Ik heb liever allebei niet, zo zie ik hetquote:Op zondag 12 mei 2019 23:27 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vind het niet een dergelijke kwestie
Maar helder
Ja dat was duidelijkquote:Op zondag 12 mei 2019 23:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik heb liever allebei niet, zo zie ik het
Misschien is overdonderend een beter woordquote:Op zondag 12 mei 2019 23:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind het veel te heftig maar goed als jij dat zo ervaart
Vol in de kruising, links.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waar precies. Kruising, linker of rechter. Of geplaatst laag in de hoek.
Lekker hoorquote:Op zondag 12 mei 2019 23:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben wel rechtsbenig dus in het gunstigste geval belandt die bal wel daar
Nou ja, ik weet dat je haags haat en haar nog lang niet zo dus denk de eerstequote:Op zondag 12 mei 2019 23:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dat zelf ook wel kunt beantwoorden voor mij
Dat kloptquote:Op zondag 12 mei 2019 23:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet dat je haags haat en haar nog lang niet zo dus denk de eerste
Ben niet zo’n voetbalfanquote:Op zondag 12 mei 2019 23:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
godverdomme, wat ben je nou voor wannabeneus
quote:Op zondag 12 mei 2019 23:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
godverdomme, wat ben je nou voor wannabeneus
Ohquote:Op zondag 12 mei 2019 23:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heeft ook niet tegen real gescoord
Stiekem haat iedereen Haags.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet dat je haags haat en haar nog lang niet zo dus denk de eerste
Toen ik die gif postte?quote:Op zondag 12 mei 2019 23:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Misschien is overdonderend een beter woord
Ik kan er ook altijd op rekenen dat jij dat soort dingen begrijpt.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je mankeert ook wat als dit niet het geval is.
quote:Op zondag 12 mei 2019 23:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik kijk naar de terechte winnaar van de CL 2018/2019.
quote:Op zondag 12 mei 2019 23:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik kan er ook altijd op rekenen dat jij dat soort dingen begrijpt.
Wie vind je het ergstquote:Op zondag 12 mei 2019 23:33 schreef HPLC het volgende:
de bitches zijn gelukkig weg, meteen weer sfeer
Zo snel zijn zequote:Op zondag 12 mei 2019 23:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zie nooit aziatische sprinters of hardlopers
Laten we kijken wat er gebeurt, als het goed is zijn ze namelijk weg.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
ga ik niet zeggen, want dan geef ik ze aandacht
Blijf dat maar denken.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Echt een kenner jij. Ondanks dat je hier, buiten nu, nooit meer komt
Neequote:Op zondag 12 mei 2019 23:33 schreef HPLC het volgende:
de bitches zijn gelukkig weg, meteen weer sfeer
ja dan benje bij mij wel aan goede adresquote:Op zondag 12 mei 2019 23:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Leer graag van de allergrootsten.
Snap wel dat je dan niet de noodzaak voelt om mee te posten.quote:
Vind het fijn dat jij nog niet op anoniem bent gegaan. Voelde in 2013 echt een goeie klik met jou.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja dan benje bij mij wel aan goede adres
ik weet dat ik redelijk onmisbaar ben hier dus zou jullie nooit aandoenquote:Op zondag 12 mei 2019 23:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind het fijn dat jij nog niet op anoniem bent gegaan. Voelde in 2013 echt een goeie klik met jou.
Ik heb wat gedronken en het leek me wel gezellig.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Snap wel dat je dan niet de noodzaak voelt om mee te posten.
Waarom besloot je dit vanavond wel te doen?
Dankje.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Een prima gif voor een prima fokster
Ik dacht dat je een type Oost Duitse betonvlechter was.quote:
sowquote:Op maandag 13 mei 2019 00:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een type Oost Duitse betonvlechter was.
Interessante opvattingquote:Op maandag 13 mei 2019 00:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vaker naar de fles grijpen dusquote:Op zondag 12 mei 2019 23:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb wat gedronken en het leek me wel gezellig.
Niet echt hoor, maar je weet het nooit hier.quote:
Nee, ik ben redelijk verstandig aan het worden. Wie had dat gedacht.quote:
close enoughquote:Op maandag 13 mei 2019 00:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik zat er niet ver naast nee, maar niemand reageert leuk.quote:
Wat vind je van de nieuwe debie euh users die hier nu komenquote:Op maandag 13 mei 2019 00:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Niet echt hoor, maar je weet het nooit hier.
behalve UitStraling is toch niemand echt nieuwquote:Op maandag 13 mei 2019 00:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat vind je van de nieuwe debie euh users die hier nu komen
Is ook weleens verfrissend om te lezen dat er iemand hier niet aan de drugs zitquote:Op maandag 13 mei 2019 00:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee, ik ben redelijk verstandig aan het worden. Wie had dat gedacht.
Die ouden waren al karig maar die nieuwe lichting stelt me best vaak teleur. Daarom reageer ik ook niet vaak meer.quote:Op maandag 13 mei 2019 00:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat vind je van de nieuwe debie euh users die hier nu komen
Tetten zijn mijn drugs.quote:Op maandag 13 mei 2019 00:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is ook weleens verfrissend om te lezen dat er iemand hier niet aan de drugs zit
Ik dacht altijd dat in KLB SC vooral uitkeringstrekkers zaten met allerlei psychische labels, maar ook dat blijkt vaak mee te vallen.quote:Op maandag 13 mei 2019 00:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Niet echt hoor, maar je weet het nooit hier.
Is wel een blijvertjequote:Op maandag 13 mei 2019 00:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
behalve UitStraling is toch niemand echt nieuw
weinig creatieve mensen hier helaasquote:Op maandag 13 mei 2019 00:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik zat er niet ver naast nee, maar niemand reageert leuk.
nee dat zijn de klb modsquote:Op maandag 13 mei 2019 00:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat in KLB SC vooral uitkeringstrekkers zaten met allerlei psychische labels, maar ook dat blijkt vaak mee te vallen.
Tegenwoordig gaan users op anoniem en keren dan terug als de halve tamme versiequote:Op maandag 13 mei 2019 00:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die ouden waren al karig maar die nieuwe lichting stelt me best vaak teleur. Daarom reageer ik ook niet vaak meer.
Ja, ik heb die kunst nu tot in de puntjes verfijnd, een vriend van me vond dat ik voor mijn 100.000ste post een post moest voorbereiden met alleen maar de beste topkwaliteit om mensen te leren wat smaballen zijn. Ik vond het de moeite niet waard. Niet voor dit soort volk.quote:Op maandag 13 mei 2019 00:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja weet nog hoe we los gingen in het smabal topic
Zei ik dat ooit?quote:Op maandag 13 mei 2019 00:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, ik heb die kunst nu tot in de puntjes verfijnd, een vriend van me vond dat ik voor mijn 100.000ste post een post moest voorbereiden met alleen maar de beste topkwaliteit om mensen te leren wat smaballen zijn. Ik vond het de moeite niet waard. Niet voor dit soort volk.
Ondanks de hoop maken ze dat elke dag weer pijnlijk duidelijk.quote:Op maandag 13 mei 2019 00:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weinig creatieve mensen hier helaas
ook niet echt een inspirerende omgeving ditquote:Op maandag 13 mei 2019 00:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ondanks de hoop maken ze dat elke dag weer pijnlijk duidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |