Laten we kijken wat er gebeurt, als het goed is zijn ze namelijk weg.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
ga ik niet zeggen, want dan geef ik ze aandacht
Blijf dat maar denken.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Echt een kenner jij. Ondanks dat je hier, buiten nu, nooit meer komt
Neequote:Op zondag 12 mei 2019 23:33 schreef HPLC het volgende:
de bitches zijn gelukkig weg, meteen weer sfeer
ja dan benje bij mij wel aan goede adresquote:Op zondag 12 mei 2019 23:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Leer graag van de allergrootsten.
Snap wel dat je dan niet de noodzaak voelt om mee te posten.quote:
Vind het fijn dat jij nog niet op anoniem bent gegaan. Voelde in 2013 echt een goeie klik met jou.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja dan benje bij mij wel aan goede adres
ik weet dat ik redelijk onmisbaar ben hier dus zou jullie nooit aandoenquote:Op zondag 12 mei 2019 23:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind het fijn dat jij nog niet op anoniem bent gegaan. Voelde in 2013 echt een goeie klik met jou.
Ik heb wat gedronken en het leek me wel gezellig.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Snap wel dat je dan niet de noodzaak voelt om mee te posten.
Waarom besloot je dit vanavond wel te doen?
Dankje.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Een prima gif voor een prima fokster
Ik dacht dat je een type Oost Duitse betonvlechter was.quote:
sowquote:Op maandag 13 mei 2019 00:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een type Oost Duitse betonvlechter was.
Interessante opvattingquote:Op maandag 13 mei 2019 00:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een type Oost Duitse betonvlechter was.
Vaker naar de fles grijpen dusquote:Op zondag 12 mei 2019 23:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb wat gedronken en het leek me wel gezellig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |