zo?
https://imgur.com/a/iDjj4rK
Zo mn energie is weg. Ga lekker netflixen.
Lekker aan het werk, genieten dus.quote:Op maandag 13 mei 2019 14:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hopelijk heb jij ook een fijne dag
heb je nog iets leuks gedaan
dom doenquote:Op maandag 13 mei 2019 14:57 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Moet nog veel doen. Dit is niet slim 😌
maarjaquote:Op maandag 13 mei 2019 15:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad leukere dingen om te doen maar ja
Zoals?quote:Op maandag 13 mei 2019 15:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad leukere dingen om te doen maar ja
Thats me.quote:Op maandag 13 mei 2019 15:50 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom beantwoord je mijn vraag met een vraag
Cronoquote:Op maandag 13 mei 2019 15:55 schreef Crack_ het volgende:
Nou zeg maar weer wat jullie vanavond gaan eten dan
Gaat inderdaad helemaal nergens over maar dat is vrij standaard hierquote:Op maandag 13 mei 2019 15:55 schreef Crack_ het volgende:
haha moet lachen maar nee gaat nergens over
ohjaquote:Op maandag 13 mei 2019 15:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gaat inderdaad helemaal nergens over maar dat is vrij standaard hier
maar dat is niet de bedoeling en dat weet jij ook dus waarom zou je dat doenquote:Op maandag 13 mei 2019 15:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kan je op meerdere manieren interpreteren
Oh nee bby?quote:Op maandag 13 mei 2019 15:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hier kan ik dus echt helemaal niets mee, Crono
Sinds wanneer bepaal jij wat de bedoeling is?quote:Op maandag 13 mei 2019 15:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar dat is niet de bedoeling en dat weet jij ook dus waarom zou je dat doen
niet en dat doe ik nu ook nietquote:Op maandag 13 mei 2019 16:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Sinds wanneer bepaal jij wat de bedoeling is?
Jazekerquote:Op maandag 13 mei 2019 16:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
drink je wel eens een alcoholische versnapering?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |