story of my lifequote:Op zondag 12 mei 2019 23:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is altijd met jou, laat ik je weer toe in mijn leven en dan prik je me met een passer in de nek
Oeh, lekker. Nu negeer ik je niet meer.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Niet die sloopkogels waar jij van houdt, maar toch wel een mooi stevig setje al zeg ik het zelf
Probeer gewoon niet te reageren.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jou negeren willen we allemaal wel, maar er is geen ontkomen aan
Vind het veel te heftig maar goed als jij dat zo ervaartquote:Op zondag 12 mei 2019 23:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik denk dat intimiderend het wel goed omschrijft.
[..]
Ah dat verklaart.
Zie jij liever HK hier posten?quote:Op zondag 12 mei 2019 23:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dan doen jullie. Rare mensen.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maak jezelf niet zo belangrijk
Tuurlijk welquote:Op zondag 12 mei 2019 23:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
HPLC hoorquote:Op zondag 12 mei 2019 23:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Die flippie was toxh geclaimed door mortie
Ik vind het niet een dergelijke kwestiequote:Op zondag 12 mei 2019 23:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gast
Ga jou toch ook niet vragen moet ik je vader of je moeder neerschieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |